Kappa - "kuhlwasserstand zu niedrig" ?

Anonymous

Kappa - "kuhlwasserstand zu niedrig" ?

Post autor: Anonymous » 06 maja 2005, 21:28

Na infocenter ciagle pojawia mi sie taki napis: "KUHLWASSERSTAND ZU NIEDRIG", dzieje sie to regularnie, raz wyswietla sie ten napis wczesniej , raz pozniej. Oczywiscie, plynu chlodzacego jest zawsze pod dostatkiem. Z poczatku myslalem, ze ma to jakis zwiazek z zepsutym termostatem, ale po wymianie historia sie powtarza. Udalo mi sie nawet wyjac ten czujnik, ktory tkwi w zbiorniczku wyrownawczym, ale wyglada mi na "zdrowy". Przeczyscilem go i zamontowalem z powrotem, a ow sympatyczny napis nadal towarzyszy mi w podrozy, choc sa momenty podczas dluzszej jazdy, ze na chwile znika. Naprawde nie mam pojecia, o co chodzi. Moze ktos mial podobny problem lub wie, co nalezy zrobic? Pozdrawiam :)

Awatar użytkownika
Jacek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 461
Rejestracja: 11 mar 2005, 0:00
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Kappa - "kuhlwasserstand zu niedrig" ?

Post autor: Jacek » 06 maja 2005, 23:30

Czy sprawdzałeś czujnik omomierzem i przy właściwym poziomie jest sygnał (zwarty/rozwarty)?
Może masz po prostu uwalony czujnik,albo brak masy z czujnika (jeśli masz schemat to sprawdź jak jest połączony)
FFE (F**K Fuel Economy) teraz AR156SW 2,4JTD20V -mała szara ropucha, Flavia Berlina 1.8, Honda CB750K , nowa pasja: Motobecane M2 250ccm SV JAP-iszon z1929 roku.
były:
BMW1602, Manta A SR, BMW528i rekin, Argenta VX, Thema 3,0V6LS, Thesis 3,2V6

Anonymous

Kappa - "kuhlwasserstand zu niedrig" ?

Post autor: Anonymous » 06 maja 2005, 23:39

Czujnik po prostu obejrzalem sam, tak "na oko", ale podjade do mechanika i obadam sprawe. Ogromne dzieki!!!! :) Dam znac, jak juz bedzie diagnoza.

Awatar użytkownika
Jacek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 461
Rejestracja: 11 mar 2005, 0:00
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Kappa - "kuhlwasserstand zu niedrig" ?

Post autor: Jacek » 06 maja 2005, 23:42

ja mam problem odwrotny, mogę mieć za mało płynu, a system nie wykrywa braku.
zwykle wysiada czujnik albo jest przerwa w układzie
FFE (F**K Fuel Economy) teraz AR156SW 2,4JTD20V -mała szara ropucha, Flavia Berlina 1.8, Honda CB750K , nowa pasja: Motobecane M2 250ccm SV JAP-iszon z1929 roku.
były:
BMW1602, Manta A SR, BMW528i rekin, Argenta VX, Thema 3,0V6LS, Thesis 3,2V6

Anonymous

Kappa - "kuhlwasserstand zu niedrig" ?

Post autor: Anonymous » 08 maja 2005, 21:22

Czyli, gdyby polaczyc "niefrasobliwosc" Twojego ukladu z "nadgorliwoscia" mojego , to wyszedlby sprawny uklad :) Jutro jade do mechanika i sie wszystkiego dowiem. A schematu niestety nie mam :(

Awatar użytkownika
Jacek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 461
Rejestracja: 11 mar 2005, 0:00
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Kappa - "kuhlwasserstand zu niedrig" ?

Post autor: Jacek » 08 maja 2005, 22:01

Daj znać co Ci facher-macher powie
FFE (F**K Fuel Economy) teraz AR156SW 2,4JTD20V -mała szara ropucha, Flavia Berlina 1.8, Honda CB750K , nowa pasja: Motobecane M2 250ccm SV JAP-iszon z1929 roku.
były:
BMW1602, Manta A SR, BMW528i rekin, Argenta VX, Thema 3,0V6LS, Thesis 3,2V6

Anonymous

Kappa - "kuhlwasserstand zu niedrig" ?

Post autor: Anonymous » 14 maja 2005, 22:20

Bylem dzis u mechanika. Czujnik, jak sie okazalo, jest sprawny, ale najwieksza ciekawostka tkwi w tym, ze niedawno pojawil mi sie napis "MOTOR STEUERANLAGE DEFEKT". Z tego, co czytalem na tym forum, ktos juz borykal sie z takim problemem i jego istota polegala na luznym kabelku przy przeplywomierzu. U mnie kostka z tymi kabelkami byla wpieta prawidlowo, jednak dla pewnosci mechanik wyjal ja i obejrzal. Wewnatrz tez OK. Po ponownym wpieciu i odpaleniu silnika zniknely mi oba napisy...... :) Mam nadzieje, ze nie jest to tylko chwilowa "zyczliwosc" ze strony elektronicznego aniola stroza w moim aucie...choc wczoraj mialem urodziny, wiec nigdy nic nie wiadomo :) Ale przejezdzilem dzis caly dzien i infocenter mialem "czyste" :D

Awatar użytkownika
Jacek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 461
Rejestracja: 11 mar 2005, 0:00
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Kappa - "kuhlwasserstand zu niedrig" ?

Post autor: Jacek » 15 maja 2005, 22:02

W takim razie wszystkiego najlepszego :D :D :D
FFE (F**K Fuel Economy) teraz AR156SW 2,4JTD20V -mała szara ropucha, Flavia Berlina 1.8, Honda CB750K , nowa pasja: Motobecane M2 250ccm SV JAP-iszon z1929 roku.
były:
BMW1602, Manta A SR, BMW528i rekin, Argenta VX, Thema 3,0V6LS, Thesis 3,2V6

Awatar użytkownika
tomek
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 6852
Rejestracja: 16 cze 2003, 0:00
Imię: Tomek
Lokalizacja: Brodnica
Kontakt:

Kappa - "kuhlwasserstand zu niedrig" ?

Post autor: tomek » 16 maja 2005, 8:33

"carlo84" pisze: "MOTOR STEUERANLAGE DEFEKT"
W trakcie uzytkownia pojawial mi sie kilka razy, najczesciej wystarczylo zgasic aut i ponownie odpalic ;)
Tomek
Obrazek
Obrazek- tyle palił mój Passat do 194 tys. - przestałem uzupełniać tankowania :(

Anonymous

Kappa - "kuhlwasserstand zu niedrig" ?

Post autor: Anonymous » 20 maja 2005, 22:00

:cry: ...niestety, wszystko, co dobre najwyrazniej musi sie kiedys konczyc...znow mam oba napisy i niezbyt wiem, gdzie "uderzyc"...Czy myslicie,ze jakas diagnostyka komputerowa, by pomogla? Bo pewnie niekazdy zaklad, ktory sie w to bawi, ma program do Kappy. Oczywiscie wolalbym ominac w tym momencie ASO.Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
Tomasz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1272
Rejestracja: 16 sty 2005, 0:00
Lokalizacja: Brzeszcze woj małopolskie

Kappa - "kuhlwasserstand zu niedrig" ?

Post autor: Tomasz » 20 maja 2005, 22:33

Ja proponuje wyczyścić i przesmarować wszystkie połączenia masowe oraz wtyczki możesz to zrobić środkiem do połączeń elektrycznych lub WD
Obrazek

Awatar użytkownika
tomek
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 6852
Rejestracja: 16 cze 2003, 0:00
Imię: Tomek
Lokalizacja: Brodnica
Kontakt:

Kappa - "kuhlwasserstand zu niedrig" ?

Post autor: tomek » 23 maja 2005, 8:55

"Tomasz" pisze: środkiem do połączeń elektrycznych lub WD
Lepiej tym 1-ym , podobno WD40 nie nadaje sie za bardzo do polaczen elektrycznych!!!
Tomek
Obrazek
Obrazek- tyle palił mój Passat do 194 tys. - przestałem uzupełniać tankowania :(

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”