![Usmiech :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Kupię -Lancia Thema
Moderator: stabraf
- Swiety
- Klubowicz
- Posty: 888
- Rejestracja: 27 lut 2006, 0:00
- Imię: Grzegorz
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Thema 834 (?) v6
o szit to nie wiedziałem, ale zostałem uświadomiony ![Usmiech :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Usmiech :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 41
- Rejestracja: 16 sty 2006, 0:00
- Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Thema 834 (?) v6
witam ja aktualnie eksploatuje juz druga theme 2.8 V6 jestem zadowolony ten silnik co mam teraz ma juz przejechane ponad 400tys km
i jescze ladnie jezdzi natomiast mialem 3,0 i ich mankamentem jest branie oleju ( co nawet w nowych wloskich silnikach jest faktem) w 2.8 odpada wymiana rozrzadu bo jest łańcuch
i jescze ladnie jezdzi natomiast mialem 3,0 i ich mankamentem jest branie oleju ( co nawet w nowych wloskich silnikach jest faktem) w 2.8 odpada wymiana rozrzadu bo jest łańcuch
LANCIA THEMA 2.8 V6 AUTOMAT
i pozostały już tylko częsci z TD......
i pozostały już tylko częsci z TD......
Thema 834 (?) v6
a wiec garsc konkretow na temat samochodu:
Thema V6 2.8 litra w automacie (niestety)
rocznik: 07/91
przebieg: 187658 km (raczej orginalny bo watpie aby komus chcialo sie przekrecac licznik w tak starym samochodzie)
moc: 108kW
wyposazenie:
-ABS
-elektyrczne szyby (wszystkie) i lusterka
-centralny zamek
-klima
-drewno
-alacantra
-pare inych rzeczy ktorych pod wrazeniem piekna silnika zapomnialem![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
silnik pracuje rowniotku, startuje od sztycha, nie slychac zadnych niepokojacych dzwiekow.
ponizej daje podglosowe fotki egzemplarza bo dla mnie thema to thema a dla wam moga one cos wiecej powiedziec.
![Obrazek](http://img174.imageshack.us/img174/2161/img00389do5.th.jpg)
![Obrazek](http://img49.imageshack.us/img49/42/img00390xp9.th.jpg)
Thema V6 2.8 litra w automacie (niestety)
rocznik: 07/91
przebieg: 187658 km (raczej orginalny bo watpie aby komus chcialo sie przekrecac licznik w tak starym samochodzie)
moc: 108kW
wyposazenie:
-ABS
-elektyrczne szyby (wszystkie) i lusterka
-centralny zamek
-klima
-drewno
-alacantra
-pare inych rzeczy ktorych pod wrazeniem piekna silnika zapomnialem
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
silnik pracuje rowniotku, startuje od sztycha, nie slychac zadnych niepokojacych dzwiekow.
ponizej daje podglosowe fotki egzemplarza bo dla mnie thema to thema a dla wam moga one cos wiecej powiedziec.
![Obrazek](http://img174.imageshack.us/img174/2161/img00389do5.th.jpg)
![Obrazek](http://img49.imageshack.us/img49/42/img00390xp9.th.jpg)
Thema 834 (?) v6
to bardzo cenna informacja-szczgolnie, ze mgoe podjechac na test amortyzatorow."mario09" pisze:Obejrzyj dokladnie progi, podloge, nadkola tylne (szczegolnie prawe). Wazny jest stan amorkow bo to niestety droga impreza.
Co do silnika to nie pomoge bo z ta jednosta nigdy nie mialem do czynienia.
Wyposazenie w 3,0 v6 to:
-pelna elektryka (z przodu we wszystkich modelach)
-klimatronic
-abs
W 2,8 v6 z wyposazeniem roznie bylo, klima albo byla albo nie, z elektryka z tylu rowniez.
Thema 834 (?) v6
gdyby to bylo v8 to stawalbym na glowie aby ja kupic niezalznie od stanu i wygladu"Swiety" pisze:thema 834???? a cóż to jest. Może chodzi Ci o Theme 8.32 jest to thema z silnikiem V8 i 32 zaworami ze stajni ferrari i ma 215 koni
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Thema 834 (?) v6
mozesz opowiedziec wiecej o standardowych kosztach ekspoloatacji oraz o zuzyciu paliwa podczas jazdy na trasie z predkosciami 140-180km/h?"BOBER" pisze:witam ja aktualnie eksploatuje juz druga theme 2.8 V6 jestem zadowolony ten silnik co mam teraz ma juz przejechane ponad 400tys km
i jescze ladnie jezdzi natomiast mialem 3,0 i ich mankamentem jest branie oleju ( co nawet w nowych wloskich silnikach jest faktem) w 2.8 odpada wymiana rozrzadu bo jest łańcuch
zuzycie paliwa w miescie mnie wrecz wcale nie interesuje
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 41
- Rejestracja: 16 sty 2006, 0:00
- Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Thema 834 (?) v6
ja mam instalacjie gazowa po trasie przy predkosci okolo 130 km /h spalanie okolo 10,4l gazu/100km tylko przypominam ze automat kuzyna autko w manualu 8,6l/km tez gazu przy instalacjach na "srubke" a gdzie te autka stoja moze bym sie wybral je ogladnac ?
LANCIA THEMA 2.8 V6 AUTOMAT
i pozostały już tylko częsci z TD......
i pozostały już tylko częsci z TD......
- Jeremy McFee
- Klubowicz
- Posty: 665
- Rejestracja: 27 lut 2005, 0:00
- Lokalizacja: Warszawa
Thema 834 (?) v6
[quote="dejv667"]a wiec garsc konkretow na temat samochodu:
Thema V6 2.8 litra w automacie (niestety)
rocznik: 07/91
przebieg: 187658 km (raczej orginalny bo watpie aby komus chcialo sie przekrecac licznik w tak starym samochodzie)
moc: 108kW
wyposazenie:
-ABS
-elektyrczne szyby (wszystkie) i lusterka
-centralny zamek
-klima
-drewno
-alacantra
-pare inych rzeczy ktorych pod wrazeniem piekna silnika zapomnialem![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
silnik pracuje rowniotku, startuje od sztycha, nie slychac zadnych niepokojacych dzwiekow.
ponizej daje podglosowe fotki egzemplarza bo dla mnie thema to thema a dla wam moga one cos wiecej powiedziec.
quote]
Umyta Thema zawsze wygląda ładnie i elegancko - chociaż te felgi nosza ślady zużycia.
Oby tylko jeździła, bo cóż ci po stojącej na parkingu, świetnie wyglądającej Themie?
Co do kosztów - trzeba dbać, ale i tak nie unikniesz co i rusz to wymiany zużytych części.
Spalanie w V6 jest wyyyyysoooookie - więc tylko gaz Cię ratuje.
Generalnie koszty Themy nie należa do najniższych - to auto z górnej półki i kosztuje jak Merc albo Audi.
Niska cena zakupu starej używki nie gwarantuje bezproblemowej eksploatacji.
Elementy podwyższonego ryzyka to:
- rozrząd
- zawieszenie
- hamulce i tarcze
- pompa servo
- elementy klimy (jeśli występują)
- sprzęgło
- elektryka (potrafi być mocno upierdliwa, w tym wariujący centralny zamek)
- hamulec ręczny (porazka)
- mało sztywne nadwozie, wrażliwe na skręcanie na wybojach - stąd trzaski jak w wysłużonym poldku
- podatny na awarie układ wydechowy (trzeba go zrobić raz, a dobrze, i dobrze za to zapłacić - to nie będzie problemów - okazjne "smarkanie" się nie opłaca
- w starych, ponad 10-letnich autach duże ryzyko przerdzewiałych progów
Atuty:
- trwała i wytrzymała jest skrzynia biegów
- duuużo miejsca w środku i w bagażniku (i ile nie ma butli z gazem)
więcej atutów w zasadzie nie ma
Oczywiście - w różnych modelach jest różnie.
Thema V6 2.8 litra w automacie (niestety)
rocznik: 07/91
przebieg: 187658 km (raczej orginalny bo watpie aby komus chcialo sie przekrecac licznik w tak starym samochodzie)
moc: 108kW
wyposazenie:
-ABS
-elektyrczne szyby (wszystkie) i lusterka
-centralny zamek
-klima
-drewno
-alacantra
-pare inych rzeczy ktorych pod wrazeniem piekna silnika zapomnialem
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
silnik pracuje rowniotku, startuje od sztycha, nie slychac zadnych niepokojacych dzwiekow.
ponizej daje podglosowe fotki egzemplarza bo dla mnie thema to thema a dla wam moga one cos wiecej powiedziec.
quote]
Umyta Thema zawsze wygląda ładnie i elegancko - chociaż te felgi nosza ślady zużycia.
Oby tylko jeździła, bo cóż ci po stojącej na parkingu, świetnie wyglądającej Themie?
Co do kosztów - trzeba dbać, ale i tak nie unikniesz co i rusz to wymiany zużytych części.
Spalanie w V6 jest wyyyyysoooookie - więc tylko gaz Cię ratuje.
Generalnie koszty Themy nie należa do najniższych - to auto z górnej półki i kosztuje jak Merc albo Audi.
Niska cena zakupu starej używki nie gwarantuje bezproblemowej eksploatacji.
Elementy podwyższonego ryzyka to:
- rozrząd
- zawieszenie
- hamulce i tarcze
- pompa servo
- elementy klimy (jeśli występują)
- sprzęgło
- elektryka (potrafi być mocno upierdliwa, w tym wariujący centralny zamek)
- hamulec ręczny (porazka)
- mało sztywne nadwozie, wrażliwe na skręcanie na wybojach - stąd trzaski jak w wysłużonym poldku
- podatny na awarie układ wydechowy (trzeba go zrobić raz, a dobrze, i dobrze za to zapłacić - to nie będzie problemów - okazjne "smarkanie" się nie opłaca
- w starych, ponad 10-letnich autach duże ryzyko przerdzewiałych progów
Atuty:
- trwała i wytrzymała jest skrzynia biegów
- duuużo miejsca w środku i w bagażniku (i ile nie ma butli z gazem)
więcej atutów w zasadzie nie ma
Oczywiście - w różnych modelach jest różnie.
J. McFee
Thema 834 (?) v6
no po prostu"Jeremy McFee" pisze:Atuty:
- trwała i wytrzymała jest skrzynia biegów
- duuużo miejsca w środku i w bagażniku (i ile nie ma butli z gazem)
więcej atutów w zasadzie nie ma
![biczowanie : biczowanie :](./images/smilies/biczowanie.gif)
![czerwona : czerwona :](./images/smilies/czerwona.gif)
Pepe le Pew
Lybra SW 2.4 jtd / była Thema i.e. turbo i 2x Delta II HPE 1.8 GT
Lybra SW 2.4 jtd / była Thema i.e. turbo i 2x Delta II HPE 1.8 GT
- Jeremy McFee
- Klubowicz
- Posty: 665
- Rejestracja: 27 lut 2005, 0:00
- Lokalizacja: Warszawa
Thema 834 (?) v6
No cóż - niejeden niepoprawny politycznie cierpiał katusze za mówienie prawdy w oczy"pew" pisze:no po prostu"Jeremy McFee" pisze:Atuty:
- trwała i wytrzymała jest skrzynia biegów
- duuużo miejsca w środku i w bagażniku (i ile nie ma butli z gazem)
więcej atutów w zasadzie nie mai
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
J. McFee
Thema 834 (?) v6
czyjej prawdy? ![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Pepe le Pew
Lybra SW 2.4 jtd / była Thema i.e. turbo i 2x Delta II HPE 1.8 GT
Lybra SW 2.4 jtd / była Thema i.e. turbo i 2x Delta II HPE 1.8 GT
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Thema 834 (?) v6
Nie każda kontrowersyjna opinia wystarczy, by od razu pozować na męczennika, drogi Panie ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Paw, zamiast biczować podaj inne zalety![Usmiech :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
----------------
A ogólniej, co do prawdy, to powtórzę za (MSZ) największym polskim intelektualistą końca XX wieku, X Tischnerem: Jest prawda, święta prawda i gówno prawda.
Sami poszukajcie sobie w którym przedziale mieści się powyższa prawda o Themie.![Usmiech :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Paw, zamiast biczować podaj inne zalety
![Usmiech :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
----------------
A ogólniej, co do prawdy, to powtórzę za (MSZ) największym polskim intelektualistą końca XX wieku, X Tischnerem: Jest prawda, święta prawda i gówno prawda.
Sami poszukajcie sobie w którym przedziale mieści się powyższa prawda o Themie.
![Usmiech :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Nat
![Obrazek](https://images31.fotosik.pl/81/197211e642ad1e27.jpg)
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
- Jeremy McFee
- Klubowicz
- Posty: 665
- Rejestracja: 27 lut 2005, 0:00
- Lokalizacja: Warszawa
Thema 834 (?) v6
Prawdy obiektywnej."pew" pisze:czyjej prawdy?
Thema to auto projektowane w początku lat 80.
Jak na owe czasy - świetna oferta - duży, luksusowy wóz, w wersjach 2.0 i diesel stosunkowo ekonomiczny.
Na tle dzisiejszych aut tej klasy prezentuje się jako youngtimer o dość wyrazitej stylizacji nadwozia.
Najmłodsze egzemplarze z początku lat '90 (tzw. wersja III) wygladają dość dostojnie i elegancko. Niestety, trapi je szereg przypadłości wieku (jak większość ponad 10-letnich aut).
Pozycja za kierownicą typowa dla aut Fiat'a (wysoki stołek - mimo to wygodnie, bo dużo miejsca), ergonomia przeciętna - za to wyposażenie w większości wersji luksusowe (wg standardów lat '80 - czyli "pełna elektryka", klima, skóra lub alcantara, ocynkowane blachy nadwozia).
Dobrze utrzymana potrafi dać wiele satysfakcji z jazdy - ale koszty utrzymania w dobrym stanie są znaczne.
Subiektywne odczucie w porównaniu z bliźniaczym SAAB'em 9000 - ergonomia wnętrza SAAB'a jest dużo lepsza - lepsza pozycja za kierownicą, wygodniejsze fotele.
Porównywalne wersje SAAB'ów były niestety droższe i paliły więcej wachy (o ok. 10%), osiągi miały podobne.
J. McFee
Lancia Thema 2.0 8V Pomocy!!!
Witam wsyzstkich serdecznie za ok 2 tyg najprawdopodobniej stane się posiadaczem Lanci Thema 2.0i.e 8V 1989 +LPG chciałbym wiedzieć coś o tym aucie histrorie roźne ciekawostki jakie ma wady co się psuje, jakie zalety co jest fabrycznie montowane z wyposażenia itd itp pozdr
Lancia Thema 2.0 8V Pomocy!!!
![witaj : witaj :](./images/smilies/witaj.gif)
na górze strony masz opję szukaj...tam wpisz Thema i otworzy sie przed toba cała skarbnica wiedzy dotycząca Themki
![Usmiech :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Jeżeli po tej lekturze będziesz miał jakieś szczegółowe pytania to właściciele Themek napewno podziela sie z Toba swoimi wiadomościami
![Usmiech :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
witamy w LKP
![Usmiech :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Endrjus...z mojej półki biorą pod nóż...kiedy mam żyć jeśli nie już...
Była: Lancia Delta 1.6i.e. 75KM '95
Była: Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 110KM '01
Jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTD 140KM '01
Była: Lancia Delta 1.6i.e. 75KM '95
Była: Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 110KM '01
Jest: Alfa Romeo 166 2,4 JTD 140KM '01