Delta III z Wrocławia
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 236
- Rejestracja: 11 kwie 2017, 21:44
- Imię: Tomasz
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Re: Delta III z Wrocławia
Czytając post zastanawiam się nad sensem pisania ostrzeżeń , człowiek oglądał i znalazł usterki chcąc ostrzec przed miną , w zamian za dobre zamiary tłumaczy jak dokonał oględzin . Może nie zamieszczać ostrzeżeń niech każdy jedzie 200 km i sam sobie ocenia
Były
Fiat Punto I 1,4 75 KM
Fiat Brava 1,2 80 KM
Opel Vectra C 1,6 101 KM
Fiat Grande Punto 1,4 16V 95 KM
Lancia Delta III 1,4 120 KM bi-colore
Jest
Lancia Ypsilon 843 Platino 1,4 95 KM rok 2004
Fiat 500X 1,6 e-torq
Fiat Punto I 1,4 75 KM
Fiat Brava 1,2 80 KM
Opel Vectra C 1,6 101 KM
Fiat Grande Punto 1,4 16V 95 KM
Lancia Delta III 1,4 120 KM bi-colore
Jest
Lancia Ypsilon 843 Platino 1,4 95 KM rok 2004
Fiat 500X 1,6 e-torq
Re: Delta III z Wrocławia
nie masz racji...co innego zdiagnozowanie problemu jak należy a co innego na słuch...w silniku 1.8tbi
Lancia Ypsilon `11 platinium
c3 2018
c3 2018
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5391
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Delta III z Wrocławia
Brak poziomowania świateł może mieć błahy powód - u mnie pomogła wymiana złączy i konektorów za paręnaście złotych.
Co nie znaczy, że to na pewno to.
Co nie znaczy, że to na pewno to.
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205