Niestety biała Martini sprzedana. Tył progów sztukowanie, natomiast przód podejdzie z 5d. Natomiast nie to mnie martwi, jak tyły progów w 3d tak zgnite, to trzeba się liczyć, że nadkole od środka też już nie ciekawie wygląda, nie mówiąc o podłodze. Miałem hpe tds-a, jak ja rozbeiralem to byłem załamany stanem blacharskim
Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka
Delta II HPE HF - różnice w stosunku do innych wersji
- Jam_Belfegor
- Forumowicz/ka
- Posty: 2069
- Rejestracja: 03 maja 2011, 23:35
- Imię: Przemysław
- Lokalizacja: Kraków
Re: Delta II HPE HF - różnice w stosunku do innych wersji
Jak ci bardzo zależny trzeba po porostu pojechać i bardzo dobrze się jej przyjrzeć na spokojnie bez emocji, pojechać na jakiś kanał dobra lampa i zaglądać w każdą dziurę. Oczywiście tak wszystkiego nie zobaczysz ale na pewno ujawnia się ewentualne symptomy które mogą wskazywać że korozja jest znaczącą i nie warto. No chyba że masz fach blacharski w ręku lub znasz kogoś kto ma i nie złupi cię Niestety blacharka to żmudna robota, a co za tym idzie i kosztowana. Na forum jest kolega który bardzo dużą korozję głownie progów i okolic ogarnął sam.
Re: Delta II HPE HF - różnice w stosunku do innych wersji
Dzięki wielkie. Chyba się wybiorę. Zobaczyć warto. Jeśli się zdecyduję, to zdam relację.
Re: Delta II HPE HF - różnice w stosunku do innych wersji
Ciekawostka. Lancia pojawiła się znów na OLX, tym razem cena startowa niższa o bodajże 3.000.
Ja już odpuszczam, bo stałem się szczęśliwym posiadaczem Barchetty. Może ktoś inny się skusi.
Znalazłem archiwalny opis tego samego samochodu z OLX z początku roku. Może komuś się przyda:
https://www.olx.pl/oferta/lancia-delta- ... vTDca.html
Ja już odpuszczam, bo stałem się szczęśliwym posiadaczem Barchetty. Może ktoś inny się skusi.
Znalazłem archiwalny opis tego samego samochodu z OLX z początku roku. Może komuś się przyda:
https://www.olx.pl/oferta/lancia-delta- ... vTDca.html