Audi V8/A8

Róbta co chceta ;)

Moderator: giekso

Awatar użytkownika
Tiger-baza
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 144
Rejestracja: 12 lut 2015, 0:01
Imię: Marcin
Lokalizacja: Toruń

Re: Audi V8/A8

Post autor: Tiger-baza » 21 gru 2015, 20:01

Fajne auta, E38 supcio, W140 też słyszałem że drogie w utrzymaniu - ciekawe jak W220?
Oprócz Audi które też jest naprawdę super tym bardziej w quattro to ciekaw jestem Volva z motorkiem T6.
W tym ostatnim głównie chodzi o osiągi, stan utrzymania - mniej popularne auta itp - nie o silnik 8 cyl.
2.0 20V VIS

Awatar użytkownika
Gruby007
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 246
Rejestracja: 21 sie 2008, 0:00
Imię: Robert
Lokalizacja: Biała Podlaska

Re: Audi V8/A8

Post autor: Gruby007 » 21 gru 2015, 20:31

W W220 znam dwie dośc kosztowne sprawy, które potrafią odstraszyć:
-airmatic, który potrafi po kieszeni solidnie przy : cenzura :
-awarie konwertera w automatach.

Ale to nie znaczy, że każdy W220 odrazu jest skarbonką, nie to mam na myśli ;)

Wszystkie auta wspomniane tutaj są klasy premium = trzeba mieć kasę nie tylko na zakup ale PRZEDE WSZYSTKIM na utrzymanie, które tanie w przypadku takich aut nie jest. Ale coś za coś. Ja osobiście każde z wymienionych przez Ciebie aut uwielbiam i śnię o nich po nocach i wiem, że kiedyś któryś z tych modeli mieć będe!

A co do T6 - kuszące co? prawie trzy litry pojemności, sześć cylindrów i dwie turbiny W BENZYNIE :D mam tu na myśli 2.9 T6 np. z volvo S80, 272 konie, pewnie robi robotę : yesyes : z tym, że Volvo'skie automaty bywają awaryjne, szczególnie przy tych silnikach.. nie raz nawet przeglądając na allegro różne wytrawne auta natykałem się na wiele S80 T6 a w opisie "skrzynia w trybie awaryjnym" lub "uszk. automat"
A w manualu chyba ich nie było, a szkoda.
Jest:
-Lancia Kappa 2.4 JTD, 2001. :)

Były:
-Lancia Thema 2.0 i.e ; -Thema 2.0 i.e 16V :( - marnie skończyła.. :(
-VW GOLF MK.II 1.8 GT
-VW Passat B4 TDI
-Ford Galaxy 1.9TDI

Awatar użytkownika
Tiger-baza
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 144
Rejestracja: 12 lut 2015, 0:01
Imię: Marcin
Lokalizacja: Toruń

Re: Audi V8/A8

Post autor: Tiger-baza » 21 gru 2015, 23:47

Co do Volvo to mam obecnie też 2.4i r5 w automacie i chodzi to pieknie, pomyslałem sobie głównie o Volvo że mniej popularne a to znaczy że nie dojechane przez maniaków :D
Co do pozostałych bolidów to też je lubię, za warkot jak muzyka i linię męskahehehheeh
Masz avatar V8-mki czyli ogólnie w tym kierunku myslisz?
2.0 20V VIS

Awatar użytkownika
Gruby007
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 246
Rejestracja: 21 sie 2008, 0:00
Imię: Robert
Lokalizacja: Biała Podlaska

Re: Audi V8/A8

Post autor: Gruby007 » 22 gru 2015, 0:16

w avatatze mam Theme mkII z nieoryginalną atrapką :D a ja celuję raczej w BMW E38 4.0D (V8 bi-turbo w dieslu) ewentualnie 735i V8, albo Audi A8 D2 4.2 ;) ewentualnie 3.3 TDI (V8!) ale tego silnika nie znam i nie wiem jakie jest ryzyko :D
Co do Audi V8 to mój kolega ma, jak wspominałem wcześniej, pomagałem mu składać i wiem, że do tego trzeba worka kasy i zaplecza części.
Jest:
-Lancia Kappa 2.4 JTD, 2001. :)

Były:
-Lancia Thema 2.0 i.e ; -Thema 2.0 i.e 16V :( - marnie skończyła.. :(
-VW GOLF MK.II 1.8 GT
-VW Passat B4 TDI
-Ford Galaxy 1.9TDI

Awatar użytkownika
Michor
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2386
Rejestracja: 05 lut 2012, 10:17
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Warszawa

Re: Audi V8/A8

Post autor: Michor » 22 gru 2015, 21:11

Muhahahahaha 740d:) nie słyszałem zbyt dobrych opinii o tym silniku. Podobno mocno nafaszerowany już elektroniką (i słabo z tym) a osiągi wcale nie idą w parze z danymi na papierze. No i spalanie podobno też spore...

735i V8 "bessensu" - osiągi niewiele lepsze od 728, spalanie na poziomie 740i.
Jak brać to bym brał 740i. E38 z takim silnikiem, niestety nie jest wcale takie 'strasznie' szybkie. Pamiętaj że głupie e39 540i turas waży 1900kg. E38 chyba ponad 2000kg...
Koszty utrzymania 740i/540i podobne bo sporo rzeczy jest identycznych (np. tylne wahacze, sporo przednich części z zawieszenia itp) a E39 jednak "zwinniejsze" a miejsca w środku jest ok.
BMW E39 Touring - 4,4 V8

Awatar użytkownika
Tiger-baza
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 144
Rejestracja: 12 lut 2015, 0:01
Imię: Marcin
Lokalizacja: Toruń

Re: Audi V8/A8

Post autor: Tiger-baza » 22 gru 2015, 23:30

Co do 4.0d to jestem za gdybym krecił duzo kilometrów ale poza tym to nie. Wolę benzynę, 4.2 do 5l nie musi miec koni od groma wytarczy 230 ale za to Nm ma dużo co znaczy że trwały silnik do lpg. Lubię proste jenostki, brzmią fenomenalnie, nic więcej nie potrzeba, tym bardziej japońskiego odkurzacza. :)
2.0 20V VIS

Awatar użytkownika
Helios
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2280
Rejestracja: 20 cze 2008, 0:00
Lokalizacja: Legnica

Re: Audi V8/A8

Post autor: Helios » 22 gru 2015, 23:39

To czego w końcu szukasz? Skarbonki? Osiągów? Prestiżu? Wygody? Niezawodności?
To weź jeszcze pod uwagę 156 2.5 V6 idzie to tak samo jak "siódema" V8 4.0 a eksploatacja w porównaniu z podanymi modelami śmiesznie tania.

Awatar użytkownika
jaycobe
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 162
Rejestracja: 18 mar 2012, 11:29
Imię: Jakub
Lokalizacja: Przeworsk

Re: Audi V8/A8

Post autor: jaycobe » 27 gru 2015, 11:07

Audi miażdży konkurencje bardzo dobrym napędem. Wymiana rozrządu ok 1800 zł przy swojej robocie, do wymiany potrzeba ściągnąć pas przedni... A8/S8 jest wykonane w całości z aluminium (ASF) więc o korozji zapomnij jak nie było nic kombinowane. Silnik 4.2 super brzmienie dobrze ciągnie, ale z manualnem ciężko znaleźć a naprawa tiptronica 6-8 tysi i wymiana oleju w skrzyni zalecana. Zawieszenie to samo co w passacie, A4, A6- pięknie lata po zakrętach w eksploatacji nie ma koszmaru jak się nie jeździ szybko do dziurach i kupuje dobre części. Silnik 4.2 nie trzyma mocy- z 360km w Sce zostaje ok 300km. Pali olej i nie pali wcale 30 litrów chyba że na torze, spalanie od 12 na trasie przy lekkiej nodze do 18 w mieszanym (miasto 40%). W audi lekka noga a i tak większość aut zostaje w tyle. W misce ponad 8 litrów oleju, 8 świec do wymiany, zobacz ile opony do takiego auta kosztują :). Ska wyraźnie twardsza i stabilniejsza od A8 ale mniej komfortowa.Teraz sam sobie odpowiedz czy Cie stać, jak stać to kupuj- łatwo nie będzie o zadbaną. Jeśli potrzebujesz więcej informacji wejdź na A8team lub Audi klub polska forum tam jest wszystko pięknie opisane o tym aucie i o tym silniku. Ja na Twoim miejscu wziął bym pod uwagę również Lexusa LS400- posiada najlepszy silnik z wszystkich w.w i przez Ciebie i przezemnie, napęd na tył i jest najcichszy w swojej klasie- polecam atykuł http://autokult.pl/11624,lexus-ls-400-1 ... ugiej-reki.

Pozdrawiam

edit. Jeśli chcesz osiągów polecam Audi s4 2.7 biturbo. Lecz jest to już auto małe w porównaniu z tamtymi monsterami ale osiągi ma lepsze o łeb i jak Ci będzie mało 260km to łatwo zrobić 300+ niewielkim kosztem.
Jest:
Lancia Kappa 5.20 turbo viewtopic.php?f=24&t=49874
Było:
Audi A6 C4 2.6
Toyota 4runner II 3.0 V6

Awatar użytkownika
Wilkin
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 5284
Rejestracja: 02 lis 2009, 21:40
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Re: Audi V8/A8

Post autor: Wilkin » 27 gru 2015, 16:32

mam 200 2,2 t quatrro z silnikiem s-ki za czapkę gruszek do odbudowy.Chcesz?
byłe: Delta II 1.6 16V Hpe,Kappa 2.0 20V "Litwin" ,Kappa 2.0 20V "Przemytnik",Delta II bi-colore 2.0 16V Vice miss Sypniewo,Ypsilon 1.3 JTD bi-colore Miss Topornia,Kappa 3.0 Coupe Aut 2vice Zwierzyń, Kappa 2.0 20 VT. Alfa 166 3.0 sportronic.
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza ;)

Awatar użytkownika
jaycobe
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 162
Rejestracja: 18 mar 2012, 11:29
Imię: Jakub
Lokalizacja: Przeworsk

Re: Audi V8/A8

Post autor: jaycobe » 27 gru 2015, 19:41

2.2 ma potencjał :). Z ciekawości 10 czy 20v
Jest:
Lancia Kappa 5.20 turbo viewtopic.php?f=24&t=49874
Było:
Audi A6 C4 2.6
Toyota 4runner II 3.0 V6

Awatar użytkownika
Tiger-baza
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 144
Rejestracja: 12 lut 2015, 0:01
Imię: Marcin
Lokalizacja: Toruń

Re: Audi V8/A8

Post autor: Tiger-baza » 01 sty 2016, 17:15

Helios pisze:To czego w końcu szukasz? Skarbonki? Osiągów? Prestiżu? Wygody? Niezawodności?
To weź jeszcze pod uwagę 156 2.5 V6 idzie to tak samo jak "siódema" V8 4.0 a eksploatacja w porównaniu z podanymi modelami śmiesznie tania.
Ten model alfy mi się nie widzi nawet z 2.5l, równie dobrze można kupic civica 1.6v-tec i tez tak pojdzie ale nie oto chodzi.
2.0 20V VIS

Awatar użytkownika
Tiger-baza
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 144
Rejestracja: 12 lut 2015, 0:01
Imię: Marcin
Lokalizacja: Toruń

Re: Audi V8/A8

Post autor: Tiger-baza » 01 sty 2016, 17:18

jaycobe pisze:Audi miażdży konkurencje bardzo dobrym napędem. Wymiana rozrządu ok 1800 zł przy swojej robocie, do wymiany potrzeba ściągnąć pas przedni... A8/S8 jest wykonane w całości z aluminium (ASF) więc o korozji zapomnij jak nie było nic kombinowane. Silnik 4.2 super brzmienie dobrze ciągnie, ale z manualnem ciężko znaleźć a naprawa tiptronica 6-8 tysi i wymiana oleju w skrzyni zalecana. Zawieszenie to samo co w passacie, A4, A6- pięknie lata po zakrętach w eksploatacji nie ma koszmaru jak się nie jeździ szybko do dziurach i kupuje dobre części. Silnik 4.2 nie trzyma mocy- z 360km w Sce zostaje ok 300km. Pali olej i nie pali wcale 30 litrów chyba że na torze, spalanie od 12 na trasie przy lekkiej nodze do 18 w mieszanym (miasto 40%). W audi lekka noga a i tak większość aut zostaje w tyle. W misce ponad 8 litrów oleju, 8 świec do wymiany, zobacz ile opony do takiego auta kosztują :). Ska wyraźnie twardsza i stabilniejsza od A8 ale mniej komfortowa.Teraz sam sobie odpowiedz czy Cie stać, jak stać to kupuj- łatwo nie będzie o zadbaną. Jeśli potrzebujesz więcej informacji wejdź na A8team lub Audi klub polska forum tam jest wszystko pięknie opisane o tym aucie i o tym silniku. Ja na Twoim miejscu wziął bym pod uwagę również Lexusa LS400- posiada najlepszy silnik z wszystkich w.w i przez Ciebie i przezemnie, napęd na tył i jest najcichszy w swojej klasie- polecam atykuł http://autokult.pl/11624,lexus-ls-400-1 ... ugiej-reki.

Pozdrawiam

Lexus ls 400-430 fajna bryka, myslałem też o gs 300, motory i skrzynia supry ale wolę stajnie audi bo wiem że do aut mało popularnych jest gorzej ze wszystkim, nawet z pogadaniem o tych autach :lol:

edit. Jeśli chcesz osiągów polecam Audi s4 2.7 biturbo. Lecz jest to już auto małe w porównaniu z tamtymi monsterami ale osiągi ma lepsze o łeb i jak Ci będzie mało 260km to łatwo zrobić 300+ niewielkim kosztem.
2.0 20V VIS

Awatar użytkownika
Tiger-baza
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 144
Rejestracja: 12 lut 2015, 0:01
Imię: Marcin
Lokalizacja: Toruń

Re: Audi V8/A8

Post autor: Tiger-baza » 01 sty 2016, 17:19

jaycobe pisze:2.2 ma potencjał :). Z ciekawości 10 czy 20v
Pamietam czasy audi 200, 4000 i 5000, fajne modele zawsze mnie ciekawiły, oczywiście zwykłe cygara też : ok2 :
2.0 20V VIS

Awatar użytkownika
Tiger-baza
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 144
Rejestracja: 12 lut 2015, 0:01
Imię: Marcin
Lokalizacja: Toruń

Re: Audi V8/A8

Post autor: Tiger-baza » 17 sty 2016, 23:50

Chyba się zwróce do Volvo s80 T6... :D
2.0 20V VIS

Awatar użytkownika
Wilkin
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 5284
Rejestracja: 02 lis 2009, 21:40
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Re: Audi V8/A8

Post autor: Wilkin » 18 sty 2016, 0:02

jaycobe pisze:2.2 ma potencjał :). Z ciekawości 10 czy 20v
20V ;) - przecież napisałem że motorek z S2

Tiger, własnie zauważyłem że zarabiasz ostrzeżenie za walenie posta pod postem ;)
byłe: Delta II 1.6 16V Hpe,Kappa 2.0 20V "Litwin" ,Kappa 2.0 20V "Przemytnik",Delta II bi-colore 2.0 16V Vice miss Sypniewo,Ypsilon 1.3 JTD bi-colore Miss Topornia,Kappa 3.0 Coupe Aut 2vice Zwierzyń, Kappa 2.0 20 VT. Alfa 166 3.0 sportronic.
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: Hyde Park :::”