Lancia Voyager (Chrysler Town&Country)
- romlen
- Założyciel LKP
- Posty: 4372
- Rejestracja: 12 sty 2005, 0:00
- Skype: romlen
- Imię: Roman
- Lokalizacja: Lyski koło Raciborza
Re: Lancia Voyager / Chrysler Town&Country
Odnośnie awaryjności, głównie zawieszeń:
Co powiecie na ten artykuł? Chrysler rzeczywiście jest do bani na naszych drogach? Mamy kilku posiadaczy "jeszcze nielanciowej" odmiany, Panowie, tak źle jak piszą? Bo co jeśli Chrysler podrzucił kukułcze zgniłe jajo marce Lancia i zawieszenia będą faktycznie padały? Opinia poleci w dół. No chyba że wady projektowe (moim zdaniem zawieszenie za słabe jak na tak wielkie ciężkie auto jak już) zostaną poprawione przez Fiata. Oby.
Co powiecie na ten artykuł? Chrysler rzeczywiście jest do bani na naszych drogach? Mamy kilku posiadaczy "jeszcze nielanciowej" odmiany, Panowie, tak źle jak piszą? Bo co jeśli Chrysler podrzucił kukułcze zgniłe jajo marce Lancia i zawieszenia będą faktycznie padały? Opinia poleci w dół. No chyba że wady projektowe (moim zdaniem zawieszenie za słabe jak na tak wielkie ciężkie auto jak już) zostaną poprawione przez Fiata. Oby.
Lancia Prisma 1,6IE Symbol '87 (tak tak, dalej u mnie), Lancia Y 1.2 2003 grudzień - ostatni miesiąc produkcji, Lancia Lybra SW 2.0 '99 i nigdy nie widziała gazu; Lancia Gamma Coupe - o tym śnię
Tel. 503124557-Orange
Po czym poznać, że komputer uzyska świadomość? Że zamiast informatyka będzie przychodził do niego psycholog.
Tel. 503124557-Orange
Po czym poznać, że komputer uzyska świadomość? Że zamiast informatyka będzie przychodził do niego psycholog.
Re: Lancia Voyager / Chrysler Town&Country
Stary Chrysler/Dodge/Jeep miały bardzo kiepskie wyniki i to nie tylko zawieszenia
Nowe modele mają poprawione wszystko, ale jak się to przełoży na wyniki awaryjności przekonamy się dopiero za jakiś czas.
Jestem ostrożnym optymistą po najnowszych wynikach w USA. Jeep w ostatnim Consumer Reports jest najwyżej notowaną marką amerykańską i generalnie Chrysler/Jeep/Dodge poszły mocno w górę.
Za wcześnie jednak, żeby przesądzać, że jest dobrze.
Bardzo możliwe, że na 'bardzo dobrze' trzeba będzie poczekać na zupełnie nowe modele....
Co do zawieszenia, na pewno wykonano kawał roboty. Zmiany w zawieszeniu i właściwościach jezdnych to był nr jeden na tapecie Chrysler/Fiat, zaraz obok poprawy jakości wnętrza.
Czy się udało ? Czas pokaże.
Nowe modele mają poprawione wszystko, ale jak się to przełoży na wyniki awaryjności przekonamy się dopiero za jakiś czas.
Jestem ostrożnym optymistą po najnowszych wynikach w USA. Jeep w ostatnim Consumer Reports jest najwyżej notowaną marką amerykańską i generalnie Chrysler/Jeep/Dodge poszły mocno w górę.
Za wcześnie jednak, żeby przesądzać, że jest dobrze.
Bardzo możliwe, że na 'bardzo dobrze' trzeba będzie poczekać na zupełnie nowe modele....
Co do zawieszenia, na pewno wykonano kawał roboty. Zmiany w zawieszeniu i właściwościach jezdnych to był nr jeden na tapecie Chrysler/Fiat, zaraz obok poprawy jakości wnętrza.
Czy się udało ? Czas pokaże.
Meanwhile, Chrysler's star is on the rise. The flagship brand and its Dodge counterpart both made marked improvements in their rankings, while Chrysler's Jeep brand jumped up seven spots to #13. Unfortunately for U.S. automakers, that was the highest-ranked domestic brand in the survey.
And whereas Ford is being held back by its new models, Chrysler's recent changes ? including the freshened Chrysler 200 (formerly Sebring) sedan and the redesigned Dodge Durango and Jeep Grand Cherokee SUVs ? have only helped to improve its reliability ranking.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Lancia Voyager / Chrysler Town&Country
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5411
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Lancia Voyager / Chrysler Town&Country
Wczoraj oglądałem to cudo w salonie w Poznaniu.
Zapewne zaraz zostanę wyzwany wyznawcą Fałweja, jak w innym watku, ale mam to w nosie.
Plastiki użyte do wykonania wnętrza, przy cenie ponad 160 tysięcy wołają o pomstę do nieba. Jeśli tak samo wygląda w środku "poprawiona na Europę" Thema to Lancia nie ma co szukać w segmencie premium a i w normalnym będzie ciężko.
Takie plastiki jakie są na całej desce Voyagera mogłyby być w Loganie, ale nie tam.
Jedyne solidnie i miło wyglądające miejsce to tworzywo na drzwiach zaraz pod oknami, nawet wygląda jak skóra- mięciutkie i ładne, oraz uchwyty drzwi- z czegoś imitującego chyba drewno. Też ładne i solidne.
Reszta to porażka- Ypsilon ma lepsze plastiki, a nawet moja 15 letnia Delta.
Calutka deska, zarówno daszek zegarów jak i całe podszybie z twardego plastiku, jakiego w mojej Delcie użyto jedynie do zrobienia kieszeni drzwiowych.
Jak się odwróci palce i przejedzie po tym paznokciem to jest taki tandetny grzechot, że głowa boli.
To samo dotyczy tunelu biegnącego pod dachem- jego boki wykonano z równie wysokiej jakości tworzywa.
Dziękuję, wysiadam. Nie dałem się nabrać na elektrycznie uchylane tylne drzwi, bo to wnętrze powiedziało mi o tym aucie wystarczająco dużo.
Zapewne zaraz zostanę wyzwany wyznawcą Fałweja, jak w innym watku, ale mam to w nosie.
Plastiki użyte do wykonania wnętrza, przy cenie ponad 160 tysięcy wołają o pomstę do nieba. Jeśli tak samo wygląda w środku "poprawiona na Europę" Thema to Lancia nie ma co szukać w segmencie premium a i w normalnym będzie ciężko.
Takie plastiki jakie są na całej desce Voyagera mogłyby być w Loganie, ale nie tam.
Jedyne solidnie i miło wyglądające miejsce to tworzywo na drzwiach zaraz pod oknami, nawet wygląda jak skóra- mięciutkie i ładne, oraz uchwyty drzwi- z czegoś imitującego chyba drewno. Też ładne i solidne.
Reszta to porażka- Ypsilon ma lepsze plastiki, a nawet moja 15 letnia Delta.
Calutka deska, zarówno daszek zegarów jak i całe podszybie z twardego plastiku, jakiego w mojej Delcie użyto jedynie do zrobienia kieszeni drzwiowych.
Jak się odwróci palce i przejedzie po tym paznokciem to jest taki tandetny grzechot, że głowa boli.
To samo dotyczy tunelu biegnącego pod dachem- jego boki wykonano z równie wysokiej jakości tworzywa.
Dziękuję, wysiadam. Nie dałem się nabrać na elektrycznie uchylane tylne drzwi, bo to wnętrze powiedziało mi o tym aucie wystarczająco dużo.
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Re: Lancia Voyager / Chrysler Town&Country
Hmm, muszę się sam przejechać z ciekawości
Ale na pewno nie mieszałbym tego z Themą
A jak jest w vanach konkurencji ?
Szczerze mówiąc, jeśli chodzi o nowe modele, siedziałem w zeszłym roku tylko w Toyocie Verso i Fiacie Doblo. W obu wypadkach jakość plastików dramatyczna. Doblo jeszcze mogłem zrozumieć (cena i dostawczak tak naprawdę), ale Verso (na płycie Avensis w końcu) rozwaliła mnie.
Jechałem też MB Viano i też nie odniosłem jakiegoś super wrażenia, no ale może Merc traktuje ten model jako minibus.
Czy duże vany są jakoś szczególnie gorzej traktowane przez producentów ?
Ale na pewno nie mieszałbym tego z Themą
A jak jest w vanach konkurencji ?
Szczerze mówiąc, jeśli chodzi o nowe modele, siedziałem w zeszłym roku tylko w Toyocie Verso i Fiacie Doblo. W obu wypadkach jakość plastików dramatyczna. Doblo jeszcze mogłem zrozumieć (cena i dostawczak tak naprawdę), ale Verso (na płycie Avensis w końcu) rozwaliła mnie.
Jechałem też MB Viano i też nie odniosłem jakiegoś super wrażenia, no ale może Merc traktuje ten model jako minibus.
Czy duże vany są jakoś szczególnie gorzej traktowane przez producentów ?
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5411
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Lancia Voyager / Chrysler Town&Country
Powiem tak- godzinę później przejechałem się Sharanem po liftingu.
Żadna rewelacja, ale przynajmniej nie było słychac pustego grzechotu jak się przejechało paznokciem. Czyli jednak lepsze (bardziej miękkie) materiały.
Co do Voyagra jeszcze- nie byłem pewny czy on ma schowek na podszybiu od strony pasażera czy to poduszka.
Jeśli poduszka to tragedia robi się do kwadratu
Edit- po fotce z crash-testu wnioskuję, że tam jest poduszka.
W każdym razie po przyłożeniu palca w lewy dolny róg tej pokrywy uzyskałem odchylenie jej i z pół-centymetrową szparę
Żadna rewelacja, ale przynajmniej nie było słychac pustego grzechotu jak się przejechało paznokciem. Czyli jednak lepsze (bardziej miękkie) materiały.
Co do Voyagra jeszcze- nie byłem pewny czy on ma schowek na podszybiu od strony pasażera czy to poduszka.
Jeśli poduszka to tragedia robi się do kwadratu
Edit- po fotce z crash-testu wnioskuję, że tam jest poduszka.
W każdym razie po przyłożeniu palca w lewy dolny róg tej pokrywy uzyskałem odchylenie jej i z pół-centymetrową szparę
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
- Seth
- Klubowicz
- Posty: 1906
- Rejestracja: 22 maja 2007, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa-WI/WN/WPI
Re: Lancia Voyager / Chrysler Town&Country
Voyager jest mimo wszystko starszy od Themy i jeszcze nie był konstruowany przez Fiata (2008 rok) - Thema to już inna bajka, podobnie jak np. nowe Grand Cherokee. Dlatego też Voyager pewnie szybko zostanie zastąpiony przez następcę - oby.
Co do Sharana - jak na VW ma wyjątkowo kiepską jakość
Co do Sharana - jak na VW ma wyjątkowo kiepską jakość
http://www.autogaleria.pl; http://www.exoticcars.pl
były: Ford Granada 2.0 '79, Ford Sierra 1.8 '89, Lancia Delta 2.0 '93, Ford Escort 1.8TD '95, Lancia Lybra SW 2.0 '01, Fiat Stilo MW 1.9 JTD
na co dzień: Szkodnik Oktawian 1.4 TSI '14; obecnie: moje
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5411
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Lancia Voyager / Chrysler Town&Country
Problem w tym, że Voyager ma tą jakość znacznie gorszą
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Re: Lancia Voyager / Chrysler Town&Country
Nowy Chrysler 700 / Lancia Voyager - 2014Seth pisze:Voyager jest mimo wszystko starszy od Themy i jeszcze nie był konstruowany przez Fiata (2008 rok) - Thema to już inna bajka, podobnie jak np. nowe Grand Cherokee. Dlatego też Voyager pewnie szybko zostanie zastąpiony przez następcę - oby.
Co do Sharana - jak na VW ma wyjątkowo kiepską jakość
Swoją drogą Voyager całkiem nieźle się sprzedaje w Europie
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
- Seth
- Klubowicz
- Posty: 1906
- Rejestracja: 22 maja 2007, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Warszawa-WI/WN/WPI
Re: Lancia Voyager / Chrysler Town&Country
wiem, bo ma jakość jeszcze typowo amerykańską. Będzie lepiejProblem w tym, że Voyager ma tą jakość znacznie gorszą
http://www.autogaleria.pl; http://www.exoticcars.pl
były: Ford Granada 2.0 '79, Ford Sierra 1.8 '89, Lancia Delta 2.0 '93, Ford Escort 1.8TD '95, Lancia Lybra SW 2.0 '01, Fiat Stilo MW 1.9 JTD
na co dzień: Szkodnik Oktawian 1.4 TSI '14; obecnie: moje
Re: Lancia Voyager / Chrysler Town&Country
Ej ludzie! Jestem fanem typu jak Lancia to ten niepowtarzalny grill, ale to z wyglądu nadrabia... Robi na mnie wrażenie... Jest w porządku!
Jeszcze ta szyba na suwiastych drzwiach (tan skosik)... mega. Do ideału brakuje starej krateczki tylko na przód... Oczywiście zachromionej!
Jeszcze ta szyba na suwiastych drzwiach (tan skosik)... mega. Do ideału brakuje starej krateczki tylko na przód... Oczywiście zachromionej!
Za nie picie traci życie
Re: Lancia Voyager / Chrysler Town&Country
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Lancia Voyager / Chrysler Town&Country
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Lancia Voyager (Chrysler Town&Country)
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM