W ten weekend odbył się zlot Forza Italia w Konstancinie-Jeziornej.
Miejsce było urocze ? pałacyk Oborskiego w Konstancinie,

a piękne włoskie auta zjechały tłumnie.
Przyjechaliśmy w sobotę rano i jako jedyną w owym czasie Integralkę, prawdziwy, włoski, w pełni umundurowany Carabinieri skierował nas z takim Rosso pilotem:
IS_P1110825.jpg
pod sam pałac, wprost w towarzystwo stada (chyba z 6 sztuk) Maserati Biturbo,
IS_P1110889.jpg
IS_P1110888.jpg
tuż obok pięknej Alfy Romeo Spider, oraz tego Fiata...?
IS_P1110819.jpg
Zaiste godne towarzystwo!
Sobota, czyli dzień najbardziej aktywny, miał tyle atrakcji, że niemożliwe było uczestniczyć we wszystkich. My, po otwarciu Zlotu i przywitaniu wszystkich przyjaciół, często dawno nie widzianych znajomych oraz (jeszcze wtedy) nieznajomych

skierowaliśmy się na rajd turystyczny. Pierwszy raz braliśmy udział w takim rajdzie i? szalenie nam się podobało. Poziom trudności był całkiem wysoki, a zaangażowanie wielu uczestników ogromne. Przy okazji była okazja poznać wiele pięknych zakątków Mazowsza. I te miny mieszkańców, kiedy przed kościółek/zaporę/zamek/zapomnianą pośród lasów stacyjkę/pałacyk/ryneczek/cmentarzyk itp. zajeżdża stado Alf/Lancii/Fiatów/Abarthów/Maserati itd. i poszukuje odpowiedzi na kolejne zadanie?
Na rajdzie zrobiliśmy ok. 90 km po okolicach i zabawa była świetna. Lancia Klub Polska reprezentowały cztery załogi ? Kondziu i Marta w Ypsilonie, Batmany w srebrzystej Lancii Y, Ecnelis w Kappie Coupe oraz my.
Prócz zadań ?terenowych? częścią rajdu był też test z wiedzy nt. mechaniki auta.
Po powrocie dzieciaki pobiegły do ?dziecięcego miasteczka?, gdzie prócz gier i zabaw, testować można było najnowszego FIATA 500 ? w wersji na pedały

,
IS_P1110873.jpg
IS_P1110870.jpg
a my, dorośli, testowaliśmy troszkę większe wersje pojazdów z grupy FIATA. Wybór był ogromny ? Lancia Delta III biturbo 200 KM (znakomita!), Abarth 500 i Abarth Punto, AR 159, Mito, Giulietta, FIAT Bravo i Sedici?
W pałacu odbył się m.in. konkurs wiedzy o włoskiej motoryzacji. Trudny.

Tak jak jeszcze pytania o Lancię były dość proste, to przy szczegółach dot. włoskich motocykli było naprawdę niełatwo?
Oczywiście w między czasie dziesiątki rozmów o prezentowanych autach z właścicielami ? pasjonatami (osobiście- słuchając rozmów właścicieli Maserati biturbo chyba skutecznie wyleczyłem się z marzeń o takim aucie), ku mojej radości pojawiły się też na zlocie kolejne Integralki ? najpierw w wersji EVO, oraz później w Integrale 16V, więc można powiedzieć, że pełna reprezentacja.
IS_P1110838.jpg
Na zlocie było też sporo pięknych włoskich motocykli ? pod przewodem Kingi na Ducati 900-cośtam coś tam (wybacz, Kinia, zapomniałem

)
IS_P1110853.jpg
IS_P1110857.jpg
A także pojazdy starszego typu
IS_P1110842.jpg
Kto chciał, mógł zagrać na symulatorze umieszczonym w "rajdowym" Puntolocie w Colina?
IS_P1110817.jpg
Dla chętnych było też prawdziwe włoskie papu i takie wodotryski jak sztuczne ognie układające się w logo Forza Italia. Było też sporo prelekcji, można było kupić włoską prasę i literaturę (np. ?
Il Piccolo Principe
, były tez prelekcje i wiele innych pomniejszych atrakcji. Pośród których najgodniejsza była oczywiście? integracja

Dodatkowo, pod koniec drugiego dnia, niestety w momencie, kiedy większość ludzi z LKP była już w domku, a na placu boju pozostała chyba tylko rodzinka Lancika oraz my, pojawiła się ? Lancia Fulvia HF coupe.
IS_P1110906.jpg
Pośród uczestników Zlotu wybrano najpiękniejszy pojazd - został nim Abarth za zdjęcia poniżej, na którego, nie ukrywam, my też glosowaliśmy
IS_P1110882.jpg
Zlot robił ogromne wrażenie świetną organizacją i rozmachem ? mają przyjaciele z Forza Italia dryg do takich imprez

. Ogromne gratulacje dla Kuby i całej ekipy. Bardzo widoczny był tez udział FIATA. Ale przede wszystkim była to dobra zabawa, która dodatkowo odbyła się w pięknym miejscu i w znakomitej pogodzie ? ten weekend był jednym z najpiękniejszych tego lata!
Wyrazy sympatii dla organizatorów i do zobaczenia za rok!
P.S. A gdzieś tam dość głęboko w lasku stał, przez nikogo szczególnie nie niepokojony, nowy Wrangler Unlimited Rubicon. Wciąż jeszcze ze znaczkiem Jeepa
Galeria fotek poniżej:
IS_P1110820.jpg
IS_P1110824.jpg
IS_P1110826.jpg
IS_P1110827.jpg
IS_P1110830.jpg
IS_P1110832.jpg
IS_P1110834.jpg
IS_P1110835.jpg
IS_P1110836.jpg
IS_P1110837.jpg
IS_P1110841.jpg
IS_P1110860.jpg
IS_P1110861.jpg
IS_P1110863.jpg
IS_P1110862.jpg
IS_P1110865.jpg
IS_P1110866.jpg
IS_P1110867.jpg
IS_P1110874.jpg
IS_P1110875.jpg
IS_P1110878.jpg
IS_P1110879.jpg
IS_P1110880.jpg
IS_P1110887.jpg
IS_P1110816.jpg
IS_P1110890.jpg
IS_P1110892.jpg
IS_P1110894.jpg
IS_P1110895.jpg
IS_P1110897.jpg
IS_P1110900.jpg
IS_P1110901.jpg
IS_P1110903.jpg
IS_P1110904.jpg
IS_P1110909.jpg
IS_P1110911.jpg
IS_P1110913.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.