Thesis - niskich lotów czyli prześwity
Thesis - niskich lotów czyli prześwity
Dobra, jak ktoś ma ochotę. niech podzieli się info ile ma cm z przodu i tyłu od ziemi do ranta błotnika mierząc w osi piasty.
Dobry kolega Aufer podał przód 67 tył 68.
Ja mam u siebie w jednej tyle samo i notorycznie haczę o krawężniki.
W drugiej przód 70 tył 72 i jest ok.
Opony 215 60 16.
Dobry kolega Aufer podał przód 67 tył 68.
Ja mam u siebie w jednej tyle samo i notorycznie haczę o krawężniki.
W drugiej przód 70 tył 72 i jest ok.
Opony 215 60 16.
- belial666
- Forumowicz/ka
- Posty: 3404
- Rejestracja: 11 maja 2014, 14:24
- Lokalizacja: Stargard Szczeciński/Złotów
Re: Thesis niskich? lotów czyli prześwity.
Wymiary podane mierzone były od asfaltu do błotnika. Jedno zwymiarowanie zrobione od asfaltu do poczatku rantu zderzaka.
Przód- 690mm Tył- 700mm Przedni zderzak- 230mm Ps. Nic nie haczy. Wchodzi gładko...
Pozdrawiam.
Przód- 690mm Tył- 700mm Przedni zderzak- 230mm Ps. Nic nie haczy. Wchodzi gładko...
Pozdrawiam.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Nr. telef. 501259455
Re: Thesis niskich? lotów czyli prześwity.
Przód 67, tył 70. Może problem jest w krawężnikach?
- belial666
- Forumowicz/ka
- Posty: 3404
- Rejestracja: 11 maja 2014, 14:24
- Lokalizacja: Stargard Szczeciński/Złotów
Re: Thesis niskich? lotów czyli prześwity.
Bronx, dolną część zderzak masz przykręconą do sanek, to nie powinno nic haczyć. No chyba, że naprawdę wysoka krawędź.
Nr. telef. 501259455
Re: Thesis - niskich lotów czyli prześwity
Pomiary mamy wszyscy prawie takie same, więc o co kaman ???
Czyżby w Gliwicach montowali krawężniki bez norm najwyższe w PL ?
Czyżby w Gliwicach montowali krawężniki bez norm najwyższe w PL ?
- belial666
- Forumowicz/ka
- Posty: 3404
- Rejestracja: 11 maja 2014, 14:24
- Lokalizacja: Stargard Szczeciński/Złotów
Re: Thesis - niskich lotów czyli prześwity
Niewykluczone. W Złotowie jest jeden taki ... pod szpitalem.
Nr. telef. 501259455
- LUKIThesis
- Forumowicz/ka
- Posty: 2123
- Rejestracja: 15 lip 2013, 14:27
- Lokalizacja: Stolica
Re: Thesis - niskich lotów czyli prześwity
Gdzieś już o tym pisaliśmy.
U mnie tył był coś ok 71,5 czy 72, a przód 68. Z tyłu nowe oryginalne sprężyny, a przód od dnia produkcji.
Co do zderzaka to też czasem jak parkuję to spodem przycieram mimo, że mam gęsto przykręcony. Taki urok tego auta lub tych krawężników
U mnie tył był coś ok 71,5 czy 72, a przód 68. Z tyłu nowe oryginalne sprężyny, a przód od dnia produkcji.
Co do zderzaka to też czasem jak parkuję to spodem przycieram mimo, że mam gęsto przykręcony. Taki urok tego auta lub tych krawężników
- ArtoKucior
- Forumowicz/ka
- Posty: 1458
- Rejestracja: 14 lip 2013, 6:49
- Imię: Artur
- Lokalizacja: Płońsk
Re: Thesis - niskich lotów czyli prześwity
Z reguły jak jest wysoki krawężnik to niedługo (może za miesiąc lub 2 do 3 lat) położą nowy asfalt i będzie normalnie
Będzie:
Jest:
Lancia Thesis 3,0V6 Emblema 2003r.
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2004r.
Była:
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2000r.
Lancia Thesis 2,0TB lpg Emblema 2002r.
Lancia Thesis 2,4 JTD Emblema 2004r.
Lancia Dedra 2,0tds 1993r.
Jest:
Lancia Thesis 3,0V6 Emblema 2003r.
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2004r.
Była:
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2000r.
Lancia Thesis 2,0TB lpg Emblema 2002r.
Lancia Thesis 2,4 JTD Emblema 2004r.
Lancia Dedra 2,0tds 1993r.