Kappa - zardzewiałe przewody klimatyzacji - co zrobić

Awatar użytkownika
norbiwolow
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 953
Rejestracja: 05 paź 2006, 0:00
Lokalizacja: Wołów (Wrocław)
Kontakt:

Kappa - zardzewiałe przewody klimatyzacji - co zrobić

Post autor: norbiwolow » 24 lis 2006, 18:01

mam już upragnioną Kappe 3.0 i staram się ją małymi kroczkami dopieszczać - na kanale zauważyłem pod autem że przewody od układu klimy są znacznie skorodowane - co zrobic aby nie przerdzewiały na wylot - zastanawawiam się nad farbą na rdzę hamerite - nie chcę nic czyścić papierem bo jeszcze cos przetrę i bedzie zonk :)
może jakieś rady ???
była KAPPA 3.0 V6 - jest AR 156 2.4 JTD
Obrazek ObrazekObrazek

Blash
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1213
Rejestracja: 09 mar 2005, 0:00

Kappa - zardzewiałe przewody klimatyzacji - co zrobić

Post autor: Blash » 24 lis 2006, 20:40

a gdzie dokładnie te przewody czy nie są to czasem metalowe przewody oleju jeśli nie są mocno skorodowane to ta farba naniesiona w 2 warstwach może pomóc ( papierem przetrzyj skoro ciśnienie nic nie zrobiło to papierek też nic nie zaszkodzi)

Awatar użytkownika
norbiwolow
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 953
Rejestracja: 05 paź 2006, 0:00
Lokalizacja: Wołów (Wrocław)
Kontakt:

Kappa - zardzewiałe przewody klimatyzacji - co zrobić

Post autor: norbiwolow » 25 lis 2006, 16:37

w dolnej częsci silnika - zaraz za chłodnicą a przed silnikiem - zakładam że to klima ale moge się mylić - co do działania klimy jeszcze nie testowałem jej - tak wieć nie wiem czy jest ok ale zakładam że tak i oby jak najdłużej tak było dlatego chce zakonserwowac tą rdzę.
była KAPPA 3.0 V6 - jest AR 156 2.4 JTD
Obrazek ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Luckyy
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1392
Rejestracja: 26 cze 2005, 0:00
Lokalizacja: Mielec/Kraków
Kontakt:

Kappa - zardzewiałe przewody klimatyzacji - co zrobić

Post autor: Luckyy » 26 lis 2006, 20:48

hamerite wcale nie jest taki dobry - jest duzo produktow ktore nakladach na rdze, wiaza sie jakos tam z rdza, i sa one od razu jak farba podkladowa, pozniej tylko musisz pomalowac jakas farba nawierzchniowa.
KAPPA 2,4 JTD '98 Obrazek
EXcar Obrazek
V Obrazek

"mBank funkcjonuje w zasadniczym oderwaniu od rzeczywistości bankowej go otaczającej"
/biegły sądowy

Awatar użytkownika
norbiwolow
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 953
Rejestracja: 05 paź 2006, 0:00
Lokalizacja: Wołów (Wrocław)
Kontakt:

Kappa - zardzewiałe przewody klimatyzacji - co zrobić

Post autor: norbiwolow » 27 lis 2006, 11:39

to jakie produkty polecasz - nazwy
była KAPPA 3.0 V6 - jest AR 156 2.4 JTD
Obrazek ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Łukasz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 446
Rejestracja: 30 gru 2004, 0:00
Lokalizacja: Dąbrowa

Kappa - zardzewiałe przewody klimatyzacji - co zrobić

Post autor: Łukasz » 27 lis 2006, 13:11

"norbiwolow" pisze:w dolnej częsci silnika - zaraz za chłodnicą a przed silnikiem - zakładam że to klima ale moge się mylić - co do działania klimy jeszcze nie testowałem jej - tak wieć nie wiem czy jest ok ale zakładam że tak i oby jak najdłużej tak było dlatego chce zakonserwowac tą rdzę.
Raczej wszystkie przewody sa aluminiowe ale w kappie moze byc inaczej :roll: Jesli sa mocno skorodowane to najlepiej je odciac i wstawic(dorobic) inne. Na rynku jest wiele zakladow zajmujacych sie tym za niewielkie pieniadze. Ja po stluczce mialem lekko zagiety jeden przewod. Servisant odciol zagiety kawalek i wspawal zastepczy. Calosc koszlowala mnie 50zl
Lancia Lybra SW 1.8 16VLX+ Navi
Mercedes C-klase 200 kompresor
Peuegot 307 SW HDI 110ps

Awatar użytkownika
Luckyy
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1392
Rejestracja: 26 cze 2005, 0:00
Lokalizacja: Mielec/Kraków
Kontakt:

Kappa - zardzewiałe przewody klimatyzacji - co zrobić

Post autor: Luckyy » 27 lis 2006, 20:21

"norbiwolow" pisze:to jakie produkty polecasz - nazwy
naz juz nie pamietam, ale jak zapytach w sklepie z farbami to cos Ci zaproponuja,

uzywalem 3 roznych produktow, jedne jakis polski (POLRUST czy jakos tak), jakis made in GB (byl super ale drogi) i cos LOCTITEa)
KAPPA 2,4 JTD '98 Obrazek
EXcar Obrazek
V Obrazek

"mBank funkcjonuje w zasadniczym oderwaniu od rzeczywistości bankowej go otaczającej"
/biegły sądowy

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”