Delta III - sprężyny obniżające/samopoziomujące zawieszenie
Delta III - sprężyny obniżające/samopoziomujące zawieszenie
Jak w temacie. Ktoś przerabiał temat obniżenia zawieszenie przy pomocy sprężyn? Większość producentów nie robi sprężyn pod nivo. Ktoś gdzieś coś słyszał?
Ostatnio zmieniony 11 cze 2017, 12:48 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Prosimy tytułować posty zgodnie z zasadami! Regulamin działu technicznego!
Powód: Prosimy tytułować posty zgodnie z zasadami! Regulamin działu technicznego!
- Wilkin
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 5284
- Rejestracja: 02 lis 2009, 21:40
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Re: sprężyny obniżające - samopoziomujące zawieszenie
Zmień temat ,na zgodny z regulaminem.
byłe: Delta II 1.6 16V Hpe,Kappa 2.0 20V "Litwin" ,Kappa 2.0 20V "Przemytnik",Delta II bi-colore 2.0 16V Vice miss Sypniewo,Ypsilon 1.3 JTD bi-colore Miss Topornia,Kappa 3.0 Coupe Aut 2vice Zwierzyń, Kappa 2.0 20 VT. Alfa 166 3.0 sportronic.
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza
Re: sprężyny obniżające - samopoziomujące zawieszenie
Według producenta nie powinno się stosować utwardzonych i obniżonych sprężyn, gdyż grozi to uszkodzeniem systemu. Poprzez zniszczenie zaworu, który reguluje przepływ oleju, wewnątrz amortyzatora.
Ja jeździłem w Dedrze. Nic wielkiego się nie działo. Jednak wróciłem do standardowych gdyż dostępność moich amorków graniczy z cudem i nie chce ryzykować ich uszkodzeniem....
Na standardowych auto jest bardziej komfortowe w trybie auto niż na czerwonych sprężynach eibach.
W trybie sport jest twardo i sztywno na standardowych, zaś mega twardo na sprężynach eibach.... (plomby wypadają z zębów)
Ja jeździłem w Dedrze. Nic wielkiego się nie działo. Jednak wróciłem do standardowych gdyż dostępność moich amorków graniczy z cudem i nie chce ryzykować ich uszkodzeniem....
Na standardowych auto jest bardziej komfortowe w trybie auto niż na czerwonych sprężynach eibach.
W trybie sport jest twardo i sztywno na standardowych, zaś mega twardo na sprężynach eibach.... (plomby wypadają z zębów)
Były Dedra Turbo DS 1.9 67kw, Peugeot 405 1.9D 55kw, 2xBMW E46 2.0D 100kw ŚMIERDZIELE
Tempra SW 4x4 2.0b 83kw, Rover 416 1.6b 84kw,Golf 4 Do zadań specjalnych LPG
Jest Audi A3 1.6 8v następca Golfa 4 1.6 b 105KM BĘZIN + LPG (Pojazd użytkowy)
Jest następna zabawka BMW Z4 E86 Coupe
Jest Yamaha - YZF R1, Suzuki - DR 650 RS, Honda - CR 500 AF
Dedra Integrale 2.0TB 124kw JEST JAZDA
Tempra SW 4x4 2.0b 83kw, Rover 416 1.6b 84kw,Golf 4 Do zadań specjalnych LPG
Jest Audi A3 1.6 8v następca Golfa 4 1.6 b 105KM BĘZIN + LPG (Pojazd użytkowy)
Jest następna zabawka BMW Z4 E86 Coupe
Jest Yamaha - YZF R1, Suzuki - DR 650 RS, Honda - CR 500 AF
Dedra Integrale 2.0TB 124kw JEST JAZDA
- Pawcio78
- Forumowicz/ka
- Posty: 1465
- Rejestracja: 24 lip 2009, 15:04
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Re: sprężyny obniżające - samopoziomujące zawieszenie
Dorian o jakim aucie piszesz i po co chcesz montować niskie sprężyny w nivomacie? Przecież układ i tak wypoziomuje karoserię do poziomu zadanego przez fabrykę. W lybrze z nivo sprężyny są potrzebne chyba tylko na postoju gdy amortyzatory zmiękną po np: nocnym postoju. W porównaniu do sprężyn bez nivomatu te pod nivo są bardzo cienkie, miękkie i sporo krótsze. Po odkręceniu amortyzatora nivo spokojnie można sprężyny wyjąć bez ścisków.
Wysłane z mojego SM-T235 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-T235 przy użyciu Tapatalka
była: Tempra 1.6 86KM
jest: Lybra 1.8 131KM 2000r. , Y 1.2 60KM 2001r. , Delta 4WD HF turbo 2.0 8V 165KM 1987r.
jest: Lybra 1.8 131KM 2000r. , Y 1.2 60KM 2001r. , Delta 4WD HF turbo 2.0 8V 165KM 1987r.
Re: Delta III - sprężyny obniżające/samopoziomujące zawieszenie
piszę w temacie Delta III więc chodzi mi o samochód Delta III Z tego co zdążyłem przestudiować internet to jedynie wymiana na standardowe amortyzatory + obniżające sprężyny lub też zawieszenie gwintowane wchodzi w grę.
- Michal1906
- Forumowicz/ka
- Posty: 323
- Rejestracja: 09 lip 2008, 0:00
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
Re: Delta III - sprężyny obniżające/samopoziomujące zawieszenie
Wywal nivo czy jak tam to się zwie; sprzedaj je a za tą kasę kup normalne amortyzatory + sprężyny eibach i po sprawie
Re: Delta III - sprężyny obniżające/samopoziomujące zawieszenie
trzeba będzie zrobić taki ruch bo na tym zawieszeniu nie czuje na 100% samochodu tak jak wcześniejszego...
Re: Delta III - sprężyny obniżające/samopoziomujące zawieszenie
To zawieszenie w delcie co steruje?Jest oddzielny sterownik czy wystarczy je uaktywnić w body?
Pytanie ile chcesz za komplet?
Może wymiana?
Ps.Byłeś na hamownii?
Pytanie ile chcesz za komplet?
Może wymiana?
Ps.Byłeś na hamownii?
Re: Delta III - sprężyny obniżające/samopoziomujące zawieszenie
https://m.autocentrum.pl/publikacje/por ... 101337296/
Ja mam nivo przód i tył. Byłem na skp i Amory przód ~75% tył ~65% nie wiem ile taki zawias uużywany kosztuje
Ja mam nivo przód i tył. Byłem na skp i Amory przód ~75% tył ~65% nie wiem ile taki zawias uużywany kosztuje
Re: Delta III - sprężyny obniżające/samopoziomujące zawieszenie
Coraz bliżej do wymiany zawiechy. Pytanie czy ktoś przerabiał temat błędu na rozdzielczej? Jakieś oporniki jako wtyczki w przewodach, kasowanie błędu w kompie?
- kond243
- Forumowicz/ka
- Posty: 2597
- Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
- Skype: Kondi243
- Imię: Konrad
- Lokalizacja: Przysieka
Re: Delta III - sprężyny obniżające/samopoziomujące zawieszenie
Osiowanie proxi z odpietą centralką? Tylko nie wiem czy jest podobny system jak w Thesis. Pasują fabrycznie niższe sprężyny fiata bravo.
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
Re: Delta III - sprężyny obniżające/samopoziomujące zawieszenie
Temat sprężyn i amorów mam już przerobiony przy wcześniejszym samochodzie (fiat bravo) z tym błędem trochę się zastanawiam. Jak będzie na desce to będzie ale lepiej żeby go nie było A o której centralce mówisz?
- kond243
- Forumowicz/ka
- Posty: 2597
- Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
- Skype: Kondi243
- Imię: Konrad
- Lokalizacja: Przysieka
Re: Delta III - sprężyny obniżające/samopoziomujące zawieszenie
Od nivomatów. Musi nimi coś sterować. W Teresie jak odepniesz centralke zawieszenia i zrobisz osiowanie to ją wywali i nie ma błędu.
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
Re: Delta III - sprężyny obniżające/samopoziomujące zawieszenie
Muszę ją namierzyć. Tylko, żeby mi to nie kolidowało z trybem sport skrzyni
- kond243
- Forumowicz/ka
- Posty: 2597
- Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
- Skype: Kondi243
- Imię: Konrad
- Lokalizacja: Przysieka
Re: Delta III - sprężyny obniżające/samopoziomujące zawieszenie
Nie powinno.
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt