Post
autor: Bartek-Lodz » 15 lut 2016, 9:24
A ja Wam powiem - jak już kiedyś mówiłem i pisałem a nawet fotki zapodałem - Tempra po 94 roku miała lepsze strefy zgniotu niż Kappa. Mój ojciec osobiście się przekonał o tym na własnej skórze (konkretnie skórze nogi) jak zaiwanił Temprą przy dużo większej prędkości niż 50 km/h i auto złożyło się wzorcowo i gdyby pedały nie weszły bardziej do kabiny to nawet nogi by nie miał skaleczonej. Zaznaczam, że siła była taka, że pękł pas bezpieczeństwa !!!
Kappa może i pochłania energię ale sorry - przy niewielkich prędkościach, żeby z auta się harmonijka robiła, to co będzie przy 80 czy 100.
Myślę, że powodem tego są podłużnice i wózek silnia - uważam, że konstruktorzy coś za bardzo nie pomyśleli nad tym tematem - porównajcie podłużnice i wzmocnienie czołowe Kappy a Thesisa.
Wynajem aut, auta do ślubu - imprezy okolicznościowe - pojazdy zastępcze z OC sprawcy - pomoc w dochodzeniu roszczeń od ubezpieczycieli
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]