Delta - Różnice w silnikach 2.0 8V TB
-
- Klubowicz
- Posty: 2136
- Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE
Delta - Różnice w silnikach 2.0 8V TB
Nurtuje mnie jedna sprawa a mianowicie moc silników 8V TB produkowanych seryjnie w Delcie ten silnik dysponował mocą 181 KM, w Themie już tylko 150 KM. Przypuszczam, że zmianie mogły ulec czasy wtrysku i samo ECU, głowice i turbo też biore pod uwage. Będe wdzieczny za jakiekolwiek materiały techniczne dotyczące 8V TB, lub podanie kosztów przerobienia silnika silnika 150 KM na 181 KM
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (dawca), Kappa 2.0 SW wel gruz ,Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Y 1.2 8V Peugeot 206 cc
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 14
- Rejestracja: 21 lis 2009, 4:10
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Różnice w silnikach 2.0 8V TB
ogolnie silnikow bylo kilka wersji np w dedrze mialy od 165(Integrala) do 180(turbo) w zaleznosci od sterownika (byly wersje z i bez kata tez roznily sie moca)
ogolnie turbinka, wtryski, icek, map, czujniki takie same wiec zapewne inna mapa paliwa inne doladowanie
poszperaj w pdfach tam jest sporo informacji tu na forum mozna znalesc
ogolnie turbinka, wtryski, icek, map, czujniki takie same wiec zapewne inna mapa paliwa inne doladowanie
poszperaj w pdfach tam jest sporo informacji tu na forum mozna znalesc
-
- Klubowicz
- Posty: 2136
- Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE
Re: Różnice w silnikach 2.0 8V TB
Dzięki za odpowiedz generalnie chodzi mi o wzmocnienie 8VT 150 Km z Themy czyli jak dobrze rozumie na początek wymiana ECU no i jeszcze oczywiście kwestia doładowania czym się różnią.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (dawca), Kappa 2.0 SW wel gruz ,Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Y 1.2 8V Peugeot 206 cc
Re: Delta - Różnice w silnikach 2.0 8V TB
Jak tak kukam to najslabsza thema 2.0 8vt miala 165km 150km miala croma . Tak czy siak jesli stan dobry to zwiekszyc doladowanie , dolac paliwa odpowiednio i jazda , 200km mozna zrobic spokojnie
Re: Różnice w silnikach 2.0 8V TB
Eagle_gd pisze:ogolnie silnikow bylo kilka wersji np w dedrze mialy od 165(Integrala) do 180(turbo) w zaleznosci od sterownika (byly wersje z i bez kata tez roznily sie moca)
ogolnie turbinka, wtryski, icek, map, czujniki takie same wiec zapewne inna mapa paliwa inne doladowanie
poszperaj w pdfach tam jest sporo informacji tu na forum mozna znalesc
Turbiny były 2 czy 3 rodzaje.
Thema jest preważnie na Boschu a delta/dedra na weberze.
Były na przepływce lub mapsensorze.
Więc nie wiem coi dla was jest takiego samego w tych samochodach...
Re: Delta - Różnice w silnikach 2.0 8V TB
A prawda to, że w Cromie nie było "natrysku oleju na denko tłoka"? Forumowicz był zainteresowany moim silnikiem właśnie z Cromy i przez to z niego zrezygnował
Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting