O tuningu ogólnie

Wszystko na temat tuningu [zarówno mechanicznego jak i optycznego] najpiękniejszych aut na świecie...Forum jest tylko dla zasady, bo któż chciałby tuningować takie auta...:)
Ambrosious
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 80
Rejestracja: 06 kwie 2019, 23:59
Lokalizacja: Warszawa-Ursynów

O tuningu ogólnie

Post autor: Ambrosious » 25 cze 2019, 1:16

Spodobał mi się ten tekścik.W dodatku; wydaje się, że autor wie o czym pisze, choć jest to tylko "entry level"
https://joemonster.org/art/31944

miłej lektury!

Awatar użytkownika
fiatcoupepolska
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 73
Rejestracja: 26 mar 2019, 21:28
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: O tuningu ogólnie

Post autor: fiatcoupepolska » 25 lip 2019, 20:49

Ciekawe i trafne spostrzeżenia. ;-)
Jeżdżę samochodem,którego nikt nie potrzebuje ale każdy chce go mieć
www.fiatcoupepolska.pl

bzyk29
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 62
Rejestracja: 03 lip 2014, 11:57
Imię: Piotrek
Lokalizacja: Wypełnij to pole

Re: O tuningu ogólnie

Post autor: bzyk29 » 23 sie 2019, 9:05

Mam pytanie w kontekście wyboru opon zimowych.
Pytam w kontekście Lancia Delta z 2008 roku.
Czy pójść w praktyczne rozwiązanie i nie patrzeć na wygląd opon, w sensie, aby nie było to głównym kryterium. Czy może druga opcja, pójście w kierunku jakiś nietuzinkowych opon, ale nie zawsze idą one w parze z praktycznością.
Mam tutaj na myśli np opony od Michelin - ot chociażby takie jak np te tutaj: https://www.sklepopon.com/opony/zimowe/michelin

Awatar użytkownika
volf
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3231
Rejestracja: 07 sty 2007, 0:00
Lokalizacja: powiat Bełchatów

Re: O tuningu ogólnie

Post autor: volf » 23 sie 2019, 9:33

A w którym miejscu te micheliny wyglądają lepiej od takich przykładowo dębic frigo? 8-O
KAPPA TDS & JTD

Awatar użytkownika
Jarek_Jarecki
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2022
Rejestracja: 19 wrz 2007, 0:00
Imię: Jarek
Lokalizacja: Świdnica/Legnica
Kontakt:

Re: O tuningu ogólnie

Post autor: Jarek_Jarecki » 23 sie 2019, 12:18

Ja tam się nie znam, ale jak autor pisze, że: cyt. "Kute tłoki są lepsze, bo są kute"...to mnie nie przekonuje...
Tel: 518 018 100
https://www.facebook.com/noladnekwiatkizarow

BYŁO: Fiat 126p, Fiat UNO, Lancia Lybra, BMW E36 coupe, Renault Scenic, Mazda 626 GD, Ford Escort MK6, Opel Omega Caravan, Fiat Seicento, ALFA ROMEO 146 , Ford Escort MK7, BMW E36 Coupe

JEST:Opel VECTRA C Caravan Z19DTH oraz Peugeot 308 II 2018 SW
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Jam_Belfegor
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 467
Rejestracja: 03 maja 2011, 23:35
Imię: Przemysław
Lokalizacja: Kraków

Re: O tuningu ogólnie

Post autor: Jam_Belfegor » 23 sie 2019, 13:34

Jarek_Jarecki pisze:
23 sie 2019, 12:18
Ja tam się nie znam, ale jak autor pisze, że: cyt. "Kute tłoki są lepsze, bo są kute"...to mnie nie przekonuje...
he he ma te same odczucia po przeczytaniu tego artykułu. Ten cytat generalnie oddaje całość co tam jest napisane :D nawet nie wiem czy temat został liźnięty. Szkoda że brak w nim meteorytyki typu kute tłoki są dobre bo sposób odróbki materiału (kucie zagęszcza strukturę materiału) powoduje zwiększenie jego wytrzymałości mechanicznej, oraz w jakimś stopniu termicznej co przekłada się na to że silnik przyjmie ładnie większą moc a nie tłoki popękają czy spłyną na większej dawce paliwo / powietrze. No po coś w końcu się ładuje większą dmuchawę do liści, wydajniejsze wtryski, robi postingi etc. : yesyes :
Lancia Delta II 2.0 16V LS - (139 KM) 836A3.000
Renault Megane III 1.6 16V EXPRESSION - (110 KM) K4M 858

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: Tuning :::”