Kappa - oświetlenie w środku
Re: Kappa - oświetlenie w środku
Przednia lampka ma fabrycznie 10W.
z tyłu są 2 po 5W- nie widzię problemu:)
z tyłu są 2 po 5W- nie widzię problemu:)
BMW E39 Touring - 4,4 V8
- Rapeek
- Forumowicz/ka
- Posty: 561
- Rejestracja: 14 lip 2012, 10:37
- Imię: Jacek
- Lokalizacja: mazowieckie
Re: Kappa - oświetlenie w środku
No to faktycznie nie ma problemu.
Lancia Delta HPE 2.0 16v
Lancia Kappa 2.0 20vT[/color]
Lancia Kappa Coupe 3.0 V6
wcześniej:
Lancia Dedra 1.8 LS
Lancia Kappa 2.4 20v LX
Lancia Kappa 2.0 20vT[/color]
Lancia Kappa Coupe 3.0 V6
wcześniej:
Lancia Dedra 1.8 LS
Lancia Kappa 2.4 20v LX
Re: Kappa - oświetlenie w środku
Michor pisze:Zacznijmy od tego, że tył jest zupełnie niezależny od przodu i działa tylko na zasadzie "przełącznika". Tak więc, pierwsze co, to trzeba trochę pomyśleć jak to ma działać w pierwszej kolejności - czy wszystkie lampki razem, niezależnie od tego które drzwi otwierasz - czy tak jak jest fabrycznie czyli przód/tył niezależnie.
Dodatkowo, spójrz na schemat jeżeli masz - bo z tego co pamiętam to jest jakieś śmieszne salto z masami lampek drzwiowych z przodu i w nogach (musiałbym sobie przypomnieć- ale jest tam jakiś "dziwny" temat.
Potem krótka piłka - przednia centralka od oświetlenia ma 2 wejścia sterowane masą - prawe i lewe drzwi - można np. oboje drzwi puścić na diodach w jedno wejście - i wtedy drugie masz dostępne do zabawy.
TYLKO. Pamiętaj że to nie działa na zasadzie impulsów -tylko wykrywania "masy". Czyli jak np. podłaczysz pod alarm/centralny pod wyjście "masa gdy otwarty/rozbrojony" to lampka będzie się palić ZAWSZE i cały czas tak jak by były non stop otwarte drzwi (bo tak to oryginalnie działa -sygnał otwartych drzwi wyzwala lampkę.
Moduł fabryczny ma jeszcze dodatkowe wejście na + po zapłonie- po przekręceniu kluczyka, procedura wygaszania lampki i czasu opóźnienia się zmienia w stosunku do sytuacji bez kluczyka.
tak myślałem żeby tył zrobić jak przód z przygasaniem też czyli wyjąć z dawcy centralkę i poprostu ja założyć do lampek na tył też są dwa wyjścia.
I potem właśnie "jakoś" to podłączyć pod centralny żeby było miodzio :}
Re: Kappa - oświetlenie w środku
Najlepiej chyba w ten sam sposób, jak jest pod centralny podpięta oryginalna centralka od lampy środkowej.
Drop a gear and disappear!
Re: Kappa - oświetlenie w środku
czyli ?;]
Re: Kappa - oświetlenie w środku
Do centralki zamka centralnego we wtyczce A (wtyczki A i B są obie 5pinowe, więc nie wiem która to) dociera kabelek błękitno-żółty łączący ją z odbiornikiem pilota. Ten kabelek ma odgałęzienie (ten sam kolor) do centralki ściemniacza - wtyczka 3pinowa - i to w ten kabelek należy się wpiąć żeby mieć sygnał o otwarciu/zamknięciu pojazdu "na amen".
Disklejmer - napisałem to w oparciu o schemat, a jak jest naprawdę to zobaczysz jak zajrzysz.
Disklejmer - napisałem to w oparciu o schemat, a jak jest naprawdę to zobaczysz jak zajrzysz.
Drop a gear and disappear!
Re: Kappa - oświetlenie w środku
dzięki zajrzę napewno Nie daje mi to spokoju bo kumpel miał taką samą tylko 97 rok i miał właśnie takie coś w swojej.
Re: Kappa - oświetlenie w środku
zastanawia mnie co to jest za urwany przewód masa?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: Kappa - oświetlenie w środku
Wiecie może od czego ten urwany kabelek
- stabraf
- Administrator
- Posty: 8477
- Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Re: Kappa - oświetlenie w środku
Nie wiemy - to na pewno coś, co zostało do auta dołożone - może siakaś centralka do zamka i dlatego Ci to świruje? Poszukaj jakiejś centralki nieoryginalnej - może za skrzynką z bezpiecznikami?
Kappa 2.0 turbo 20v, sedan '99, 220 pajaców;)
Zeta 2.1 TD Epic FREE
Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)
Zeta 2.1 TD Epic FREE
Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)