Phedra 2.0jtd+pompaCR

Awatar użytkownika
bogdan
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 1788
Rejestracja: 20 mar 2005, 0:00
Lokalizacja: Narew
Kontakt:

Phedra 2.0jtd+pompaCR

Post autor: bogdan » 05 mar 2020, 20:46

Witam.
I tak po spokojnym okresie exploatacji i tys. km.
Cieknie z pod tego dekla, nie mocno ale unieruchamia silnik
Obrazek
może ktoś przerabiał taki wyciek?
Myślę jednak, że bez rozpięcia rozrządu i wyjęcia pompy się nie obejdzie.
Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
volf
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3997
Rejestracja: 07 sty 2007, 0:00
Lokalizacja: powiat Bełchatów

Re: Phedra 2.0jtd+pompaCR

Post autor: volf » 05 mar 2020, 21:50

Raczej trzeba wymontować pompę, bo wypadałoby zrobić na wszystkich dekielkach/głowiczkach a są przecież 3.
I teraz 2 opcje-albo dajesz do zakładu/firmy i oni szlifują i dobierają uszczelki albo sam rzeźbisz.
Przy 2 wersji moze być problem, bo są 2 wersje uszczelek http://www.dieselcars.pl/161,f01m101454 ... kiem-.html lub http://www.dieselcars.pl/162,f01m101455 ... agla-.html
Tu masz link z rozbiórki-z naszego forum viewtopic.php?f=141&t=70548 i z innego forum https://www.forum.alfaholicy.org/zrob_t ... 4jtdm.html

PS. Zakładam, że pompy są podobne, wpisz w google oznaczenie swojej z tabliczki to wyjdzie, czy to też CP1? :)
KAPPA TDS & JTD

Awatar użytkownika
bogdan
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 1788
Rejestracja: 20 mar 2005, 0:00
Lokalizacja: Narew
Kontakt:

Re: Phedra 2.0jtd+pompaCR

Post autor: bogdan » 06 mar 2020, 9:59

Dziękuję za odpowiedź i pomocne linki, szukałem ale nie tam gdzie trzeba.
Teraz wszystko jasne tak myślałem, że bez rozpinania rozrządu, który był kilka tys. temu wymieniany się nie obejdzie.
Pozdrawiam.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”