Znalazłeś, widziałeś lub wiesz gdzie stoi jakaś Lancia, zdezelowana, na szrocie czy gdzieś w stodole... podziel się z nami tą informacją.
Znasz jakąś ciekawą stronę internetową poświęconą Lancii? Podziel się z nami dodając tutaj jej adres!
Tylko odnośniki dotyczące Lancii lub blisko z nią spokrewnione.
W dziale nie zamieszczamy linków do ogłoszeń, które za jakiś czas stracą ważność!
Fiat przejmuje dystrybucję swoich samochodów w Indiach od Tata Motors.
W tym roku mają otworzyć 20 salonów.
Oprócz Linei i Punto pojawią się inne modele. W planach jest też wprowadzenie na rynek Alfy Romeo, Jeepa, Chryslera i Dodge.
Indie, kwiecień
Japonia, kwiecień
Australia, kwiecień
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Rynek 6-ciu bogatych krajów Zatoki Perskiej, top 150 modeli ( Saudi Arabia, Kuwait, Qatar, Bahrain, the United Arab Emirates + Oman).
Co się rzuca w oczy to dominacja Toyoty oraz obecność wielu marek/modeli wprost z rynku amerykańskiego. Można odnieść wrażenie, że producenci traktują te kraje jak kolejne stany USA
Fiata czy Alfy nie widać, ale jest Jeep, Dodge i Chrysler.
Gulf May 2012
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
16 września ruszyła sprzedaż Viaggio w Chinach, nowy początek dla Fiata na największym rynku świata.
Dopiero zaczeli a już myślą o budowie drugiej fabryki. Mam nadzieję, że uszczkną jak najwięcej kosztem GM i VAG, które najlepiej radzą sobie w Chinach.
Fiat thinks of second factory during the startup of the Viaggio
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Jak tak na niego patrze, to podoba mi się coraz bardziej. Przynajmniej z tej perspektywy.
I dokładniej, Fiat powinien mocniej wejść na chiński rynek, szczególnie teraz, przy kryzysie Japończyków i zatrzymywaniu fabryk wobec konfliktu, który tak szybko się nie skończy.
Ale ta cena: 12.235 ? Śmiesznie niska... Jak by w Europie utrzymali niewiele wyższym poziom, to mógłby być hit...
chodzą słuchy, że nie będzie.
może w kolejnej generacji, albo po liftingu. płyta jeszcze się nie zestarzała w sumie;)
http://www.autogaleria.pl; http://www.exoticcars.pl były: Ford Granada 2.0 '79, Ford Sierra 1.8 '89, Lancia Delta 2.0 '93, Ford Escort 1.8TD '95, Lancia Lybra SW 2.0 '01, Fiat Stilo MW 1.9 JTD
na co dzień: Szkodnik Oktawian 1.4 TSI '14; obecnie: moje
Fiat/Chrysler od 2014 rozpoczną w Chinach produkcję 100 tys sztuk Jeep-ów rocznie z szybką perspektywą podwojenia tej ilości.
W 2012 r GM i VAG sprzedały w Chinach po 2,8 mln każdy, Fiat/Chrysler całe 60 tys
No ale Viaggio dopiero wystartował pod koniec roku.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Bardzo dobry wynik Fiata 500 i Alfy Romeo.
W statystykach jest Lancia - 126 sztuk (wszystkie modele). Bardzo dziwne, bo w Japonii nie ma chyba dilerów Lancii, może import prywatny (?).
Jest za to Chrysler Ypsilon
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Niezłe zamieszanie w Japonii.
Nie ma tam oficjalnego przedstawicielstwa Lancii, ale dilerzy Fiata przyjmują zamówienia indywidualne na Lancie.
Stąd Lancia w japońskich statystykach. W 2012 roku sprowadzono do Japonii 89 Ypsilonów i 43 Delty z logo Lancia.
Jednocześnie dilerzy Chrysler'a zaczęli oferować Chrysler'a Ypsilon....... i sprzedali 98 sztuk Y.
Tym samym w Japonii można kupić Ypsilon z dowolnym logo a całkowita ich sprzedaż wyniosła 181 sztuk, niemal po połowie Lancia:Chrysler.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM