Właśnie z z bagażnikiem jest inaczej. Przed liftem podobno był wyzwalany minusem i jak się zapłon włączyło to bagażnika nie szło otworzyć przyciskiem. Po 98r. po lifcie, bagażnik można otworzyć jak zapłon jest włączony, tylko samochód musi stać. Jak jedzie to przycisk nie działa, bo powiązane jest to z prędkościomierzem. Dodatkowo przycisk wyzwala +. Nie jestem pewien czy przedlift faktycznie był minusem, ale sporo opinii na forum się na tym opiera. Alan pisałem o schemacie centralnego zamka, do schematu otwierania bagażnika nie zaglądałem. Jakbyście chcieli jednak robić otwieranie bagażnika, to najlepiej przez przekaźnik z wykorzystaniem oryginalnego sygnału- najbezpieczniej(ja tak mam). Jeśli komuś nie przeszkadza ryzyko otwarcia klapy w czasie jazdy to można podać +sygnał na przewód idący od przycisku.
Borek nie wiem czy rozwiązanie się sprawdzi, bo czasem nieużywany pstryczek może się zapiec(zespawać) i nie odłączy. Możesz spróbować przez przekaźnik, który wytrzyma taki prąd, ale też musiałby być olbrzymi. Pod maską tak bo w kabinie takiego pstryczka nie polecam, jeśli tak to tylko przez przekaźnik, bo ciągnąć kabel WN do kabiny to proszenie się o pożar... Im krótszy przewód tym lepszy. Długi przy rozruchu będzie dawał duży opór i w efekcie będzie mocno się grzał. Myślę,że jest więcej niż 200A przy rozruchu i ta chwila wystarczy do wysłania włącznika w kosmos
![Usmiech :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Chyba bezpieczniej zdjąć klemę
![Usmiech :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Były:
Dedra 2.0 i.e.
Kappa 2.4 175KM '98 > 8 lat i 120 000 km wspaniałych wspomnień
Jest:
Phedra Emblema 2.0 D 136+KM '06 > salon na kółkach
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ypsilon Oro 1.4 95KM '07 > mały wariat
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)