FERRARI & MASERATI - supersamochody grupy FIAT
Re: FERRARI & MASERATI - supersamochody grupy FIAT
Pozdrawiam, Michał
Re: FERRARI & MASERATI - supersamochody grupy FIAT
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
- Seth
- Klubowicz
- Posty: 1906
- Rejestracja: 22 maja 2007, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa-WI/WN/WPI
Re: FERRARI & MASERATI - supersamochody grupy FIAT
o matko, jaka tragiczna wizja... samochód w idei super, ale jak będzie wyglądał tak strasznie jak na tej "wizji" Auto Expressu to ja dziękuję 


http://www.autogaleria.pl; http://www.exoticcars.pl
były: Ford Granada 2.0 '79, Ford Sierra 1.8 '89, Lancia Delta 2.0 '93, Ford Escort 1.8TD '95, Lancia Lybra SW 2.0 '01, Fiat Stilo MW 1.9 JTD
na co dzień: Szkodnik Oktawian 1.4 TSI '14; obecnie: moje
Re: FERRARI & MASERATI - supersamochody grupy FIAT
Kiedys juz ktoś chyba wklejał to to. Takie jakby połączenie Evory i Gran Turismo wygląda baaaardzo kiepsko :/
Rodzinnie:
Były: Thema 3.0 V6/ Thema 2.0 Turbo 16v/Thema 2.0 8v/Kappa 2.4 TDS
Są: Y Elefantino 1.2 16v Super-Fire/ Lybra SW 2.4 JTD
Lybra SW 2.4 JTD 00`
Suzuki Swift 1.3 97`
Y Elefantino 1.2 16v 02`
Były: Thema 3.0 V6/ Thema 2.0 Turbo 16v/Thema 2.0 8v/Kappa 2.4 TDS
Są: Y Elefantino 1.2 16v Super-Fire/ Lybra SW 2.4 JTD



Re: FERRARI & MASERATI - supersamochody grupy FIAT
Szef Ferrari potwierdza, że marka nigdy nie stworzy sedana czy SUV-a.


?Ferrari is all about sportiness in the most pure form of the word, and that doesn?t involve SUV?s of four-door saloons. A Ferrari can?t have more than two doors.?
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Re: FERRARI & MASERATI - supersamochody grupy FIAT
"A Ferrari can?t have more than two doors"





Ot, takie marketingowe gadki.












Ot, takie marketingowe gadki.
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat

Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?

- Seth
- Klubowicz
- Posty: 1906
- Rejestracja: 22 maja 2007, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa-WI/WN/WPI
Re: FERRARI & MASERATI - supersamochody grupy FIAT
FF nie ma więcej niż dwoje drzwi
ostatnie to prototyp, a poprzednie to indywidualne zamówienia, choć nie one-offy
(i moim zdaniem, Venice kombi jest całkiem ładnym)
ostatnie to prototyp, a poprzednie to indywidualne zamówienia, choć nie one-offy

(i moim zdaniem, Venice kombi jest całkiem ładnym)

http://www.autogaleria.pl; http://www.exoticcars.pl
były: Ford Granada 2.0 '79, Ford Sierra 1.8 '89, Lancia Delta 2.0 '93, Ford Escort 1.8TD '95, Lancia Lybra SW 2.0 '01, Fiat Stilo MW 1.9 JTD
na co dzień: Szkodnik Oktawian 1.4 TSI '14; obecnie: moje
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Re: FERRARI & MASERATI - supersamochody grupy FIAT
Czy ładny - to kwestia gustu, widać mamy podobny. 
Ale jaki jest sens udawać, że typowa trzydrzwiówka - ma tych drzwi zaledwie dwie sztuki - nie wiem. Jak się stworzyło shooting breaka, trzeba ten fakt przyjąć na klatę.
Moim zdaniem napęd na obie osie (czyli możliwość eksploatacji auta nie tylko w słoneczne letnie popołudnie), cztery miejsca i bagażnik z rozsądnym dostępem i gabarytem, przy zachowaniu charakterystycznych dla superaut cech - mocy, designu, jakości itd. , to siła Ferrari FF, a nie wstyd dla marki. Po co więc czarować rzeczywistość? Szczególnie, że klientela "zagłosowała nogami" i niedwudrzwiowe Ferrari sprzedaje sie całkiem dobrze!

Ale jaki jest sens udawać, że typowa trzydrzwiówka - ma tych drzwi zaledwie dwie sztuki - nie wiem. Jak się stworzyło shooting breaka, trzeba ten fakt przyjąć na klatę.

Moim zdaniem napęd na obie osie (czyli możliwość eksploatacji auta nie tylko w słoneczne letnie popołudnie), cztery miejsca i bagażnik z rozsądnym dostępem i gabarytem, przy zachowaniu charakterystycznych dla superaut cech - mocy, designu, jakości itd. , to siła Ferrari FF, a nie wstyd dla marki. Po co więc czarować rzeczywistość? Szczególnie, że klientela "zagłosowała nogami" i niedwudrzwiowe Ferrari sprzedaje sie całkiem dobrze!
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat

Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?

- Seth
- Klubowicz
- Posty: 1906
- Rejestracja: 22 maja 2007, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa-WI/WN/WPI
Re: FERRARI & MASERATI - supersamochody grupy FIAT
ależ ja temu nie przeczę
tylko twierdzę, że takiego shooting brake'a raczej bym jako dwudrzwiówkę traktował niż trzydrzwiówkę.
a samochód jest naprawdę fajny, tylko ma jedną wadę, moim zdaniem
w modelach z poprzedniego roku (bo teraz już chyba to zmienili), nawigacja była ze starego Chryslera 300C - nielogiczna, brzydka i trudna w obsłudze. I nie pasująca do Ferrari niczym :/

a samochód jest naprawdę fajny, tylko ma jedną wadę, moim zdaniem
w modelach z poprzedniego roku (bo teraz już chyba to zmienili), nawigacja była ze starego Chryslera 300C - nielogiczna, brzydka i trudna w obsłudze. I nie pasująca do Ferrari niczym :/

http://www.autogaleria.pl; http://www.exoticcars.pl
były: Ford Granada 2.0 '79, Ford Sierra 1.8 '89, Lancia Delta 2.0 '93, Ford Escort 1.8TD '95, Lancia Lybra SW 2.0 '01, Fiat Stilo MW 1.9 JTD
na co dzień: Szkodnik Oktawian 1.4 TSI '14; obecnie: moje
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Re: FERRARI & MASERATI - supersamochody grupy FIAT
Jasne, traktuj jak chcesz, choć ogólnie przyjęta definicja auta trzydrzwiowego raczej nie pozostawia tu wątpliwości...
O tu, przez te szeroko rozwarte trzecie drzwi
widać, jak prezentuje się ta nawigacja.

O tu, przez te szeroko rozwarte trzecie drzwi



Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat

Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?

- Seth
- Klubowicz
- Posty: 1906
- Rejestracja: 22 maja 2007, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa-WI/WN/WPI
Re: FERRARI & MASERATI - supersamochody grupy FIAT
http://www.netcarshow.com/ferrari/2012- ... per_bd.htm - tu ją lepiej widać.
nadal jest taka sama jeśli chodzi o grafikę - przyciski ma trochę inaczej rozmieszczone. ale to ten sam system
nadal jest taka sama jeśli chodzi o grafikę - przyciski ma trochę inaczej rozmieszczone. ale to ten sam system

http://www.autogaleria.pl; http://www.exoticcars.pl
były: Ford Granada 2.0 '79, Ford Sierra 1.8 '89, Lancia Delta 2.0 '93, Ford Escort 1.8TD '95, Lancia Lybra SW 2.0 '01, Fiat Stilo MW 1.9 JTD
na co dzień: Szkodnik Oktawian 1.4 TSI '14; obecnie: moje