Delta III 1.4 multiair koło dwu masowe
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 15
- Rejestracja: 06 sty 2018, 13:18
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Bytom
Delta III 1.4 multiair koło dwu masowe
Witam jestem świeżym posiadaczem Lancii Delty i chciałem zapytać czy koło dwu masowe do tego modelu to tylko opcja za 3tys zl? Znalazłem w necie ,ze ktoś kupił za 760zł ale czy to prawda nie wiem bo link nie był podany, proszę o info jak sprawa wygląda z tym kołem i gdzie kupić? Dzięki
ps nie żeby było w kiepskim stanie ,ale z czystej ciekawości.
ps nie żeby było w kiepskim stanie ,ale z czystej ciekawości.
- piotrek_inf
- Forumowicz/ka
- Posty: 71
- Rejestracja: 30 sie 2017, 8:42
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Rzeszów
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 15
- Rejestracja: 06 sty 2018, 13:18
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Bytom
Re: Delta III 1.4 multiair koło dwu masowe
Nie podejdzie, znalazłem za 2,7k zł najtańsze z LUK także raczej innego nie ma póki co przy 83tkm jest spoko. Jakby ktoś wiedział gdzie da się kupić tańsze ale dobre jakościowo... propozycje mile widziane
Re: Delta III 1.4 multiair koło dwu masowe
a czemu nie pojedzie? Według epera kod OE pasuje, parametry takie same i do tego 5x tańsze
Re: Delta III 1.4 multiair koło dwu masowe
Przerabiałem temat tu:
https://nuovabravoklub.pl/viewtopic.php?f=32&t=4777
Każdy mechanik do którego szedłem mówił, że dwumasy z numerami podanymi w powyższym linku nie są ze sobą wymienne - ale mówili to wyłącznie na podstawie e-Per. Żaden nie potwierdził mi na podstawie własnego doświadczenia, że na 100% to tańsze kolo nie będzie pasować do mojego auta. Wygląda na to, że jeśli się samemu nie sprawdzi, to się człowiek nie dowie. U mnie dwumasa jeszcze całkiem dobrze działa - ale pewnie kiedyś wyzionie ducha. Wtedy będę kombinował z tym tańszym zamiennikiem i dam tu znać. Jeśli ktoś pierwszy będzie z tym walczył - bardzo proszę o informację.
https://nuovabravoklub.pl/viewtopic.php?f=32&t=4777
Każdy mechanik do którego szedłem mówił, że dwumasy z numerami podanymi w powyższym linku nie są ze sobą wymienne - ale mówili to wyłącznie na podstawie e-Per. Żaden nie potwierdził mi na podstawie własnego doświadczenia, że na 100% to tańsze kolo nie będzie pasować do mojego auta. Wygląda na to, że jeśli się samemu nie sprawdzi, to się człowiek nie dowie. U mnie dwumasa jeszcze całkiem dobrze działa - ale pewnie kiedyś wyzionie ducha. Wtedy będę kombinował z tym tańszym zamiennikiem i dam tu znać. Jeśli ktoś pierwszy będzie z tym walczył - bardzo proszę o informację.
Re: Delta III 1.4 multiair koło dwu masowe
Te koła są jakoś ponadnormatywnie awaryjne, bo przy przebiegu 80kkm to chyba nie ma sie co martwić, przy 300kkm można by zacząć myśleć
KAPPA TDS & JTD
Re: Delta III 1.4 multiair koło dwu masowe
Dwumas jak to dwumas - kiedyś w końcu padnie. Wolę mieć od razu temat rozpoznany niż się stresować jak już skrzynia będzie zrzucona. Tak czy inaczej są dwa rodzaje dwumasy.
Ze swojej strony mogę tylko jeszcze dodać, że u mnie przełożenia w skrzyni biegów są znacznie dłuższe niż w innych T-jetach którymi jeździłem. Może tu jest różnica w skrzyni odbijająca się też na rodzaju zastosowanej dwumasy.
Ze swojej strony mogę tylko jeszcze dodać, że u mnie przełożenia w skrzyni biegów są znacznie dłuższe niż w innych T-jetach którymi jeździłem. Może tu jest różnica w skrzyni odbijająca się też na rodzaju zastosowanej dwumasy.