Nie słyszałem stukania na klawiaturze przed remontem, tylko stukająca panewkę po remoncie stuka mi na klawiaturze,(wałki ori pojechały do Bydgoszczy w celu regeneracji krzywek do Pana Swiątka po regeneracji i złożeniu nadal mi coś stuka w silniku na klawiaturze jakby był źle ustawiony luz zaworowy, już nawet 2 razy płytki zmieniałem obecnie luz mniejszy o 0,05 od fabrycznego i dalej stuka( te regenerowane wałki tez mi się nie podobają już po 1500km boki się ścierają lukne za 8 tys jak tam wałki, czy już ich nie zjadło całkiem). Nie wiem co to jest może już luz na podporach wałka jest bo widziałem, ze zmęczone są podpory z panewkami łożyskowymi , a może luz na którejś ze szklanek? Lub to wina tych wałków regenerowanych.Sił mi brak.
dane luzów zaworowych możliwe ze są zbyt wielkie?
a tak wygląda mój silniczek sam go składałem

Ostatnio zmieniony 27 sie 2013, 23:59 przez
Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Prosimy tytułować posty zgodnie z zasadami! Ortografia!!!