Delta III 2.0 M-jet 165 KM - kontrolka silnika

piotr1414
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 23
Rejestracja: 01 lut 2015, 21:52

Delta III 2.0 M-jet 165 KM - kontrolka silnika

Post autor: piotr1414 » 27 lip 2015, 19:45

Witam,
mam taki problem podczas jazdy przez miasto ( prędkość około 50-60km/h) zapaliła mi się lampka silniczka ( w książce Lanci opisane jako - Awaria systemu EOBD/wtrysku (żółto pomarańczowa) i wyskoczył komunikat: Skontrolować silnik.
Z samochodem nic się nie dzieje, żadnych zmian w prowadzeniu. Od momentu zapalenia lampki przejechałem jeszcze około 20 km.
Dane samochodu:
Delta III 2.0 M-jet 165 KM 2009 rok, przejechane ponad 220k


Co to może być? Czy można dalej jechać ? Jestem obecnie za granicą i wolałbym oddać do go naprawy jeśli to możliwe to w kraju

Czy spokojnie można przejechać ponad 1400 km ?

SIWY155
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1048
Rejestracja: 28 kwie 2010, 7:22
Lokalizacja: WARSZAWA

Re: Delta III 2.0 M-jet 165 KM - kontrolka silnika

Post autor: SIWY155 » 27 lip 2015, 20:43

Bez podłączenia kompa trudno coś wyrokować...Ja bym podłączył i dopiero jechał dalej
Były:Prisma 1600;Ypsilon m-jet 70KM; Kappa 2.0 20v Power Drive,Ypsilon FL m-jet 75 KM bi-colore,Lybra 1,8 sedan;Delta III Bi-colore 1,6 M-jet,Ypsilon FL m-jet 90 KM bi-colore DFN;[/b] Thesis 3,0 V6 24v z polskiego salonu, rodzinny democar na święta kościelne, państwowe i rodzinne, na zlot i do teściów - pod warunkiem, że nie padał deszcz ( przebieg 98698km);
Alfa :75 2.0 T.S. ; 145 1.6 T.S.; 155 Super 2.0 T.S.16v, Sport 1.8 T.S.16v LPG; 156 1.6 T.S. LPG, 2.0 T.S., 2.5 V6 24v;156 SW 1.8 T.S., 2.0 JTS; 166 3,0 Super ; 159 1,9 JTDm 16v
Fiat: Stilo Abarth, Punto II 1,2 8v, Panda 1,1 ; 1,2; 1,3 m-jet, Grande Punto 1,4 8v ;Punto Evo 1,3 m-jet 90 KM, Linea 1,4 T-jet,Sedici 1,6 16v 4x4 Emotion
Jest: Giulietta Sportiva 2,0 jtdm,Fiat Panda III 1,2

piotr1414
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 23
Rejestracja: 01 lut 2015, 21:52

Re: Delta III 2.0 M-jet 165 KM - kontrolka silnika

Post autor: piotr1414 » 27 lis 2015, 11:45

W serwisie FIATA sprawdzali, usunęli tą kontrolkę i powiedzieli, że być może zapaliła się bo sie dwa różne rodzaje ropy zmieszały i Lancii coś nie pasuje, rzeczywiście po wykorzystaniu paliwa prawie do końca ( zostało wg komputera 30km do przejechania) i po ponownym zatankowaniu wszystko jest ok jak do tej pory

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”