Kappa - "kuhlwasserstand zu niedrig" ?
Kappa - "kuhlwasserstand zu niedrig" ?
Na infocenter ciagle pojawia mi sie taki napis: "KUHLWASSERSTAND ZU NIEDRIG", dzieje sie to regularnie, raz wyswietla sie ten napis wczesniej , raz pozniej. Oczywiscie, plynu chlodzacego jest zawsze pod dostatkiem. Z poczatku myslalem, ze ma to jakis zwiazek z zepsutym termostatem, ale po wymianie historia sie powtarza. Udalo mi sie nawet wyjac ten czujnik, ktory tkwi w zbiorniczku wyrownawczym, ale wyglada mi na "zdrowy". Przeczyscilem go i zamontowalem z powrotem, a ow sympatyczny napis nadal towarzyszy mi w podrozy, choc sa momenty podczas dluzszej jazdy, ze na chwile znika. Naprawde nie mam pojecia, o co chodzi. Moze ktos mial podobny problem lub wie, co nalezy zrobic? Pozdrawiam
Kappa - "kuhlwasserstand zu niedrig" ?
Czy sprawdzałeś czujnik omomierzem i przy właściwym poziomie jest sygnał (zwarty/rozwarty)?
Może masz po prostu uwalony czujnik,albo brak masy z czujnika (jeśli masz schemat to sprawdź jak jest połączony)
Może masz po prostu uwalony czujnik,albo brak masy z czujnika (jeśli masz schemat to sprawdź jak jest połączony)
FFE (F**K Fuel Economy) teraz AR156SW 2,4JTD20V -mała szara ropucha, Flavia Berlina 1.8, Honda CB750K , nowa pasja: Motobecane M2 250ccm SV JAP-iszon z1929 roku.
były:
BMW1602, Manta A SR, BMW528i rekin, Argenta VX, Thema 3,0V6LS, Thesis 3,2V6
były:
BMW1602, Manta A SR, BMW528i rekin, Argenta VX, Thema 3,0V6LS, Thesis 3,2V6
Kappa - "kuhlwasserstand zu niedrig" ?
Czujnik po prostu obejrzalem sam, tak "na oko", ale podjade do mechanika i obadam sprawe. Ogromne dzieki!!!! Dam znac, jak juz bedzie diagnoza.
Kappa - "kuhlwasserstand zu niedrig" ?
ja mam problem odwrotny, mogę mieć za mało płynu, a system nie wykrywa braku.
zwykle wysiada czujnik albo jest przerwa w układzie
zwykle wysiada czujnik albo jest przerwa w układzie
FFE (F**K Fuel Economy) teraz AR156SW 2,4JTD20V -mała szara ropucha, Flavia Berlina 1.8, Honda CB750K , nowa pasja: Motobecane M2 250ccm SV JAP-iszon z1929 roku.
były:
BMW1602, Manta A SR, BMW528i rekin, Argenta VX, Thema 3,0V6LS, Thesis 3,2V6
były:
BMW1602, Manta A SR, BMW528i rekin, Argenta VX, Thema 3,0V6LS, Thesis 3,2V6
Kappa - "kuhlwasserstand zu niedrig" ?
Czyli, gdyby polaczyc "niefrasobliwosc" Twojego ukladu z "nadgorliwoscia" mojego , to wyszedlby sprawny uklad Jutro jade do mechanika i sie wszystkiego dowiem. A schematu niestety nie mam
Kappa - "kuhlwasserstand zu niedrig" ?
Daj znać co Ci facher-macher powie
FFE (F**K Fuel Economy) teraz AR156SW 2,4JTD20V -mała szara ropucha, Flavia Berlina 1.8, Honda CB750K , nowa pasja: Motobecane M2 250ccm SV JAP-iszon z1929 roku.
były:
BMW1602, Manta A SR, BMW528i rekin, Argenta VX, Thema 3,0V6LS, Thesis 3,2V6
były:
BMW1602, Manta A SR, BMW528i rekin, Argenta VX, Thema 3,0V6LS, Thesis 3,2V6
Kappa - "kuhlwasserstand zu niedrig" ?
Bylem dzis u mechanika. Czujnik, jak sie okazalo, jest sprawny, ale najwieksza ciekawostka tkwi w tym, ze niedawno pojawil mi sie napis "MOTOR STEUERANLAGE DEFEKT". Z tego, co czytalem na tym forum, ktos juz borykal sie z takim problemem i jego istota polegala na luznym kabelku przy przeplywomierzu. U mnie kostka z tymi kabelkami byla wpieta prawidlowo, jednak dla pewnosci mechanik wyjal ja i obejrzal. Wewnatrz tez OK. Po ponownym wpieciu i odpaleniu silnika zniknely mi oba napisy...... Mam nadzieje, ze nie jest to tylko chwilowa "zyczliwosc" ze strony elektronicznego aniola stroza w moim aucie...choc wczoraj mialem urodziny, wiec nigdy nic nie wiadomo Ale przejezdzilem dzis caly dzien i infocenter mialem "czyste"
Kappa - "kuhlwasserstand zu niedrig" ?
W takim razie wszystkiego najlepszego
FFE (F**K Fuel Economy) teraz AR156SW 2,4JTD20V -mała szara ropucha, Flavia Berlina 1.8, Honda CB750K , nowa pasja: Motobecane M2 250ccm SV JAP-iszon z1929 roku.
były:
BMW1602, Manta A SR, BMW528i rekin, Argenta VX, Thema 3,0V6LS, Thesis 3,2V6
były:
BMW1602, Manta A SR, BMW528i rekin, Argenta VX, Thema 3,0V6LS, Thesis 3,2V6
- tomek
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 6852
- Rejestracja: 16 cze 2003, 0:00
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Brodnica
- Kontakt:
Kappa - "kuhlwasserstand zu niedrig" ?
W trakcie uzytkownia pojawial mi sie kilka razy, najczesciej wystarczylo zgasic aut i ponownie odpalic"carlo84" pisze: "MOTOR STEUERANLAGE DEFEKT"
Kappa - "kuhlwasserstand zu niedrig" ?
...niestety, wszystko, co dobre najwyrazniej musi sie kiedys konczyc...znow mam oba napisy i niezbyt wiem, gdzie "uderzyc"...Czy myslicie,ze jakas diagnostyka komputerowa, by pomogla? Bo pewnie niekazdy zaklad, ktory sie w to bawi, ma program do Kappy. Oczywiscie wolalbym ominac w tym momencie ASO.Pozdrawiam!
Kappa - "kuhlwasserstand zu niedrig" ?
Ja proponuje wyczyścić i przesmarować wszystkie połączenia masowe oraz wtyczki możesz to zrobić środkiem do połączeń elektrycznych lub WD
- tomek
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 6852
- Rejestracja: 16 cze 2003, 0:00
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Brodnica
- Kontakt:
Kappa - "kuhlwasserstand zu niedrig" ?
Lepiej tym 1-ym , podobno WD40 nie nadaje sie za bardzo do polaczen elektrycznych!!!"Tomasz" pisze: środkiem do połączeń elektrycznych lub WD