Zlot ForzaItalia 2011 10-11.09 2011 [relacja + foto]
Moderator: wujekp
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Zlot ForzaItalia 2011 10-11.09 2011 [relacja + foto]
W ten weekend odbył się zlot Forza Italia w Konstancinie-Jeziornej.
Miejsce było urocze ? pałacyk Oborskiego w Konstancinie,
a piękne włoskie auta zjechały tłumnie.
Przyjechaliśmy w sobotę rano i jako jedyną w owym czasie Integralkę, prawdziwy, włoski, w pełni umundurowany Carabinieri skierował nas z takim Rosso pilotem: pod sam pałac, wprost w towarzystwo stada (chyba z 6 sztuk) Maserati Biturbo, tuż obok pięknej Alfy Romeo Spider, oraz tego Fiata...? Zaiste godne towarzystwo!
Sobota, czyli dzień najbardziej aktywny, miał tyle atrakcji, że niemożliwe było uczestniczyć we wszystkich. My, po otwarciu Zlotu i przywitaniu wszystkich przyjaciół, często dawno nie widzianych znajomych oraz (jeszcze wtedy) nieznajomych skierowaliśmy się na rajd turystyczny. Pierwszy raz braliśmy udział w takim rajdzie i? szalenie nam się podobało. Poziom trudności był całkiem wysoki, a zaangażowanie wielu uczestników ogromne. Przy okazji była okazja poznać wiele pięknych zakątków Mazowsza. I te miny mieszkańców, kiedy przed kościółek/zaporę/zamek/zapomnianą pośród lasów stacyjkę/pałacyk/ryneczek/cmentarzyk itp. zajeżdża stado Alf/Lancii/Fiatów/Abarthów/Maserati itd. i poszukuje odpowiedzi na kolejne zadanie?
Na rajdzie zrobiliśmy ok. 90 km po okolicach i zabawa była świetna. Lancia Klub Polska reprezentowały cztery załogi ? Kondziu i Marta w Ypsilonie, Batmany w srebrzystej Lancii Y, Ecnelis w Kappie Coupe oraz my.
Prócz zadań ?terenowych? częścią rajdu był też test z wiedzy nt. mechaniki auta.
Po powrocie dzieciaki pobiegły do ?dziecięcego miasteczka?, gdzie prócz gier i zabaw, testować można było najnowszego FIATA 500 ? w wersji na pedały , a my, dorośli, testowaliśmy troszkę większe wersje pojazdów z grupy FIATA. Wybór był ogromny ? Lancia Delta III biturbo 200 KM (znakomita!), Abarth 500 i Abarth Punto, AR 159, Mito, Giulietta, FIAT Bravo i Sedici?
W pałacu odbył się m.in. konkurs wiedzy o włoskiej motoryzacji. Trudny. Tak jak jeszcze pytania o Lancię były dość proste, to przy szczegółach dot. włoskich motocykli było naprawdę niełatwo?
Oczywiście w między czasie dziesiątki rozmów o prezentowanych autach z właścicielami ? pasjonatami (osobiście- słuchając rozmów właścicieli Maserati biturbo chyba skutecznie wyleczyłem się z marzeń o takim aucie), ku mojej radości pojawiły się też na zlocie kolejne Integralki ? najpierw w wersji EVO, oraz później w Integrale 16V, więc można powiedzieć, że pełna reprezentacja. Na zlocie było też sporo pięknych włoskich motocykli ? pod przewodem Kingi na Ducati 900-cośtam coś tam (wybacz, Kinia, zapomniałem ) A także pojazdy starszego typu Kto chciał, mógł zagrać na symulatorze umieszczonym w "rajdowym" Puntolocie w Colina? Dla chętnych było też prawdziwe włoskie papu i takie wodotryski jak sztuczne ognie układające się w logo Forza Italia. Było też sporo prelekcji, można było kupić włoską prasę i literaturę (np. ?Il Piccolo Principe, były tez prelekcje i wiele innych pomniejszych atrakcji. Pośród których najgodniejsza była oczywiście? integracja
Dodatkowo, pod koniec drugiego dnia, niestety w momencie, kiedy większość ludzi z LKP była już w domku, a na placu boju pozostała chyba tylko rodzinka Lancika oraz my, pojawiła się ? Lancia Fulvia HF coupe. Pośród uczestników Zlotu wybrano najpiękniejszy pojazd - został nim Abarth za zdjęcia poniżej, na którego, nie ukrywam, my też glosowaliśmy Zlot robił ogromne wrażenie świetną organizacją i rozmachem ? mają przyjaciele z Forza Italia dryg do takich imprez . Ogromne gratulacje dla Kuby i całej ekipy. Bardzo widoczny był tez udział FIATA. Ale przede wszystkim była to dobra zabawa, która dodatkowo odbyła się w pięknym miejscu i w znakomitej pogodzie ? ten weekend był jednym z najpiękniejszych tego lata!
Wyrazy sympatii dla organizatorów i do zobaczenia za rok!
P.S. A gdzieś tam dość głęboko w lasku stał, przez nikogo szczególnie nie niepokojony, nowy Wrangler Unlimited Rubicon. Wciąż jeszcze ze znaczkiem Jeepa
Galeria fotek poniżej:
Miejsce było urocze ? pałacyk Oborskiego w Konstancinie,
a piękne włoskie auta zjechały tłumnie.
Przyjechaliśmy w sobotę rano i jako jedyną w owym czasie Integralkę, prawdziwy, włoski, w pełni umundurowany Carabinieri skierował nas z takim Rosso pilotem: pod sam pałac, wprost w towarzystwo stada (chyba z 6 sztuk) Maserati Biturbo, tuż obok pięknej Alfy Romeo Spider, oraz tego Fiata...? Zaiste godne towarzystwo!
Sobota, czyli dzień najbardziej aktywny, miał tyle atrakcji, że niemożliwe było uczestniczyć we wszystkich. My, po otwarciu Zlotu i przywitaniu wszystkich przyjaciół, często dawno nie widzianych znajomych oraz (jeszcze wtedy) nieznajomych skierowaliśmy się na rajd turystyczny. Pierwszy raz braliśmy udział w takim rajdzie i? szalenie nam się podobało. Poziom trudności był całkiem wysoki, a zaangażowanie wielu uczestników ogromne. Przy okazji była okazja poznać wiele pięknych zakątków Mazowsza. I te miny mieszkańców, kiedy przed kościółek/zaporę/zamek/zapomnianą pośród lasów stacyjkę/pałacyk/ryneczek/cmentarzyk itp. zajeżdża stado Alf/Lancii/Fiatów/Abarthów/Maserati itd. i poszukuje odpowiedzi na kolejne zadanie?
Na rajdzie zrobiliśmy ok. 90 km po okolicach i zabawa była świetna. Lancia Klub Polska reprezentowały cztery załogi ? Kondziu i Marta w Ypsilonie, Batmany w srebrzystej Lancii Y, Ecnelis w Kappie Coupe oraz my.
Prócz zadań ?terenowych? częścią rajdu był też test z wiedzy nt. mechaniki auta.
Po powrocie dzieciaki pobiegły do ?dziecięcego miasteczka?, gdzie prócz gier i zabaw, testować można było najnowszego FIATA 500 ? w wersji na pedały , a my, dorośli, testowaliśmy troszkę większe wersje pojazdów z grupy FIATA. Wybór był ogromny ? Lancia Delta III biturbo 200 KM (znakomita!), Abarth 500 i Abarth Punto, AR 159, Mito, Giulietta, FIAT Bravo i Sedici?
W pałacu odbył się m.in. konkurs wiedzy o włoskiej motoryzacji. Trudny. Tak jak jeszcze pytania o Lancię były dość proste, to przy szczegółach dot. włoskich motocykli było naprawdę niełatwo?
Oczywiście w między czasie dziesiątki rozmów o prezentowanych autach z właścicielami ? pasjonatami (osobiście- słuchając rozmów właścicieli Maserati biturbo chyba skutecznie wyleczyłem się z marzeń o takim aucie), ku mojej radości pojawiły się też na zlocie kolejne Integralki ? najpierw w wersji EVO, oraz później w Integrale 16V, więc można powiedzieć, że pełna reprezentacja. Na zlocie było też sporo pięknych włoskich motocykli ? pod przewodem Kingi na Ducati 900-cośtam coś tam (wybacz, Kinia, zapomniałem ) A także pojazdy starszego typu Kto chciał, mógł zagrać na symulatorze umieszczonym w "rajdowym" Puntolocie w Colina? Dla chętnych było też prawdziwe włoskie papu i takie wodotryski jak sztuczne ognie układające się w logo Forza Italia. Było też sporo prelekcji, można było kupić włoską prasę i literaturę (np. ?Il Piccolo Principe, były tez prelekcje i wiele innych pomniejszych atrakcji. Pośród których najgodniejsza była oczywiście? integracja
Dodatkowo, pod koniec drugiego dnia, niestety w momencie, kiedy większość ludzi z LKP była już w domku, a na placu boju pozostała chyba tylko rodzinka Lancika oraz my, pojawiła się ? Lancia Fulvia HF coupe. Pośród uczestników Zlotu wybrano najpiękniejszy pojazd - został nim Abarth za zdjęcia poniżej, na którego, nie ukrywam, my też glosowaliśmy Zlot robił ogromne wrażenie świetną organizacją i rozmachem ? mają przyjaciele z Forza Italia dryg do takich imprez . Ogromne gratulacje dla Kuby i całej ekipy. Bardzo widoczny był tez udział FIATA. Ale przede wszystkim była to dobra zabawa, która dodatkowo odbyła się w pięknym miejscu i w znakomitej pogodzie ? ten weekend był jednym z najpiękniejszych tego lata!
Wyrazy sympatii dla organizatorów i do zobaczenia za rok!
P.S. A gdzieś tam dość głęboko w lasku stał, przez nikogo szczególnie nie niepokojony, nowy Wrangler Unlimited Rubicon. Wciąż jeszcze ze znaczkiem Jeepa
Galeria fotek poniżej:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
- mrs.raketa
- Klubowicz
- Posty: 1431
- Rejestracja: 14 sty 2010, 12:56
- Imię: Żaneta
- Lokalizacja: TYCHY
Re: [Relacja] Zlot Forza Italia 10-11 września + galeria!
Tyle fajnych aut robi wrażenie
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
...wake up...survive...go 2 bed...
...wake up...survive...go 2 bed...
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Re: [Relacja] Zlot Forza Italia 10-11 września + galeria!
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
- tomek
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 6852
- Rejestracja: 16 cze 2003, 0:00
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Brodnica
- Kontakt:
Re: [Relacja] Zlot Forza Italia 10-11 września + galeria!
Czy mi się wydaje czy tam migneli nasi starzy klubowicze aktuaalnie spod znaku FC?Nat pisze:Onet o Zlocie:
- Dudi
- Członek Zarządu LKP
- Posty: 12271
- Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontakt:
Re: [Relacja] Zlot Forza Italia 10-11 września + galeria!
Nie wydaje ci siętomek pisze:Czy mi się wydaje czy tam migneli nasi starzy klubowicze aktuaalnie spod znaku FC?Nat pisze:Onet o Zlocie:
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Re: Zlot ForzaItalia 2011 10-11.09 2011 [relacja + foto]
tak, oni też byli.
Coś enigmatycznie wspominali o "zastanawianiu się nad możliwym powrotem do Lancii", więc nie wykluczone, że znów ich u nas powitamy
Coś enigmatycznie wspominali o "zastanawianiu się nad możliwym powrotem do Lancii", więc nie wykluczone, że znów ich u nas powitamy
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
- batman
- Wiceprezes Lancia Klub Polska
- Posty: 1629
- Rejestracja: 08 sie 2011, 19:11
- Imię: Artur
- Lokalizacja: Gliwice
Re: Zlot ForzaItalia 2011 10-11.09 2011 [relacja + foto]
cyt. :"Na rajdzie zrobiliśmy ok. 90 km po okolicach i zabawa była świetna. Lancia Klub Polska reprezentowały dwie załogi ? Kondziu i Marta w Ypsilonie oraz my."
Nie zgadzam się. Była jeszcze nasza srebrna Y z Gliwic. Wszyscy o nas zapomnieli . Ale załapała się na zdjęciach zapodanych na forum
Pozdrawiamy
Nie zgadzam się. Była jeszcze nasza srebrna Y z Gliwic. Wszyscy o nas zapomnieli . Ale załapała się na zdjęciach zapodanych na forum
Pozdrawiamy
Były: Fiat 125p, Fiat 126p (5 szt.), Trabant 1,1 kombi, Skoda Favorit, Lancia Delta 1,6 ie '94, Lancia Y elefantino blue '97, Opel Vectra B'98, Lancia Y 1,2 8V '95, Fiat Punto 1,1 SX '96, Fiat Linea 1,4 16V T-Jet (wylądował pod czołgiem ), Fiat Seicento 0,9 '99
Są: Lancia Y elefantino rosso 1,4 16V '00, Fiat Stilo 1,6 16V '02, Lancia Y LS 1,2 16V '00, Lancia Ypsilon 1,2 16V '04
"Się robi" - Lancia Y 1,4 T-Jet Martini (planowany efekt - 180 KM i 300 Nm przy ok 940 kg masy)
LANCIA .... to jest choroba, chyba nieuleczalna
Są: Lancia Y elefantino rosso 1,4 16V '00, Fiat Stilo 1,6 16V '02, Lancia Y LS 1,2 16V '00, Lancia Ypsilon 1,2 16V '04
"Się robi" - Lancia Y 1,4 T-Jet Martini (planowany efekt - 180 KM i 300 Nm przy ok 940 kg masy)
LANCIA .... to jest choroba, chyba nieuleczalna
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Re: Zlot ForzaItalia 2011 10-11.09 2011 [relacja + foto]
Oooo, bardzo dziękuję za doprecyzowanie tej nieścisłości.
Naniosłem stosowną korektę do samej relacji, dodałem też info o Ecnelis...
Naniosłem stosowną korektę do samej relacji, dodałem też info o Ecnelis...
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
- batman
- Wiceprezes Lancia Klub Polska
- Posty: 1629
- Rejestracja: 08 sie 2011, 19:11
- Imię: Artur
- Lokalizacja: Gliwice
Re: Zlot ForzaItalia 2011 10-11.09 2011 [relacja + foto]
Dzieki.
Może nie było za bardzo nas widać ze względu na wielkość autka
Może nie było za bardzo nas widać ze względu na wielkość autka
Były: Fiat 125p, Fiat 126p (5 szt.), Trabant 1,1 kombi, Skoda Favorit, Lancia Delta 1,6 ie '94, Lancia Y elefantino blue '97, Opel Vectra B'98, Lancia Y 1,2 8V '95, Fiat Punto 1,1 SX '96, Fiat Linea 1,4 16V T-Jet (wylądował pod czołgiem ), Fiat Seicento 0,9 '99
Są: Lancia Y elefantino rosso 1,4 16V '00, Fiat Stilo 1,6 16V '02, Lancia Y LS 1,2 16V '00, Lancia Ypsilon 1,2 16V '04
"Się robi" - Lancia Y 1,4 T-Jet Martini (planowany efekt - 180 KM i 300 Nm przy ok 940 kg masy)
LANCIA .... to jest choroba, chyba nieuleczalna
Są: Lancia Y elefantino rosso 1,4 16V '00, Fiat Stilo 1,6 16V '02, Lancia Y LS 1,2 16V '00, Lancia Ypsilon 1,2 16V '04
"Się robi" - Lancia Y 1,4 T-Jet Martini (planowany efekt - 180 KM i 300 Nm przy ok 940 kg masy)
LANCIA .... to jest choroba, chyba nieuleczalna
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Re: Zlot ForzaItalia 2011 10-11.09 2011 [relacja + foto]
Ale i tak wtopa, że LKP dało się wyprzedzić Alfaholikom w konkurencji - klub najliczniejszy na zlocie.
Panowie i Panie - szczególnie z mazowieckiego - wstyd!
Panowie i Panie - szczególnie z mazowieckiego - wstyd!
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
- Ecnelis
- Forumowicz/ka
- Posty: 248
- Rejestracja: 27 kwie 2010, 10:12
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Prehoryłe
- Kontakt:
Re: Zlot ForzaItalia 2011 10-11.09 2011 [relacja + foto]
Ja też byłem w rajdzie.batman pisze:cyt. :"Na rajdzie zrobiliśmy ok. 90 km po okolicach i zabawa była świetna. Lancia Klub Polska reprezentowały dwie załogi ? Kondziu i Marta w Ypsilonie oraz my."
Niezgadzam się. Była jeszcze nasza srebrna Y z Gliwic.
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Re: Zlot ForzaItalia 2011 10-11.09 2011 [relacja + foto]
Byłeś i jesteś w treści - przy okazji Batmana wrzuciłem oczywiście i Was.
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Re: Zlot ForzaItalia 2011 10-11.09 2011 [relacja + foto]
Nie ma co rozdzierać szat. Patrząc na ulice Alf jest chyba troszku więcej.Nat pisze:Ale i tak wtopa, że LKP dało się wyprzedzić Alfaholikom w konkurencji - klub najliczniejszy na zlocie.
Panowie i Panie - szczególnie z mazowieckiego - wstyd!
Pozdrawiam
Wujek (p)
Lancia Delta III 1.8 tbi, Fiat Croma 2.4
była: Lancia Kappa 2.0T, "Lancia" Voyager/Chrysler T&C 3.8
Liczby nie kłamią, ale kłamcy liczą ...
Jeśli chcesz do mnie napisać wybierz raczej maila zamiast PW - wujekp(małpa)lanciapolska.org - mogę odpowiadać z opóźnieniem na PW
Wujek (p)
Lancia Delta III 1.8 tbi, Fiat Croma 2.4
była: Lancia Kappa 2.0T, "Lancia" Voyager/Chrysler T&C 3.8
Liczby nie kłamią, ale kłamcy liczą ...
Jeśli chcesz do mnie napisać wybierz raczej maila zamiast PW - wujekp(małpa)lanciapolska.org - mogę odpowiadać z opóźnieniem na PW
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Re: Zlot ForzaItalia 2011 10-11.09 2011 [relacja + foto]
Nie dramatyzujmy, szat nikt nie rozdziera, ale mogłoby byc nas tam więcej
No i my jesteśmy jedyni, a klubów Alf jest jak mrówków, więc szanse się wyrównują.
No i my jesteśmy jedyni, a klubów Alf jest jak mrówków, więc szanse się wyrównują.
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Re: Zlot ForzaItalia 2011 10-11.09 2011 [relacja + foto]
Relacja ze zlotu u FIATa
Relacja w TVN:
I na koniec klasyfikacja naszych forumowiczów:
Specjalna nagroda za animowanie działalności miłośników włoskich jednośladów:
Kinga
Rajd (startowały 33 załogi):
Batmany: 17 miejsce
Kondziu i MarTuSIa: 14 miejsce
Kinga (z Nietoperzem): 12 miejsce
Naty: 11 miejsce
Ecnelis: 7 miejsce
Wiedza o włoskiej motoryzacji (cała duża sala uczestników):
Kondziu: 11 miejsce
Nat: 6 miejsce
Kogo pominąłem, proszę o doprecyzowanie.
Relacja w TVN:
I na koniec klasyfikacja naszych forumowiczów:
Specjalna nagroda za animowanie działalności miłośników włoskich jednośladów:
Kinga
Rajd (startowały 33 załogi):
Batmany: 17 miejsce
Kondziu i MarTuSIa: 14 miejsce
Kinga (z Nietoperzem): 12 miejsce
Naty: 11 miejsce
Ecnelis: 7 miejsce
Wiedza o włoskiej motoryzacji (cała duża sala uczestników):
Kondziu: 11 miejsce
Nat: 6 miejsce
Kogo pominąłem, proszę o doprecyzowanie.
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?