Trochę przesadziłeś z tym porównaniem to gdzie Delta do Thesis, Delta to lift po Lybrze z nowymi bajerami a Thesis to klasa sama w sobie.topcio1 pisze:Jeździłem DeltąIII na zlocie Forza Italia i.... bardzo fajne auto. O ile wsiadając do Thesis byłem rozczarowany to Delta zaskoczyła mnie bardzo pozytywnie .
Thesis? głośno myślę ...
Moderator: stabraf
Re: Thesis? głośno myślę ...
Re: Thesis? głośno myślę ...
A Ty przesadziłeś z porównaniem Delty i Lybry.
Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting
Re: Thesis? głośno myślę ...
Bliżej Delcie do Lybry niż do Thesis.vanisch pisze:A Ty przesadziłeś z porównaniem Delty i Lybry.
Re: Thesis? głośno myślę ...
Znajdźmy kompromis. Najbliżej do bravo.argenta67 pisze:Bliżej Delcie do Lybry niż do Thesis.vanisch pisze:A Ty przesadziłeś z porównaniem Delty i Lybry.
Były: Lancia Delta II 2.0 '94, Lancia Delta GT i.e '92, Fiat Bravo 1.6 '97
Jest: Thesis 3.2 Emblema '03 oraz Astra II 1.8 kombi '00
Jest: Thesis 3.2 Emblema '03 oraz Astra II 1.8 kombi '00
Re: Thesis? głośno myślę ...
Z tym zdaniem to sie nawet zgodzę nie jako kompromis ale jako faktedym pisze:Znajdźmy kompromis. Najbliżej do bravo.argenta67 pisze:Bliżej Delcie do Lybry niż do Thesis.vanisch pisze:A Ty przesadziłeś z porównaniem Delty i Lybry.
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 11975
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Re: Thesis? głośno myślę ...
Hym, Jak Ty to czytasz, że widzisz porównanie to nie wiem . Chodziło mi, że Thesis mnie rozczarowała - nie wiem czego się spodziewałem, ale jak wsiadłem to ... a Delta mnie miło zaskoczyła przestronnością wnętrza .argenta67 pisze:Trochę przesadziłeś z tym porównaniem to gdzie Delta do Thesis, Delta to lift po Lybrze z nowymi bajerami a Thesis to klasa sama w sobie.topcio1 pisze:Jeździłem DeltąIII na zlocie Forza Italia i.... bardzo fajne auto. O ile wsiadając do Thesis byłem rozczarowany to Delta zaskoczyła mnie bardzo pozytywnie .
Kurcze, wiesz, że nie zaglądałem .tomek pisze:Dla mnie Delta, a właściwie jej bagażnik była/jest za mała na pierwsze auto w rodzinie.
Re: Thesis? głośno myślę ...
ostatnio i ja zaczynam nieśmiało spoglądać w stronę Thesisów... cena czyni cuda... a później jakoś to będzie... ja preferuję jednak albo 2400 5.20 albo " bliźniacze" JTD i chyba tylko z automatem, mimo że kiedyś zarzekałem się że automat nigdy i w ogóle be... jak dla mnie 2.0T nie warte zachodu (tylko soft turbo, czyli niska moc, a jedna rzecz więcej do zepsucia) a Widlaste drogie w użytkowaniu ( praktycznie do wszystkiego silnik na zewnątrz, a napraw sam nie robię) ale zobaczymy co to będzie...
Re: Thesis? głośno myślę ...
A ja mam takie zdanie o Delcie III ...
Mam hopla na punkcie szczelnego oddzielenia przestrzeni bagażnika od przestrzeni pasażerskiej i to właśnie na wstępie odepchnęło mnie od nowej Delty. Dziury po bokach między półką a oparciem kanapy paskudnie wyglądające. Już w moim starym Citroenie ZX z 93r półka dolega szczelnie z każdej strony.
Poza tym jak wsiadłem za kierownicę to sorry ale niczym mnie nie zaskoczyła a bardziej negatywnie nastawiła. Siedzi się jak w Matizie albo czymś podobnym, deska rozdzielcza taka pospolita a reszta detali równie kiepska. Fakt że może siedziałem w jakimś najtańszym modelu ale na dzień dobry takie wrażenie zapadają w pamięci i trudno je wymazać. Thesis nawet w wersji Executive jest dopracowany więc porównania Thesis do Delty III są błędne.
Mam hopla na punkcie szczelnego oddzielenia przestrzeni bagażnika od przestrzeni pasażerskiej i to właśnie na wstępie odepchnęło mnie od nowej Delty. Dziury po bokach między półką a oparciem kanapy paskudnie wyglądające. Już w moim starym Citroenie ZX z 93r półka dolega szczelnie z każdej strony.
Poza tym jak wsiadłem za kierownicę to sorry ale niczym mnie nie zaskoczyła a bardziej negatywnie nastawiła. Siedzi się jak w Matizie albo czymś podobnym, deska rozdzielcza taka pospolita a reszta detali równie kiepska. Fakt że może siedziałem w jakimś najtańszym modelu ale na dzień dobry takie wrażenie zapadają w pamięci i trudno je wymazać. Thesis nawet w wersji Executive jest dopracowany więc porównania Thesis do Delty III są błędne.
Re: Thesis? głośno myślę ...
nikt nie mowi ze d3 jest lepsza!
Porownanie wzielo sie stąd, bo Artur takie 2 auta rozwaza!
Dla mnie sprawa jasna:
d3
mlodsza konstrukcja/nowsza
latwiej sprzedac
tansza w utrzymaniu
Porownanie wzielo sie stąd, bo Artur takie 2 auta rozwaza!
Dla mnie sprawa jasna:
d3
mlodsza konstrukcja/nowsza
latwiej sprzedac
tansza w utrzymaniu
QV...soon:)
- Artur G.
- Klubowicz
- Posty: 2222
- Rejestracja: 22 sty 2006, 0:00
- Imię: Artur
- Lokalizacja: Lubartów k/Lublina
- Kontakt:
Re: Thesis? głośno myślę ...
Dokładnie o to chodzi. Nigdy nie porównywałem tych dwóch modeli. Czy większa Thesis czy mniejsza Delta III dla mnie to obojętne. Ważne aby była lancia, gdyż tylko to dwa modele rozważam. Innych opcji nie mam. Czyli albo teraz Thesis, jeśli nie dam rady to za ok. dwa lata Delta III.Heathen pisze: Porownanie wzielo sie stąd, bo Artur takie 2 auta rozwaza!
Troche poczytałem dane techniczne o Delcie III 1,4Tb 150 i 1.8TB jestem pod wrażeniem osiągów, elastyczności i spalania. No bo ok. 8-10 nijak sie ma do 15 - 20 w Thesis. Choć to ważne, nie dyskwalifikuje na najbliższe dwa lata Thesis. Hmm
Ale nic, to jak niebawem nic nie znajdę zostanę na jakiś czas przy tym co mam.
pozdrawiam, Artur
Kappa była przez 56 m i 14 dni.
Dedra była przez 28 m i 13 dni
Alfa 156 1.8 TS była - 26 m i 5 dni
Jaguar X-type 3.0 V6 awd był 40 miesięcy
Lancia Lybra sedan 1.6 była ponad 4 lata
była:
Delta III 1.4 150 KM przez 9 lat
Kappa była przez 56 m i 14 dni.
Dedra była przez 28 m i 13 dni
Alfa 156 1.8 TS była - 26 m i 5 dni
Jaguar X-type 3.0 V6 awd był 40 miesięcy
Lancia Lybra sedan 1.6 była ponad 4 lata
była:
Delta III 1.4 150 KM przez 9 lat
Re: Thesis? głośno myślę ...
Tutaj jest Thesis na naprawdę FULL wypasie OTOMOTO
To raczej jedna z niewielu tak wyposażonych w kraju.
Znowu silnik 3,2 więc nie taka jaką przyjąłeś w Swoich kryteriach ale możesz wyłapać różnice między FULL wersją a "full' wersją.
Zwróć uwagę na przednie fotele, te z masażerami posiadają otworki w skórze nie tylko pod tyłkiem a i pod udami. To jest właśnie różnica wykazująca niedoinformowanego handlarza lub prywatnego cwaniaka.
To raczej jedna z niewielu tak wyposażonych w kraju.
Znowu silnik 3,2 więc nie taka jaką przyjąłeś w Swoich kryteriach ale możesz wyłapać różnice między FULL wersją a "full' wersją.
Zwróć uwagę na przednie fotele, te z masażerami posiadają otworki w skórze nie tylko pod tyłkiem a i pod udami. To jest właśnie różnica wykazująca niedoinformowanego handlarza lub prywatnego cwaniaka.
Re: Thesis? głośno myślę ...
Taki FULL rarytas tylko nie wiadomo jakim cudem ma bliźniaka w opisie i co ciekawe oba auta produkowane na indywidualne zamówienie i co tu wybrać Ciekawe czy te opcje indywidualne były takie specjalne, że miały tylko prawe lusterko aktywne czy raczej lenistwo czy brak wiedzy sprzedających zmusiło do kopiowania opisu.LUKI82 pisze:Tutaj jest Thesis na naprawdę FULL wypasie OTOMOTO
To raczej jedna z niewielu tak wyposażonych w kraju.
Znowu silnik 3,2 więc nie taka jaką przyjąłeś w Swoich kryteriach ale możesz wyłapać różnice między FULL wersją a "full' wersją.
Zwróć uwagę na przednie fotele, te z masażerami posiadają otworki w skórze nie tylko pod tyłkiem a i pod udami. To jest właśnie różnica wykazująca niedoinformowanego handlarza lub prywatnego cwaniaka.
Re: Thesis? głośno myślę ...
a dlaczego wykluczasz 3,2,przecież to techniczn ie to samo co 3,0?Ja bym nie wykluczał.A swoją droga popieram pomysł.Trzymam kcuki za powodzienie akcjiArtur G. pisze:Artur G. pisze:Wykluczam tylko diesla oraz 3.2.
Nie gadaj tylko doradź ... albo znajdź odpowiedni model
Były:Prisma 1600;Ypsilon m-jet 70KM; Kappa 2.0 20v Power Drive,Ypsilon FL m-jet 75 KM bi-colore,Lybra 1,8 sedan;Delta III Bi-colore 1,6 M-jet,Ypsilon FL m-jet 90 KM bi-colore DFN;[/b] Thesis 3,0 V6 24v z polskiego salonu, rodzinny democar na święta kościelne, państwowe i rodzinne, na zlot i do teściów - pod warunkiem, że nie padał deszcz ( przebieg 98698km);
Alfa :75 2.0 T.S. ; 145 1.6 T.S.; 155 Super 2.0 T.S.16v, Sport 1.8 T.S.16v LPG; 156 1.6 T.S. LPG, 2.0 T.S., 2.5 V6 24v;156 SW 1.8 T.S., 2.0 JTS; 166 3,0 Super ; 159 1,9 JTDm 16v
Fiat: Stilo Abarth, Punto II 1,2 8v, Panda 1,1 ; 1,2; 1,3 m-jet, Grande Punto 1,4 8v ;Punto Evo 1,3 m-jet 90 KM, Linea 1,4 T-jet,Sedici 1,6 16v 4x4 Emotion
Jest: Giulietta Sportiva 2,0 jtdm,Fiat Panda III 1,2
Alfa :75 2.0 T.S. ; 145 1.6 T.S.; 155 Super 2.0 T.S.16v, Sport 1.8 T.S.16v LPG; 156 1.6 T.S. LPG, 2.0 T.S., 2.5 V6 24v;156 SW 1.8 T.S., 2.0 JTS; 166 3,0 Super ; 159 1,9 JTDm 16v
Fiat: Stilo Abarth, Punto II 1,2 8v, Panda 1,1 ; 1,2; 1,3 m-jet, Grande Punto 1,4 8v ;Punto Evo 1,3 m-jet 90 KM, Linea 1,4 T-jet,Sedici 1,6 16v 4x4 Emotion
Jest: Giulietta Sportiva 2,0 jtdm,Fiat Panda III 1,2