Witam!
Konserwację w miejscach dostępnych możemy wykonać za pomocą np. pędzla. Będzie też bardzo dobrze, o ile tylko uda się dany preparat rozprowadzić tak, aby wszędzie dotarł. Aby zakonserwować profile zamknięte, możemy użyć preparatów w aerozolu, niektóre nawet mają długie wężyki z końcówkami rozpylającymi. Wadą tego rozwiązania jest to, że nie mamy już możliwości modyfikować składu i rozwiązanie to jest kosztowne (biorąc pod uwagę ilość preparatu jaką zużyłem do konserwacji auta).
Powyższych problemów (za wyjątkiem pewnych kosztów) nie będzie, jeżeli wykorzystamy sprężone powietrze z kompresora i profesjonalny pistolet do konserwacji (zakup kompresora i pistoletu do konserwacji do zabezpieczenia jednego samochodu też jest nieekonomiczny).
Mogę śmiało polecić: aparat (pistolet) do zabezpieczeń antykorozyjnych z wirującą dyszą do profili zamkniętych CHS ?21 lub zestaw do natryskowych zabezpieczeń antykorozyjnych CHS-21Z. Są to urządzenia Wytwórni Aparatów Natryskowych CHS. O ile dobrze pamiętam aparat CHS-21 kosztował około 500,00 złotych.
link:
CHS
Pozdrawiam!