Co do Imperiali wielosezonowych to ja mam odmienne doświadczenie. Na mokrym ok ale na śniegu to już masakra była.mikee72 pisze: ↑16 paź 2020, 10:09 Też wolę mieć coś lepszego niż gorszego, ale nie jestem skłonny przepłacać 2 razy za coś co jest tylko nieco lepsze.
Rok temu do Phedry kupiłem chińczyki całosezonowe Imperial. Zapłaciłem 900zł za komplet - opony mają bardzo dobre parametry, są wzmacniane. Za markowe ze średniej półki musiałbym dać prawie dwa razy tyle - to wolałem kupić zestaw nowych felg.
Jakie wrażenia? Bardzo pozytywne - zwłaszcza na początku. Bardzo dobra moim zdaniem (nie miałem opon premium żeby porównywać) przyczepność na mokrym, auto stabilniejsze a zarazem bardziej komfortowe. Zrobiłem na nich ok 40tys km. Bieżnika już sporo ubyło więc przyczepność na mokrym zauważalnie się pogorszyła, ale cały czas jest dużo lepsza niż na poprzednich oponach Barum, czy wcześniejszych Pneumant (tamte były fatalne). W innym aucie mam mięsiste jeszcze Bridgestone'y, które też dużo bardziej tańczą na mokrym. Na suchym chińczyki nadal bardzo dobrze trzymają.
Może miałem farta z tymi Imprerialami.. ale na podstawie swoich doświadczeń stwierdzam, że zrobiłem dobry zakup.
Nigdy więcej nie wejdę w wielosezon.