FCA w Azji, Australii i Afryce
Moderator: giekso
Re: Fiat/Chrysler w Azji
Fiat przejmuje dystrybucję swoich samochodów w Indiach od Tata Motors.
W tym roku mają otworzyć 20 salonów.
Oprócz Linei i Punto pojawią się inne modele. W planach jest też wprowadzenie na rynek Alfy Romeo, Jeepa, Chryslera i Dodge.
Indie, kwiecień
Japonia, kwiecień
Australia, kwiecień
W tym roku mają otworzyć 20 salonów.
Oprócz Linei i Punto pojawią się inne modele. W planach jest też wprowadzenie na rynek Alfy Romeo, Jeepa, Chryslera i Dodge.
Indie, kwiecień
Japonia, kwiecień
Australia, kwiecień
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Fiat/Chrysler w Azji
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Fiat/Chrysler w Azji
Rynek 6-ciu bogatych krajów Zatoki Perskiej, top 150 modeli ( Saudi Arabia, Kuwait, Qatar, Bahrain, the United Arab Emirates + Oman).
Co się rzuca w oczy to dominacja Toyoty oraz obecność wielu marek/modeli wprost z rynku amerykańskiego. Można odnieść wrażenie, że producenci traktują te kraje jak kolejne stany USA
Fiata czy Alfy nie widać, ale jest Jeep, Dodge i Chrysler.
Gulf May 2012
Co się rzuca w oczy to dominacja Toyoty oraz obecność wielu marek/modeli wprost z rynku amerykańskiego. Można odnieść wrażenie, że producenci traktują te kraje jak kolejne stany USA
Fiata czy Alfy nie widać, ale jest Jeep, Dodge i Chrysler.
Gulf May 2012
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Fiat/Chrysler w Azji
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Fiat/Chrysler w Azji
16 września ruszyła sprzedaż Viaggio w Chinach, nowy początek dla Fiata na największym rynku świata.
Dopiero zaczeli a już myślą o budowie drugiej fabryki. Mam nadzieję, że uszczkną jak najwięcej kosztem GM i VAG, które najlepiej radzą sobie w Chinach.
Fiat thinks of second factory during the startup of the Viaggio
Dopiero zaczeli a już myślą o budowie drugiej fabryki. Mam nadzieję, że uszczkną jak najwięcej kosztem GM i VAG, które najlepiej radzą sobie w Chinach.
Fiat thinks of second factory during the startup of the Viaggio
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
- Dudi
- Członek Zarządu LKP
- Posty: 12270
- Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontakt:
Re: Fiat/Chrysler w Azji
Jak tak na niego patrze, to podoba mi się coraz bardziej. Przynajmniej z tej perspektywy.
I dokładniej, Fiat powinien mocniej wejść na chiński rynek, szczególnie teraz, przy kryzysie Japończyków i zatrzymywaniu fabryk wobec konfliktu, który tak szybko się nie skończy.
Ale ta cena: 12.235 ? Śmiesznie niska... Jak by w Europie utrzymali niewiele wyższym poziom, to mógłby być hit...
I dokładniej, Fiat powinien mocniej wejść na chiński rynek, szczególnie teraz, przy kryzysie Japończyków i zatrzymywaniu fabryk wobec konfliktu, który tak szybko się nie skończy.
Ale ta cena: 12.235 ? Śmiesznie niska... Jak by w Europie utrzymali niewiele wyższym poziom, to mógłby być hit...
Re: Fiat/Chrysler w Azji
Dobry start Viaggio w Chinach, do tej pory sprzedali 6 tys sztuk przy planie 15 tys do końca 2012.
Fiat w Chinach:
- 110 dilerów
- Viaggio produkowany w Chinach
- 500, Bravo, Freemont z importu
Fiat is doing well in China
Fiat w Chinach:
- 110 dilerów
- Viaggio produkowany w Chinach
- 500, Bravo, Freemont z importu
Fiat is doing well in China
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Fiat/Chrysler w Azji
W samym listopadzie Fiat sprzedał 4075 sztuk Viaggio, co dało mu dokładnie 100 miejsce na liście.
TOP 100 Chiny (tylko samochody produkowane na miejscu, ale pozostałe i tak nie mają znaczenia, wysokie cło skutecznie ogranicza import).
China November 2012: Ford Focus & VW Lavida to record heights
TOP 100 Chiny (tylko samochody produkowane na miejscu, ale pozostałe i tak nie mają znaczenia, wysokie cło skutecznie ogranicza import).
China November 2012: Ford Focus & VW Lavida to record heights
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Fiat/Chrysler w Azji
Czy i kiedy będzie to Viaggio dostępne w Europie.Podoba się mnie to wozidło niesamowicie.
Były:
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe
- Seth
- Klubowicz
- Posty: 1906
- Rejestracja: 22 maja 2007, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa-WI/WN/WPI
Re: Fiat/Chrysler w Azji
chodzą słuchy, że nie będzie.
może w kolejnej generacji, albo po liftingu. płyta jeszcze się nie zestarzała w sumie;)
może w kolejnej generacji, albo po liftingu. płyta jeszcze się nie zestarzała w sumie;)
http://www.autogaleria.pl; http://www.exoticcars.pl
były: Ford Granada 2.0 '79, Ford Sierra 1.8 '89, Lancia Delta 2.0 '93, Ford Escort 1.8TD '95, Lancia Lybra SW 2.0 '01, Fiat Stilo MW 1.9 JTD
na co dzień: Szkodnik Oktawian 1.4 TSI '14; obecnie: moje
Re: Fiat/Chrysler w Azji
Fiat/Chrysler od 2014 rozpoczną w Chinach produkcję 100 tys sztuk Jeep-ów rocznie z szybką perspektywą podwojenia tej ilości.
W 2012 r GM i VAG sprzedały w Chinach po 2,8 mln każdy, Fiat/Chrysler całe 60 tys
No ale Viaggio dopiero wystartował pod koniec roku.
W 2012 r GM i VAG sprzedały w Chinach po 2,8 mln każdy, Fiat/Chrysler całe 60 tys
No ale Viaggio dopiero wystartował pod koniec roku.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Fiat/Chrysler w Azji
Japonia 2012 - wszystkie modele
Bardzo dobry wynik Fiata 500 i Alfy Romeo.
W statystykach jest Lancia - 126 sztuk (wszystkie modele). Bardzo dziwne, bo w Japonii nie ma chyba dilerów Lancii, może import prywatny (?).
Jest za to Chrysler Ypsilon
Bardzo dobry wynik Fiata 500 i Alfy Romeo.
W statystykach jest Lancia - 126 sztuk (wszystkie modele). Bardzo dziwne, bo w Japonii nie ma chyba dilerów Lancii, może import prywatny (?).
Jest za to Chrysler Ypsilon
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat-Chrysler w Afryce
Tunezja 2012
Mocna pozycja Fiata, wzrost Alfy i Lancii, choć Lancia sprzedała tylko 29 sztuk w drugim roku swojej obecności w tym kraju.
Ale w 2011 były tylko 4
Mocna pozycja Fiata, wzrost Alfy i Lancii, choć Lancia sprzedała tylko 29 sztuk w drugim roku swojej obecności w tym kraju.
Ale w 2011 były tylko 4
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Fiat/Chrysler w Azji
Niezłe zamieszanie w Japonii.
Nie ma tam oficjalnego przedstawicielstwa Lancii, ale dilerzy Fiata przyjmują zamówienia indywidualne na Lancie.
Stąd Lancia w japońskich statystykach. W 2012 roku sprowadzono do Japonii 89 Ypsilonów i 43 Delty z logo Lancia.
Jednocześnie dilerzy Chrysler'a zaczęli oferować Chrysler'a Ypsilon....... i sprzedali 98 sztuk Y.
Tym samym w Japonii można kupić Ypsilon z dowolnym logo a całkowita ich sprzedaż wyniosła 181 sztuk, niemal po połowie Lancia:Chrysler.
Nie ma tam oficjalnego przedstawicielstwa Lancii, ale dilerzy Fiata przyjmują zamówienia indywidualne na Lancie.
Stąd Lancia w japońskich statystykach. W 2012 roku sprowadzono do Japonii 89 Ypsilonów i 43 Delty z logo Lancia.
Jednocześnie dilerzy Chrysler'a zaczęli oferować Chrysler'a Ypsilon....... i sprzedali 98 sztuk Y.
Tym samym w Japonii można kupić Ypsilon z dowolnym logo a całkowita ich sprzedaż wyniosła 181 sztuk, niemal po połowie Lancia:Chrysler.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Fiat/Chrysler w Azji
Fiat Viaggio w Chinach radzi sobie średnio.
W Australii za to przejęcie dystrybucji Fiata i Alfy przez Chrysler'a (przy okazji obniżka cen) wyszło na dobre.
W Australii za to przejęcie dystrybucji Fiata i Alfy przez Chrysler'a (przy okazji obniżka cen) wyszło na dobre.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM