ArtoKucior pisze:O to mi chodziło...to miałem na myśli mniej więcejintuos pisze:Skyhook...
Działa tak że od 0-10km/h jest twardy, zaraz po przekroczeniu 10 stanowczo się zmiękcza i do 30 jest bardzo miękki, potem już automatycznie się reguluje, ale znacząco się utwardza dopiero po 160km/h , co nie zmienia faktu że prowadząc go 160 czy 200 samochód jest bardzo pewny a przy tym płynie po autostradach- jedno z lepszych prowadzeń jakich doświadczyłem. Co do utwardzenia przy 0-10 to jak dla nie jest to nie wypał totalny. Skacze jak wóz drabiniasty. Kto to w ogóle wymyślił, dostojnie jechać da się powyżej 10km, poniżej lepiej nie schodzić. Szkoda że nie ma magików od tych sterowników bo wyłączył bym tą funkcję.
Dlaczego twarda przy 0 - 10km/h? Żeby właśnie powolnym przejazdem przez próg zwalniający czy krawężnik nie uszkodzić podwozia. Wg mnie to jedyny cel tej technologi przy tej prędkości. Wg mnie to duży plus...nie zdarza mi się szybkie przejeżdżanie przez progi czy tory kolejowe czy to Thesisem czy innym wozidłem dlatego mi to pasuje
Powolnym przejazdem właśnie nie uszkodzisz , a dlaczego... bo jedziesz wolno i powinno być miękko, bo jedziesz powoli. W thesisie natomiast jadąc wolno z góry się zakłada(komputer) że jesteś głupi jak but i dlatego musi być twardo. Ja właśnie dlatego nie jeżdzę wolno thesisem (czytaj poniżej 10km) po dziurach bo efekt jest jeszcze gorszy niż szybszy przejazd. I nie ma co tu dyskutować bo ani S, ani A8, ani Becia 7 na pneumatyce się nie utwardza na wszelki wypadek by nie obetrzeć tego czy tamtego... Albo zakładamy że kierowca takiej limuzyny jest świadomy (co by pasowało do kierowcy thesisa) albo jest głupi co nie pasuje do 95% kierowców tego typu samochodów.