Witam
Dziś zapaliły mi się jednocześnie kontrolki abs i esp.
Po podłączeniu pod FES jest błąd:
C1121 Przekaźnik bezpieczeństwa
C1107 Tablica rozdzielcza
Miał ktoś może podobną usterkę. Od czego zacząć naprawę?
Lybra 2.4 JTD - kontrolka ABS i ESP
Lybra 2.4 JTD - kontrolka ABS i ESP
Jest:
Lybra Executive SW 2.4 JTD + Mod by Ramzes
Lybra Executive SW 2.4 JTD + Mod by Ramzes
Re: Lybra 2.4 JTD kontrolka abs i esp
Od bezpiecznika i połączenia elektrycznego na klemie akumulatora. Bezpiecznik może być cały tylko połączenie elektryczne może być zaśniedziałe.
Nigdy nie wolno wdawać się w dyskusję z głupszym bo najpierw zniży cię do swojego poziomu a potem zniszczy doświadczeniem.
Re: Lybra 2.4 JTD kontrolka abs i esp
Chyba to było to. Przeczyściłem wszystkie połączenia przy bezpiecznikach w tej skrzyneczce plastikowej nad plusową klemą. Kontrolki się aktualnie nie zapalają także jestem szczęśliwy .Jan19 pisze:Od bezpiecznika i połączenia elektrycznego na klemie akumulatora. Bezpiecznik może być cały tylko połączenie elektryczne może być zaśniedziałe.
Dzięki za wskazówki. Gdyby się coś działo to będę pisał.
Jest:
Lybra Executive SW 2.4 JTD + Mod by Ramzes
Lybra Executive SW 2.4 JTD + Mod by Ramzes
Re: Lybra 2.4 JTD kontrolka abs i esp
I znowu mam problem z zapalonymi kontrolkami ABS/Trakcja. Obecnie choinka zapala się wtedy gdy układ powinien zacząć działać np gwałtowne przyśpieszanie czy hamowanie. Po zgaszeniu i ponownym zapaleniu auta kontrolki gasną.grigor pisze:Gdyby się coś działo to będę pisał.
Odczytałem błędy, teraz mam:
C1121 - Przekaźnik bezpieczeństwa (niski sygnał)
C1800 - Zasilanie centralki
Możliwe, że chodzi o jakiś kolejny zaśniedziały styk skoro jest błąd związany z zasilaniem. Może ktoś wie gdzie jeszcze szukać felernych połączeń?
Jest:
Lybra Executive SW 2.4 JTD + Mod by Ramzes
Lybra Executive SW 2.4 JTD + Mod by Ramzes
Re: Lybra 2.4 JTD - kontrolka ABS i ESP
Problem rozwiązany.
Winny był przepalony bezpiecznik od ABS/ESP nad klemą plusową. Był tak felernie uszkodzony, że np test multimetrem nie wskazywał na wadę. Zaczynał szwankować dopiero w momencie działania systemu.
Po wymianie wszystko wróciło do normy.
Tu lista błędów jakie pojawiały się przez ten bezpiecznik:
Winny był przepalony bezpiecznik od ABS/ESP nad klemą plusową. Był tak felernie uszkodzony, że np test multimetrem nie wskazywał na wadę. Zaczynał szwankować dopiero w momencie działania systemu.
Po wymianie wszystko wróciło do normy.
Tu lista błędów jakie pojawiały się przez ten bezpiecznik:
Kod: Zaznacz cały
C1121 - Przekaźnik bezpieczeństwa
C1095 - Zawór wlotowy (prawy tył)
C1800 - Zasilanie centralki
C1070 - Zawór wylotowy (prawy przód)
C1080 - Zawór wylotowy (lewy tył)
i kilka innych
Jest:
Lybra Executive SW 2.4 JTD + Mod by Ramzes
Lybra Executive SW 2.4 JTD + Mod by Ramzes