Lancia R.I.P. ?
Moderator: giekso
Re: Koniec?
Maybach zniknął, a jednak wraca. Saab zbankrutował, wykupili go, zamknęli, zniknął i jednak wrócił. Lancia też nie zniknie.
Drop a gear and disappear!
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 32
- Rejestracja: 17 paź 2007, 0:00
- Lokalizacja: Warszawa Tarchomin
- Kontakt:
Re: LANCIA R.I.P.
No właśnie również przeczytałem o tym na bankierze, szlag mnie trafił:-(
Trzymam kciuki za wielki come back!
Trzymam kciuki za wielki come back!
- Snail
- Sekretarz
- Posty: 4424
- Rejestracja: 10 wrz 2012, 22:01
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Starachowice / Poznań
Re: LANCIA R.I.P.
Wiadomości radiowe PR 3 podały o 10.00 informacje o zamknięciu Lancii.
Moja Lancia się nie psuje. Ona jest po prostu notorycznie udoskonalana...
- solarzmr
- Moderator
- Posty: 2669
- Rejestracja: 01 mar 2008, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Re: LANCIA R.I.P.
No wygląda na to że to już będzie tylko agonia. Produkcja Ypsilona wygaśnie, a z nią cała marka. A że będzie już tylko na rynku Włoskim to reszta i tak nie będzie protestować
Kilka słów od mnie jak ktoś ma ochotę poczytać
Kilka słów od mnie jak ktoś ma ochotę poczytać
WR7- fotografia motoryzacyjna
Lanciastory - czyli wszystko o Lancii
Jest:Lancia Delta 1.6 HF Turbo 1991 r.
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDM 2010 & Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 2011
Była:Lancia Lybra 2,4 JTD Intensa 2002 r.
Lancia Lybra 2,4 JTD 2000 r.
Lanciastory - czyli wszystko o Lancii
Jest:Lancia Delta 1.6 HF Turbo 1991 r.
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDM 2010 & Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 2011
Była:Lancia Lybra 2,4 JTD Intensa 2002 r.
Lancia Lybra 2,4 JTD 2000 r.
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 29
- Rejestracja: 07 maja 2014, 8:39
- Imię: leo
- Lokalizacja: justynów
Re: Petycja miłośników Lancii do zarządu Fiat Group Automobi
rob_13376 pisze:Panowie (i Panie) - dostałem przed chwilą prośbę ze stowarzyszenia Change.org, które walczy z FIAT-em o nie-likwidowanie marki Lancia! Jako, że nie jestem ani na Facebook'u, ani na Tweeter'rze - przekazuję wiadomość/ prośbę (kopia oryginalnej wiadomości poniżej) dalej...
Mam nadzieję, że umieściłem ten temat w dobrym dziale. Jeśli nie - proszę moderatorów o "przeklejenie"...
Pozdrawiam
Dear friends,
Lancia has got probably few days left till the 6th of may, Mr Marchionne will announce his plan for the glorious italian brand.
We've done a lot but something you may still do thanks to your social network profiles. We've must attack Fiat pages (Facebook, twitter, etc) sharing this video http://bit.ly/1i7Mr77 reporting in the message this hashtag #saveLancia. as simple as that.
It the last step and We'll appreciate if you can help us in standing up for the Lancia future.
Thanks
Cari amici come saprete, tra pochi giorni Marchionne annuncer? nel corso della presentazione del business plan di FCA il futuro, o meglio la FINE, di Lancia.
Abbiamo fatto tanto..e tanto avremmo potuto ancora fare per difendere un'eccellenza italiana MORTIFICATA dalla sciagurata guida di Marchionne&co.
Il 6 maggio ci sar? questa conferenza e per questo ti chiediamo un favore. Tutti insieme dovremmo copiare ed incollare questo video in tutte le pagine del gruppo fiat (Facebook, twitter) http://bit.ly/1i7Mr77
inserendo nel messaggio l'hashtag #saveLancia .
Non possiamo permettere che una gloria italiana venga ridotta in questo modo e se ci tieni a quella che ? la nostra storia pi? gloriosa ti chiediamo di essere dei nostri.
Grazie!
ok poszło a jakieś profity będą
Lancia R.I.P. ? (petycja miłośników Lancii)
Tak, być może okaże się że Lancia zostanie, największy z profitów
Lancia Phedra 2.0 136 KM jest
Lancia Kappa Coupe 2.0T jest
Lancia Phedra 2.0 136KM była
Lancia Y 1.1 była
Lancia Kappa SW 2.0 155KM była
Lancia Delta 1.8 131KM była
Lancia Kappa Coupe 2.0T jest
Lancia Phedra 2.0 136KM była
Lancia Y 1.1 była
Lancia Kappa SW 2.0 155KM była
Lancia Delta 1.8 131KM była
Re: Lancia R.I.P. ? (petycja miłośników Lancii)
Jeśli Fiat faktycznie zlikwiduje sprzedaż Ypsilon poza Italią to będzie jasny sygnał likwidacji marki.
Jest kilka krajów w Europie, gdzie sprzedaż jest na tyle przyzwoita, że Ypsilon spokojnie mogłaby egzystować w saloanch Fiata. To jest Francja, Hiszpania, Belgia, Grecja a nawet Polska jako kraj produkcji.
We Francji są blisko wyniku 10 tys sztuk rocznie Y. Nikt normalny nie oddaje takiego rynku, chyba, że jest to decyzja polityczna.
Do tego kończy się Punto i MiTo, Fiat poza starzejącą się 500-tką, nie ma w tej chwili niczego co może w takiej Francji konkurować z Ypsilon w segmencie A/B.
Tylko Italia i brak jakiejkolwiek wzmianki o następcy sugeruje koniec Lancii wraz z obecną generacją Ypsilon. Czy kiedyś ją wskrzeszą lub sprzedadzą innej firmie motoryzacyjnej to inna kwestia. Na ten moment to będzie koniec.
Co gorsza, najnowszy plan Fiata nie tylko nie wspomina o Lancii, ale zakłada gigantyczne kwoty inwestycji w inne marki. Kwoty tak duże, że akcje Fiata spadły o 7% po ogłoszeniu planu. Inwestorzy boją się, że Fiat/Chrysler tego nie udźwignie, że to się nie uda. Nie ma żadnych rezerw na Lancię.
Jest kilka krajów w Europie, gdzie sprzedaż jest na tyle przyzwoita, że Ypsilon spokojnie mogłaby egzystować w saloanch Fiata. To jest Francja, Hiszpania, Belgia, Grecja a nawet Polska jako kraj produkcji.
We Francji są blisko wyniku 10 tys sztuk rocznie Y. Nikt normalny nie oddaje takiego rynku, chyba, że jest to decyzja polityczna.
Do tego kończy się Punto i MiTo, Fiat poza starzejącą się 500-tką, nie ma w tej chwili niczego co może w takiej Francji konkurować z Ypsilon w segmencie A/B.
Tylko Italia i brak jakiejkolwiek wzmianki o następcy sugeruje koniec Lancii wraz z obecną generacją Ypsilon. Czy kiedyś ją wskrzeszą lub sprzedadzą innej firmie motoryzacyjnej to inna kwestia. Na ten moment to będzie koniec.
Co gorsza, najnowszy plan Fiata nie tylko nie wspomina o Lancii, ale zakłada gigantyczne kwoty inwestycji w inne marki. Kwoty tak duże, że akcje Fiata spadły o 7% po ogłoszeniu planu. Inwestorzy boją się, że Fiat/Chrysler tego nie udźwignie, że to się nie uda. Nie ma żadnych rezerw na Lancię.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
- rob_76
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 3633
- Rejestracja: 07 kwie 2013, 22:31
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Gdynia/WorldWide
Re: Lancia R.I.P. ? (petycja miłośników Lancii)
Vincenzo się w grobie przewraca, jak jego spuścizną pomiatają s y...
Ciekawe, co w przypadku końca marki (oby jednak nie...) Fiat zrobi z polską fabryką...?! Czyżby znów się miały pogorszyć polskie statystyki bezrobocia... ?!
Ciekawe, co w przypadku końca marki (oby jednak nie...) Fiat zrobi z polską fabryką...?! Czyżby znów się miały pogorszyć polskie statystyki bezrobocia... ?!
Autovettura Lancia Beta Coupe S2 2000 119KM Anno Domini '76 - Serce i dusza...
Autovettura Lancia Gamma Coupe S2 2500 i.e. 140KM x2 Anno Domini '80/'81 - Duma i radość...
Autovettura Lancia Kappa Coupe 2400 20V 175KM Anno Domini '98 - Przyjemność i wygoda...
Autovettura Lancia Lybra SW 2.4JTD 140KM Anno Domini '01 - Ekonomika i miekkość...
Chevrolet Volt Hybrid plug-in Anno Domini '13 - Zaawansowanie i oszczędność...
To już wspomnienie: Opel Ascona C 1.6D sedan 4D 54KM, Hyundai Pony IV 1.5 GL sedan 77KM, Renault Clio II Phase I 1.2 RN 60KM, Renault Clio III 1.2 Tce 100KM, Lancia Delta II HPE 2000 16V 139KM, Opel Astra Caravan 1.4 S.P.I. 60KM, Honda Civic VIII 4D 1.8 Ex. 140KM.
Autovettura Lancia Gamma Coupe S2 2500 i.e. 140KM x2 Anno Domini '80/'81 - Duma i radość...
Autovettura Lancia Kappa Coupe 2400 20V 175KM Anno Domini '98 - Przyjemność i wygoda...
Autovettura Lancia Lybra SW 2.4JTD 140KM Anno Domini '01 - Ekonomika i miekkość...
Chevrolet Volt Hybrid plug-in Anno Domini '13 - Zaawansowanie i oszczędność...
To już wspomnienie: Opel Ascona C 1.6D sedan 4D 54KM, Hyundai Pony IV 1.5 GL sedan 77KM, Renault Clio II Phase I 1.2 RN 60KM, Renault Clio III 1.2 Tce 100KM, Lancia Delta II HPE 2000 16V 139KM, Opel Astra Caravan 1.4 S.P.I. 60KM, Honda Civic VIII 4D 1.8 Ex. 140KM.
Re: Lancia R.I.P. ? (petycja miłośników Lancii)
Z tego, co ostatnio ogłoszono, nowy model/e pewnie skutecznie zapełnią lukę po Ypsilonie.rob_13376 pisze:Vincenzo się w grobie przewraca, jak jego spuścizną pomiatają s y...
Ciekawe, co w przypadku końca marki (oby jednak nie...) Fiat zrobi z polską fabryką...?! Czyżby znów się miały pogorszyć polskie statystyki bezrobocia... ?!
Lancia Phedra 2.0 136 KM jest
Lancia Kappa Coupe 2.0T jest
Lancia Phedra 2.0 136KM była
Lancia Y 1.1 była
Lancia Kappa SW 2.0 155KM była
Lancia Delta 1.8 131KM była
Lancia Kappa Coupe 2.0T jest
Lancia Phedra 2.0 136KM była
Lancia Y 1.1 była
Lancia Kappa SW 2.0 155KM była
Lancia Delta 1.8 131KM była
Re: Lancia R.I.P. ? (petycja miłośników Lancii)
Tak sobie pomyślałem, że Lancia byłaby dobrą marką w grupie PSA, oni cierpią na brak marki premium. Ostatnio wzmocnili się kapitałowo, dzieki wejściu chińskiego Dongfeng (1/3 udziałów).
Inna opcja, czysto chińska ..
BAIC już próbował przejąć Volvo, ale Geely sprzątnął im sprzed nosa.
Beijing Auto (BAIC) Looking to Acquire European or U.S. Luxury Brand
Which Car Brand Would Benefit Most From Chinese Ownership?
Inna opcja, czysto chińska ..
BAIC już próbował przejąć Volvo, ale Geely sprzątnął im sprzed nosa.
Beijing Auto (BAIC) Looking to Acquire European or U.S. Luxury Brand
Which Car Brand Would Benefit Most From Chinese Ownership?
Przy założeniu statusu jaki ma Volvo czy Jaguar LandRover, czyli siedziba Włochy, produkcja Włochy, kierownictwo i inżynierowie Włochy, to jest to ciekawa szansa dla marki.BAIC president of International Development Dong Haiyang said in a press conference, "We have candidates."
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Lancia R.I.P. ? (petycja miłośników Lancii)
Co do koncernu PSA, próbują z różnym skutkiem promować modele z serii DS.
Nawet teraz miał miejsce na targach w Chinach premierę koncept zwiastujący model DS9.
Czy Fiat zdecyduje się wygasić markę, czy sprzedać komuś się przekonamy, bo co rok inna strategia.
Alfa jest tego najlepszym przykładem.
Nawet teraz miał miejsce na targach w Chinach premierę koncept zwiastujący model DS9.
Czy Fiat zdecyduje się wygasić markę, czy sprzedać komuś się przekonamy, bo co rok inna strategia.
Alfa jest tego najlepszym przykładem.
Lancia Phedra 2.0 136 KM jest
Lancia Kappa Coupe 2.0T jest
Lancia Phedra 2.0 136KM była
Lancia Y 1.1 była
Lancia Kappa SW 2.0 155KM była
Lancia Delta 1.8 131KM była
Lancia Kappa Coupe 2.0T jest
Lancia Phedra 2.0 136KM była
Lancia Y 1.1 była
Lancia Kappa SW 2.0 155KM była
Lancia Delta 1.8 131KM była
Re: Lancia R.I.P. ? (petycja miłośników Lancii)
W normalnych warunkach Fiat nigdy by Lancii nie sprzedał, żeby nie robić sobie konkurencji na włoskim rynku.
Tylko to już nie jest Fiat, ale FCA i do tego bardzo potrzebują kasy.
Tylko to już nie jest Fiat, ale FCA i do tego bardzo potrzebują kasy.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Lancia R.I.P. ? (petycja miłośników Lancii)
Właśnie.
Pomijam fakt, że na włoskim rynku sprzedają więcej Lancii niż Alf...
Pomijam fakt, że na włoskim rynku sprzedają więcej Lancii niż Alf...
Lancia Phedra 2.0 136 KM jest
Lancia Kappa Coupe 2.0T jest
Lancia Phedra 2.0 136KM była
Lancia Y 1.1 była
Lancia Kappa SW 2.0 155KM była
Lancia Delta 1.8 131KM była
Lancia Kappa Coupe 2.0T jest
Lancia Phedra 2.0 136KM była
Lancia Y 1.1 była
Lancia Kappa SW 2.0 155KM była
Lancia Delta 1.8 131KM była
Re: Lancia R.I.P. ? (petycja miłośników Lancii)
"Nowinka" z Interii :
http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosc ... Id,1432842
http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosc ... Id,1432842
Kiedyś: 3 Zastavy 1100; 4xFiat Ritmo (65, 85, 90, 100); Fiat 126; 2xAlfa 33 1,5 i 1,3; Citroen Saxo 1,1; Tempra SW 4x4; Brava 1,6 16V; Dedra SW 2,0 16V , Dedra SW 1,8 8V; Delta 1,6 16V, Lancia Y 1,4; Alfa 156 2,0 JTS
Obecnie (do spółki z synami): Zastava 1100; BMW 329, 340 , 2x529 , 745 ; Delta 2,0 16V turbo 4x4; Alfa 159 2,4 Q4
Obecnie (do spółki z synami): Zastava 1100; BMW 329, 340 , 2x529 , 745 ; Delta 2,0 16V turbo 4x4; Alfa 159 2,4 Q4