Delta III - zabezpieczenie antykradzieżowe

Awatar użytkownika
FXX
Administrator
Administrator
Posty: 10673
Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Imię: Kamil

Re: Delta III - zabezpieczenie antykradzieżowe

Post autor: FXX » 07 wrz 2016, 22:30

Ale co ma do tematu Kappa, skoro to samochód ponad 10 lat starszy od najstarszej Delty III, której dotyczy temat?
Rozmawiamy o samochodach bardziej współczesnych.
volf pisze:W takiej kappie oprócz zamontowania emulatora trzeba jeszcze zmienić zawartość pamięci w ECU więc wychodzi, że to bardziej skomplikowane niż wymiana samego ECU.
Z tego co na szybko znalazłem w sieci to nic w ECU nie trzeba zmieniać. Podpinasz urządzenie i odpalasz.

Tak do zobrazowania do ilu samochodów istnieją gotowe rozwiązania typu podłącz i odpal - :link:

PS. Do Kappy też mają :lol:
Volvo S60 R-Design D5

Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD

Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX

Obrazek

Awatar użytkownika
volf
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3996
Rejestracja: 07 sty 2007, 0:00
Lokalizacja: powiat Bełchatów

Re: Delta III - zabezpieczenie antykradzieżowe

Post autor: volf » 10 wrz 2016, 11:42

To teraz popatrz w tę instrukcję, też z tej samej firmy i dla jtd jak byk masz, ze trzeba pozmieniać wpisy w pamięci :) http://www.autotronika.pl/files/file_ad ... dd-103.pdf
KAPPA TDS & JTD

Awatar użytkownika
FXX
Administrator
Administrator
Posty: 10673
Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Imię: Kamil

Post autor: FXX » 10 wrz 2016, 13:33

Ale ja nie mówię o JTD ;)

Poza tym mówiąc o usuwaniu mimo przez OBD, pisałem o nowszych samochodach, a nie z przełomu wieków.

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Volvo S60 R-Design D5

Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD

Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zrób to sam”