

Przednie nr. 51735896
Tylne nr. 51735908
Bardzo jestem ciekawy Waszej opinii.
EPER podaje że są to amory do wersji specjalnej o nazwie AZIENDE . Z tłumacza wynika że chodzi chyba o auta firmowe . Swoją drogą niezły numer ...Flyman pisze:No, tego to jestem pewny, ale jak to możliwe, że zakupiłem amortyzatory zgodnie z numerami katalogowymi do Lanci Thesis i przyszły bez elektryki. Czy była wersja Thesis bez Skyhook'ów? Do jakiego samochodu są te amorki? We fiacie nie wiedzą, może ktoś z Lanciarzy wie?
To na pewno amortyzatory do Thesis . Trzeba by tylko sprawdzić czy jak odepniemy kostki od amorów będzie wywalać błąd . Tak mnie zastanawia czy ta wersja miała inną instalację czy tylko normalne amory i brak kompa . Tylko kogo tu pytaćFlyman pisze:Oddam tanio, po cenie zakupu, bo nie mam pomysłu jak je zainstalować. 600 pln komplet na przód i tył.
Czyli do kogo ?Flyman pisze:Poszło zapytanie do Italii.
Może nasz człowiek w FAP by pomógł . Swoją drogą muszę powiedzieć że odkryłeś AmerykęFlyman pisze:A tego to Ci dokładnie nie powiem teraz, bo nie ja pytałem. Ale się dowiem.
Trzeba pytać prezesa czy mamy jeszcze kontakty w FAP .Swoją drogą .... te z kabelkami były by na pewno duuużo droższe .Flyman pisze:Wdzięczny będę za każdą informację. Swoją drogą ? nie na rękę mi ta Ameryka ? chciałem do Indii.
Nie ma tu żadnego problemu . Jest tylko pytanie jak wyglądała pod względem technicznym wersja do której są te amory . Mnie to ciekawi bo nie spodziewałem się że w Thesis mogą być normalne amory bez sterowania .szajbus pisze:a jaki macie problem ? zakup amorków do samochodów z elektronicznie sterowanym tłumieniem poza srwisem ASO w mega atrakcyjnych cenach kończy się zawsze otrzymaniem pasujących amortyzatorów lecz zwykłych olejowo gazowych ... spotkałem się z tym już w kilku autach 607 safrane ..... najczęście trzeba usunąć kompa od zawieszenia i jest po porblemie tylko teraz pytznie czy nie trzeba podjechać na porgramowanie żeby ELO nie było jak odepniemy kompa