Kappa 2.0 - uszczelka pod głowicą/krok po kroku/bez blokad
- jasiugm
- Forumowicz/ka
- Posty: 372
- Rejestracja: 03 lut 2015, 19:14
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Kappa 2.0 - uszczelka pod głowicą/krok po kroku/bez blok
Masz przestawiony rozrząd. Blokady tej firmy są wadliwe. Otwory są w nich źle wywiercone i umożliwiają montaż blokad ale tylko odwróconych o 180 stopni. Masz ewidentnie wałek ssący skierowany nie w tą stronę. Powinny być jak na zdjęciu:
Miałem dokładnie to samo.
Miałem dokładnie to samo.
Kappa SW 2.0 20V VIS
Y 1.2 8V
Y 1.2 8V
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 140
- Rejestracja: 26 wrz 2014, 23:58
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Re: Kappa 2.0 - uszczelka pod głowicą/krok po kroku/bez blok
To wg tego co mówisz ja mam odwrotnie , jeżeli to jest przyczyną ktoś za to powinien beknąć .I teraz doradźcie ściągać głowice patrzyć do zaworów ? czy załatwić odpowiednie blokady i próbować składać na nich ?jasiugm pisze:Masz przestawiony rozrząd. Blokady tej firmy są wadliwe. Otwory są w nich źle wywiercone i umożliwiają montaż blokad ale tylko odwróconych o 180 stopni. Masz ewidentnie wałek ssący skierowany nie w tą stronę. Powinny być jak na zdjęciu:
Miałem dokładnie to samo.
- jasiugm
- Forumowicz/ka
- Posty: 372
- Rejestracja: 03 lut 2015, 19:14
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Kappa 2.0 - uszczelka pod głowicą/krok po kroku/bez blok
Ja skapnąłem się dopiero po założeniu drugiej głowicy. Ten terkoczący dźwięk o którym pisałeś to wariator dostający w dupę przez zawory bijące o tłoki. U mnie nie było zniszczeń i po złożeniu na blokadach firmy Tesam wszystko chodzi jak trzeba. Chyba
Na Twoim zdjęciu wałek wydechu wydaje się być w porządku. Ssący jest w złą stronę.
Przez ponad 3 miesiące męczyłem się przez te blokady. Oduczyło mnie to oszczędzania na takich rzeczach.
Na Twoim zdjęciu wałek wydechu wydaje się być w porządku. Ssący jest w złą stronę.
Przez ponad 3 miesiące męczyłem się przez te blokady. Oduczyło mnie to oszczędzania na takich rzeczach.
Kappa SW 2.0 20V VIS
Y 1.2 8V
Y 1.2 8V
- Rapeek
- Forumowicz/ka
- Posty: 561
- Rejestracja: 14 lip 2012, 10:37
- Imię: Jacek
- Lokalizacja: mazowieckie
Re: Kappa 2.0 - uszczelka pod głowicą/krok po kroku/bez blok
jasiugm pisze:Masz przestawiony rozrząd. Blokady tej firmy są wadliwe. Otwory są w nich źle wywiercone i umożliwiają montaż blokad ale tylko odwróconych o 180 stopni. Masz ewidentnie wałek ssący skierowany nie w tą stronę. Powinny być jak na zdjęciu:
Miałem dokładnie to samo.
Też wydawało mi się że czubek krzywki wałka ssącego powinien być przed pozycją pionową a nie za, ale nie byłem pewien.
Lancia Delta HPE 2.0 16v
Lancia Kappa 2.0 20vT[/color]
Lancia Kappa Coupe 3.0 V6
wcześniej:
Lancia Dedra 1.8 LS
Lancia Kappa 2.4 20v LX
Lancia Kappa 2.0 20vT[/color]
Lancia Kappa Coupe 3.0 V6
wcześniej:
Lancia Dedra 1.8 LS
Lancia Kappa 2.4 20v LX
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 140
- Rejestracja: 26 wrz 2014, 23:58
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Re: Kappa 2.0 - uszczelka pod głowicą/krok po kroku/bez blok
jasiugm pisze:Ja skapnąłem się dopiero po założeniu drugiej głowicy. Ten terkoczący dźwięk o którym pisałeś to wariator dostający w dupę przez zawory bijące o tłoki. U mnie nie było zniszczeń i po złożeniu na blokadach firmy Tesam wszystko chodzi jak trzeba. Chyba
Na Twoim zdjęciu wałek wydechu wydaje się być w porządku. Ssący jest w złą stronę.
Przez ponad 3 miesiące męczyłem się przez te blokady. Oduczyło mnie to oszczędzania na takich rzeczach.
Ja też już właśnie nie mam pomysłów, szkoda że nie dowiedziałem się tego przed zakupem blokad ,czyli moge liczyć że nic złego się nie stało wystarczy złożyć na dobrych blokadach ? Tylko jakich te od 2.4 będą dobre ?czy są inne , ktoś ma to potwierdzone 100% ? Bo mam te blokady do 2,4 założę i wam podeśle fotke wszystko się wyjaśni ...
- jasiugm
- Forumowicz/ka
- Posty: 372
- Rejestracja: 03 lut 2015, 19:14
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Kappa 2.0 - uszczelka pod głowicą/krok po kroku/bez blok
Jak dla mnie, jeśli rozwiercisz otwory w blokadzie tak, żeby dało się ją odwrócić to będzie w miarę ok. Gdy tak zrobiłem i potem porównałem z blokadami tesamu, to było w miarę podobnie. Tylko że ja kupiłem blokady typowo do mojego 2.0 VIS.
U mnie najbardziej oberwał łańcuch pompy oleju. Ciągłe telepaniem silnikiem spowodowało że zaczął brzęczeć.
U mnie najbardziej oberwał łańcuch pompy oleju. Ciągłe telepaniem silnikiem spowodowało że zaczął brzęczeć.
Kappa SW 2.0 20V VIS
Y 1.2 8V
Y 1.2 8V
Re: Kappa 2.0 - uszczelka pod głowicą/krok po kroku/bez blok
ssący do szyby
wydechowy idealnie w pionie
wydechowy idealnie w pionie
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- marceli
- Klubowicz
- Posty: 2091
- Rejestracja: 14 cze 2010, 22:12
- Skype: marcin.kasinski82
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Opatów/świętokrzyskie
- Kontakt:
Re: Kappa 2.0 - uszczelka pod głowicą/krok po kroku/bez blok
No to mamy jasność.Złe blokady.
Nie wiem co tam Maciek zdziałał ale coś miał dziś tzn wczoraj ogarniać.Ale przynajmniej jest przyczyna.
Pasowałoby na spokojnie z wykonawcą blokad sprawę "wyjaśnić".
Nie wiem co tam Maciek zdziałał ale coś miał dziś tzn wczoraj ogarniać.Ale przynajmniej jest przyczyna.
Pasowałoby na spokojnie z wykonawcą blokad sprawę "wyjaśnić".
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 140
- Rejestracja: 26 wrz 2014, 23:58
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Re: Kappa 2.0 - uszczelka pod głowicą/krok po kroku/bez blok
Już wyjaśniam , dzięki panowie jasiugm , Krawiec1 marceli macie u mnie duuże piwo .Blokady firmy (Quatros) to porażka wrzucam fotkę i przestrzegam bo przez nie Kappa prawie wylądowała by na złomie .Nie wiem jak gość to ciągnie i sprzedaje cały czas wadliwe blokady .Druga ciekawostka silnik 2.0 złożony na blokadach 2.4 tak jak ktoś wspomniał nie ma różnicy na blokadach - potwierdzam kappa pali jeździ wkręca się na obroty kompresja 11.5-12 bar , silnik cichy nic się nie dzieje .Dziękuje wszystkim za pomoc
Marceli jak by co blokady do 2.4 mam na stanie sprawdzone
Marceli jak by co blokady do 2.4 mam na stanie sprawdzone
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- jasiugm
- Forumowicz/ka
- Posty: 372
- Rejestracja: 03 lut 2015, 19:14
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Kappa 2.0 - uszczelka pod głowicą/krok po kroku/bez blok
Te blokady są może nawet w miarę dobre jeśli chodzi o ustawienie wałka, tyle że chińczyk wkłada je odwrotnie to maszyny robiącej otwory na śruby. Ja musiałem rozwiercać żeby dało się je dobrze założyć.
Ciekawe ile samochodów poszło na złom z ich powodu.
Ciekawe ile samochodów poszło na złom z ich powodu.
Kappa SW 2.0 20V VIS
Y 1.2 8V
Y 1.2 8V
- marceli
- Klubowicz
- Posty: 2091
- Rejestracja: 14 cze 2010, 22:12
- Skype: marcin.kasinski82
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Opatów/świętokrzyskie
- Kontakt:
Re: Kappa 2.0 - uszczelka pod głowicą/krok po kroku/bez blok
Maciek a patrzyłeś może po obróceniu o te 180 ,jak wygląda ułożenie krzywek??Tak z czystej ciekawości?
Czy blokady niby 2.0 mają inne kąty od 2.4 czy idzie jeden pies??
Bo wychodzi ,że wiekszość blokad idzie tylko w rozdzieleniu na do 96 i po 96r.a już czy mamy 2.0 czy 2.4 to niezbyt istotne.
Przynajmniej z tego co zaobserwowałem do tej pory.
PS.Jak dobrze ,że masz blokady do mojego silnika dobre
Zapomniałem zapytać,robiłeś ten przyrząd do blokowania kół zębatych przy odkręcaniu i dokręcaniu ,czy tak kombinowałeś??
Szczególnie wydechowe bo ma większy Nm.
Czy blokady niby 2.0 mają inne kąty od 2.4 czy idzie jeden pies??
Bo wychodzi ,że wiekszość blokad idzie tylko w rozdzieleniu na do 96 i po 96r.a już czy mamy 2.0 czy 2.4 to niezbyt istotne.
Przynajmniej z tego co zaobserwowałem do tej pory.
PS.Jak dobrze ,że masz blokady do mojego silnika dobre
Zapomniałem zapytać,robiłeś ten przyrząd do blokowania kół zębatych przy odkręcaniu i dokręcaniu ,czy tak kombinowałeś??
Szczególnie wydechowe bo ma większy Nm.
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 140
- Rejestracja: 26 wrz 2014, 23:58
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Re: Kappa 2.0 - uszczelka pod głowicą/krok po kroku/bez blok
Tak jak mówisz , źle wywiercone otwory przez co blokada pasuje nie w tej pozycji w której powinna szczęście że przestawia rozrząd na tyle że nie robi żadnej szkody .Najlepsze jest to że moja kochana Pani już wystawiła pozytywny komentarz na Allegro , mówiąć - no przecież Ci przyszły blokady
Wychodzi na to że blokady od 2.4 pasują do 2.0
Klucz do blokowania koła mam w razie co pomogę
Wychodzi na to że blokady od 2.4 pasują do 2.0
Klucz do blokowania koła mam w razie co pomogę
- rob_76
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 3633
- Rejestracja: 07 kwie 2013, 22:31
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Gdynia/WorldWide
Re: Kappa 2.0 - uszczelka pod głowicą/krok po kroku/bez blok
Dobrze, że udało się komuś "wyłapać" przyczynę (i chyba nawet moje zdjęcia pomogły???).... Szkoda tylko, że nie oglądałem Twoich zdjęć odpowiednio wnikliwie... Może sam bym na to wpadł...?
Najważniejsze, że Twoja Lucynka ma się spowrotem dobrze i że obyło się bez uszkodzeń !!! Kolejna nauczka dla wszystkich...
Najważniejsze, że Twoja Lucynka ma się spowrotem dobrze i że obyło się bez uszkodzeń !!! Kolejna nauczka dla wszystkich...
Autovettura Lancia Beta Coupe S2 2000 119KM Anno Domini '76 - Serce i dusza...
Autovettura Lancia Gamma Coupe S2 2500 i.e. 140KM x2 Anno Domini '80/'81 - Duma i radość...
Autovettura Lancia Kappa Coupe 2400 20V 175KM Anno Domini '98 - Przyjemność i wygoda...
Autovettura Lancia Lybra SW 2.4JTD 140KM Anno Domini '01 - Ekonomika i miekkość...
Chevrolet Volt Hybrid plug-in Anno Domini '13 - Zaawansowanie i oszczędność...
To już wspomnienie: Opel Ascona C 1.6D sedan 4D 54KM, Hyundai Pony IV 1.5 GL sedan 77KM, Renault Clio II Phase I 1.2 RN 60KM, Renault Clio III 1.2 Tce 100KM, Lancia Delta II HPE 2000 16V 139KM, Opel Astra Caravan 1.4 S.P.I. 60KM, Honda Civic VIII 4D 1.8 Ex. 140KM.
Autovettura Lancia Gamma Coupe S2 2500 i.e. 140KM x2 Anno Domini '80/'81 - Duma i radość...
Autovettura Lancia Kappa Coupe 2400 20V 175KM Anno Domini '98 - Przyjemność i wygoda...
Autovettura Lancia Lybra SW 2.4JTD 140KM Anno Domini '01 - Ekonomika i miekkość...
Chevrolet Volt Hybrid plug-in Anno Domini '13 - Zaawansowanie i oszczędność...
To już wspomnienie: Opel Ascona C 1.6D sedan 4D 54KM, Hyundai Pony IV 1.5 GL sedan 77KM, Renault Clio II Phase I 1.2 RN 60KM, Renault Clio III 1.2 Tce 100KM, Lancia Delta II HPE 2000 16V 139KM, Opel Astra Caravan 1.4 S.P.I. 60KM, Honda Civic VIII 4D 1.8 Ex. 140KM.
Re: Kappa 2.0 - uszczelka pod głowicą/krok po kroku/bez blok
Nie założyłbym jej bez porządnego mycia w ultradźwiękach. Niestety, jak trochę drobin piasku zostało to może się tragicznie skończyć...MaciekTOS pisze:Blokady pożyczone od kolegi ze starych zapasów serwisu Fiat ,dokładnie jest tak jak mówicie czujnik Halla blokuje koło nie da się wydechowego ściągnąć bez odkręcania koła , uszczelniacze wałków raczej zrobię bo nie wyglądają dobrze .Przy okazji w końcu zrobię pokrywę zaworów mam już po piaskowaniu .Silnik nie wygląda dobrze za sprawą uszczelki pokrywy od góry systematycznie zalała cały silnik , na fotce znak na dole i pierwszy tłok GMP w tym miejscu się zgadza idealnie ...
Taka blokada do mojego silnika będzie dobra rocznik 1995 blokada złota do 1996 roku , ale nic nie ma mowy o VISie
Chodź nic innego sensownego na allegro nie ma albo jest srebrna od 96 albo złota do 96 , a z tego co wiem w VISie były różnice w wałkach ? Czy nie świrować i kupować złotą ?
Re: Kappa 2.0 - uszczelka pod głowicą/krok po kroku/bez blok
nie ma aż takiej potrzeby, piaskowalem pare razy pokrywy zaworow i wystarczy porzadne mycie karcherem, najlepiej z plynem a potem samą woda pod cisnieniem. Silniki chodzą i mają sie dobrze