Pogaduszki o Lancii Thesis
Moderator: giekso
- kond243
- Forumowicz/ka
- Posty: 2597
- Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
- Skype: Kondi243
- Imię: Konrad
- Lokalizacja: Przysieka
Re: Pogaduszki o Lancii Thesis
Patrząc na osiągi weź pod uwagę np venoma. 1200Km z V8 6.2 biturbo. Czy Camaro exorcist 6.2 kompresor 1001km. Więc nie wiem czy osiągi takie super w Europie. Jak narazie tylko Bugatti ma w ofercie ponad 1500Km ale licząc cenę to challenger demon kosztuje śmieszne pieniądze za to co oferuje. Możesz nie wierzyć ale kolegi 300c 5.7 pali przy normalnej jeździe 12-14l cykl mieszany. Więc to jest śmiech. Są to silniki wolno obrotowe więc on nie musi mieć obrotów żeby jechał. Przy 140km/ silnik 2tys obr.
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
- proxima86
- Forumowicz/ka
- Posty: 3036
- Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Annopol
Re: Pogaduszki o Lancii Thesis
Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
Re: Pogaduszki o Lancii Thesis
To ja mogę tylko potwierdzić to co napisał kond243 - po 3 letnim użytkowaniu Cegły 5,7 Hemi mogę powiedzieć jedno - jak jedziesz w mieszanym normalnie to pali do 15, w mieście jak deptasz to i 25 wypije.
Ja mam swoją z podtlenkiem i w mieście wypija od 22 do 26l - wszystko zależy czy jeżdżę prawie zgodnie z przepisami (czyli prawo+20) czy cisnę spod każdych świateł.
Po posiadaniu różnych aut (i jeździe jeszcze większą ilością rożnych) wiem, że następny też będzie amerykaniec (i własnie w Challengera celuje - tylko raczej w Hellcata). Wszyscy narzekają że plastik-fantastik w środku - a ja w Cegle mam lepsze materiały niż w BMW5 z tego samego roku (ma syn i sąsiad). Nie podoba się ludziom że deska prosto narysowana - to proponuję zerknąć do wcześniej wspomnianych - o jakości wykonania nie wspomnę (bo w 5 i A6 nie jest wcale lepiej). A przynajmniej wszystko jest pod ręką i nie trzeba się zastanawiać co do czego i gdzie jest.
W Challenger'ze przejechałem się raz (i pomacałem go sobie dokładnie - rocznik 2017) i wolę taki niż A6 z tego samego roku.
No i jeszcze jedno - silniki są nie do zabicia (oczywiście przeprowadzając regularne wymiany eksploatacyjne i pilnując stanu płynów) - a nie tak jak w nowych europejczykach/japońcach - że co chwila są akcje serwisowe bo coś z silnikiem albo softem. I jeszcze jedna rzecz - koszt ewentualnych napraw (części są w śmiesznych pieniądzach i wbrew pozorom dostępne w większości od ręki - a jak ktoś ma czas to z USA są jeszcze tańsze).
Ja mam swoją z podtlenkiem i w mieście wypija od 22 do 26l - wszystko zależy czy jeżdżę prawie zgodnie z przepisami (czyli prawo+20) czy cisnę spod każdych świateł.
Po posiadaniu różnych aut (i jeździe jeszcze większą ilością rożnych) wiem, że następny też będzie amerykaniec (i własnie w Challengera celuje - tylko raczej w Hellcata). Wszyscy narzekają że plastik-fantastik w środku - a ja w Cegle mam lepsze materiały niż w BMW5 z tego samego roku (ma syn i sąsiad). Nie podoba się ludziom że deska prosto narysowana - to proponuję zerknąć do wcześniej wspomnianych - o jakości wykonania nie wspomnę (bo w 5 i A6 nie jest wcale lepiej). A przynajmniej wszystko jest pod ręką i nie trzeba się zastanawiać co do czego i gdzie jest.
W Challenger'ze przejechałem się raz (i pomacałem go sobie dokładnie - rocznik 2017) i wolę taki niż A6 z tego samego roku.
No i jeszcze jedno - silniki są nie do zabicia (oczywiście przeprowadzając regularne wymiany eksploatacyjne i pilnując stanu płynów) - a nie tak jak w nowych europejczykach/japońcach - że co chwila są akcje serwisowe bo coś z silnikiem albo softem. I jeszcze jedna rzecz - koszt ewentualnych napraw (części są w śmiesznych pieniądzach i wbrew pozorom dostępne w większości od ręki - a jak ktoś ma czas to z USA są jeszcze tańsze).
- proxima86
- Forumowicz/ka
- Posty: 3036
- Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Annopol
Re: Pogaduszki o Lancii Thesis
Cegła to fajne auto...ale ze znaczkiem Lancii jest totalnie bezpłciowe, na pewno wygodne,ładne itd.
Ale ja nie bym nie chciał.
Wysłane z mojego moto g(7) power przy użyciu Tapatalka
Ale ja nie bym nie chciał.
Wysłane z mojego moto g(7) power przy użyciu Tapatalka
Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
Re: Pogaduszki o Lancii Thesis
Dlatego ja mam z 2006 i wtedy nie było jeszcze FCA tylko DaimlerChrysler.
Ale obecnie produkowana Cegła tez mi się podoba - no i jest lepiej wykonana niż moja (bo jednak włosi dołożyli swoja rękę do designu).
Ale obecnie produkowana Cegła tez mi się podoba - no i jest lepiej wykonana niż moja (bo jednak włosi dołożyli swoja rękę do designu).
- proxima86
- Forumowicz/ka
- Posty: 3036
- Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Annopol
Re: Pogaduszki o Lancii Thesis
Taki mi się marzy,w kolorze mojej thesis...tak tak to ten sam kolor 600 grigio Botticelli.
https://youtu.be/0DisTOdl5-0
Wysłane z mojego moto g(7) power przy użyciu Tapatalka
https://youtu.be/0DisTOdl5-0
Wysłane z mojego moto g(7) power przy użyciu Tapatalka
Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2850
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: Pogaduszki o Lancii Thesis
Marzenia są po to, aby je spełniać...
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
- proxima86
- Forumowicz/ka
- Posty: 3036
- Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Annopol
Re: Pogaduszki o Lancii Thesis
Widzę na Facebooku jak podniecają się ludziska tym chryslerem ze znaczkiem lancii,a o Maserati czy Thesis nawet nikt nie wspomnipietrek125 pisze:Marzenia są po to, aby je spełniać...
Żenada.
Wysłane z mojego moto g(7) power przy użyciu Tapatalka
Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
- proxima86
- Forumowicz/ka
- Posty: 3036
- Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Annopol
Re: Pogaduszki o Lancii Thesis
To chyba mniejsze od Thesisa, między lybrą a tetrisem.
Jeździł bym
Wysłane z mojego moto g(7) power przy użyciu Tapatalka
Jeździł bym
Wysłane z mojego moto g(7) power przy użyciu Tapatalka
Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
- proxima86
- Forumowicz/ka
- Posty: 3036
- Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Annopol
Re: Pogaduszki o Lancii Thesis
Ta też zajefajna
95rok to musiało być cacko .
Wysłane z mojego moto g(7) power przy użyciu Tapatalka
95rok to musiało być cacko .
Wysłane z mojego moto g(7) power przy użyciu Tapatalka
Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
Re: Pogaduszki o Lancii Thesis
Wg. Enrico Fumii to miał być następca Thesisa.proxima86 pisze:To chyba mniejsze od Thesisa, między lybrą a tetrisem.
Jeździł bym
Wysłane z mojego moto g(7) power przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego moto g(7) plus przy użyciu Tapatalka
Volvo S60 R-Design D5
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Re: Pogaduszki o Lancii Thesis
A czy widzicie że Kayak ma linię boczną podobną do Kappy Coupe.
No a J był bardzo dawno temu temat (to musiało być przed 2008 rokiem) - i doszliśmy do wniosku że jest to "marzenie" polskiego blacharza.
No a J był bardzo dawno temu temat (to musiało być przed 2008 rokiem) - i doszliśmy do wniosku że jest to "marzenie" polskiego blacharza.
Re: Pogaduszki o Lancii Thesis
Generalnie Kayak to technicznie Kappa Nawet całe wnętrze było z Kappy.
Wysłane z mojego moto g(7) plus przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego moto g(7) plus przy użyciu Tapatalka
Volvo S60 R-Design D5
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2850
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: Pogaduszki o Lancii Thesis
Kayak zajebiaszczy... A Fumia, to z całym szacunkiem, ale wygląda jakby ją zaprojektował Koreańczyk z Ssangyong-a, popijający krechę amfy, wódą...
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
- kond243
- Forumowicz/ka
- Posty: 2597
- Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
- Skype: Kondi243
- Imię: Konrad
- Lokalizacja: Przysieka
Re: Pogaduszki o Lancii Thesis
Przecież Mercedes CLA bardzo podobny jest z tyłu do fumii
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt