Delta II - stuki w zawieszeniu - kupić ?
Moderator: stabraf
Delta II - stuki w zawieszeniu - kupić ?
Witam Udało mi się upolować Deltę II z 1996 roku z dieslem pod maską.
I stąd mam do Was kilka pytań, ażeby nie wpakować się w duże koszta.
Z zewnątrz ma zardzewiały nosek, kilka wgnieceń po gradobiciu, ogółem ok.
Ale martwią Nas stuki zawieszenia. Właściciel twierdzi, że to przegub - ale jednak z doświadczenia z innymi przegubami to dźwięk jest inny. Nie grzechocze, a tłucze się jakby zawieszenie było rozwalone.
Może mieliście coś podobnego ?
I stąd mam do Was kilka pytań, ażeby nie wpakować się w duże koszta.
Z zewnątrz ma zardzewiały nosek, kilka wgnieceń po gradobiciu, ogółem ok.
Ale martwią Nas stuki zawieszenia. Właściciel twierdzi, że to przegub - ale jednak z doświadczenia z innymi przegubami to dźwięk jest inny. Nie grzechocze, a tłucze się jakby zawieszenie było rozwalone.
Może mieliście coś podobnego ?
Ostatnio zmieniony 06 lut 2011, 16:21 przez Dudi, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Kosmetyka tytułu
Powód: Kosmetyka tytułu
- bargaw3181
- Klubowicz
- Posty: 4067
- Rejestracja: 24 maja 2009, 9:06
- Imię: Bartłomiej
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
Re: Delta II - stuki w zawieszeniu - kupić ?
Jedź na trzepaczkę i sprawdź dokładnie auto od spodu. Może się wyjaśni wszystko
514449239 Bartek (Bartłomiej, nie Bartosz ! ) vel modo
Jestem odpowiedzialny za to co powiedziałem, nie za to co zrozumiałeś !
Jestem odpowiedzialny za to co powiedziałem, nie za to co zrozumiałeś !
Re: Delta i stuki w zawieszeniu - kupić ?
Tak czy śmak, ceny części do zawieszenia w owej Delcinie są zabawnie niskie. Zakup części potrzebnych do zrobienia całego zawieszenia z przodu i z tyłu (wahacze, tuleje, łączniki, gumy itd.) zamyka się w kwocie ok. 800 złotych (dla porównania - to samo do Civica 1995-2001, to koszt części 2300 zł). Reasumując: nawet jeśli coś w zawieszeniu jest do zrobienia, to nie powód żeby rezygnować (gorzej gdy do zrobienia jest dużo więcej, ale od tego są warsztaty samochodowe i sprawdzenie przed zakupem, żeby to zawczasu określić).
Serdecznie pozdrawiam.
Serdecznie pozdrawiam.
Re: Delta II - stuki w zawieszeniu - kupić ?
Dokładnie jak w poście powyżej. Jedź na szarpaka ,to będziesz wiedział co stuka. Te 800zł to lekka przesada - kolega pewnie za podobną kwote kupił to auto. Wachacz kompletny- tani zamiennik typu FAST kosztuje stówkę. Dwa wachacze dają 200 i gumy stabilizatora (które pewnie są dobre) kilka zł. Lancia to przede wszystkim tanie auto I niech nikt nie mówi, że słaba jakość. Zmieniałem dawno temu właśnie taki tani wachacz, to wytrzymał 60tys km. Teraz posypała się w nim tuleja i nie będę kombinował - znów kupię najtańszy na kolejne 60tys km
Może też stukać z tyłu - zestaw naprawczy łożysk wachacza tylnego - ok 80zł.
Może też stukać z tyłu - zestaw naprawczy łożysk wachacza tylnego - ok 80zł.
Re: Delta II - stuki w zawieszeniu - kupić ?
Przeguby by się raczej trzaskały przy skręcie.
Re: Delta II - stuki w zawieszeniu - kupić ?
Dziś zakupiliśmy Clio także ktoś inny będzie się zastanawiał nad Deltą.
Nie było to auto dla mnie kupowane jednak naciskałam na Lancię, ale padło na zagazowane Clio.
Chodzi o koszta dojazdu, a do pracy właścicielka Clio ma 3 km - diesel nie zdążył by się zagrzać.
Nie było to auto dla mnie kupowane jednak naciskałam na Lancię, ale padło na zagazowane Clio.
Chodzi o koszta dojazdu, a do pracy właścicielka Clio ma 3 km - diesel nie zdążył by się zagrzać.
- Mariusz91
- Klubowicz
- Posty: 2738
- Rejestracja: 08 cze 2007, 0:00
- Skype: Mariusz8.32
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Kraków
Re: Delta II - stuki w zawieszeniu - kupić ?
Na 3 km zagazowane Clio to się na gaz nawet nie przełączy Jeśli można wiedzieć to jakie clio? i z jakim motorkiem?
Lancia Thema 2.0 16v Turbo LX <--- Miss Zlotu Muszyna 2014 / V-ce-Miss Zlotu Topornia 2015 / Miss Zlotu Zwierzyń 2016 / II V-ce-Miss Zlotu 2018
Lancia Y10 "Lila" 1.1 8v <-- II V-ce Miss Zlotu Muszyna 2014 / II V-ce Miss Zlotu Topornia 2015
Łada Niva <---- Prace Twają!
Moja Była
Lancia Thema 2.0 16v 90'
Lancia Y10 "Lila" 1.1 8v <-- II V-ce Miss Zlotu Muszyna 2014 / II V-ce Miss Zlotu Topornia 2015
Łada Niva <---- Prace Twają!
Moja Była
Lancia Thema 2.0 16v 90'
Re: Delta II - stuki w zawieszeniu - kupić ?
Przełącza się od razu przy przegazowaniu.
Silniczek 1.2 58 KM - +10 KM za lakier : czerwień 727
Silniczek 1.2 58 KM - +10 KM za lakier : czerwień 727
Re: Delta II - stuki w zawieszeniu - kupić ?
Po dobrych drogach musisz jeździć, przerabiałem w obu Dedrach te tańsze wahacze, rok i 20 tys to max na co stać tą tandetę...yanosik pisze:Dokładnie jak w poście powyżej. Jedź na szarpaka ,to będziesz wiedział co stuka. Te 800zł to lekka przesada - kolega pewnie za podobną kwote kupił to auto. Wachacz kompletny- tani zamiennik typu FAST kosztuje stówkę. Dwa wachacze dają 200 i gumy stabilizatora (które pewnie są dobre) kilka zł. Lancia to przede wszystkim tanie auto I niech nikt nie mówi, że słaba jakość. Zmieniałem dawno temu właśnie taki tani wachacz, to wytrzymał 60tys km. Teraz posypała się w nim tuleja i nie będę kombinował - znów kupię najtańszy na kolejne 60tys km
Może też stukać z tyłu - zestaw naprawczy łożysk wachacza tylnego - ok 80zł.
Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting
- Cocos
- Klubowicz
- Posty: 311
- Rejestracja: 15 maja 2010, 16:01
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Wrocław / Wieluń
Re: Delta II - stuki w zawieszeniu - kupić ?
Przez 4 ostatnie lata posiadałem Clio 1 Ph1 1.2 E7F706 (55KM na jednopunkcie) również zagazowane. Na uczelnię miałem 2,7 KM, no i zimą przy takich dojazdach Clióweczka spokojnie potrafila zjeść 11 litrów LPG, a jak się człowiek przyłożył i porządnie wciskał gaz to i więcej.Rizla pisze:Przełącza się od razu przy przegazowaniu.
Silniczek 1.2 58 KM - +10 KM za lakier : czerwień 727
A z którego roku to Clio? Jeśli gdzieś od 1996 roku to silniczek pewnie D7F - trochę nowszy od E7F i podobno wyraźnie oszczędniejszy.
Re: Delta II - stuki w zawieszeniu - kupić ?
Produkcja 1995, pierwsza rejestracja 1996.
Do wymiany belka, ale po za tym jest ok. Jest po prostu zadziwiająco nie zeżarte przez rudą.
Mechanik wyskoczył z pytaniem : "A gdzie takie nie zardzewiałe sprzedają"
Do wymiany belka, ale po za tym jest ok. Jest po prostu zadziwiająco nie zeżarte przez rudą.
Mechanik wyskoczył z pytaniem : "A gdzie takie nie zardzewiałe sprzedają"
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 2
- Rejestracja: 07 wrz 2011, 7:25
- Imię: Janko
- Lokalizacja: Wojcieszów
Re: Delta II - stuki w zawieszeniu - kupić ?
Stuka najczęściej krzywizna na prawej , dłuższej półośce.wymiana jak robisz sam to 45 minut, koszt części 70 pln.