![:link: :link:](./images/smilies/link.gif)
Co było pierwsze, czyli historia motoryzacji
Moderator: giekso
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Historia elektryki w autach
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Nat
![Obrazek](https://images31.fotosik.pl/81/197211e642ad1e27.jpg)
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Co było pierwsze, czyli historia motoryzacji
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Nat
![Obrazek](https://images31.fotosik.pl/81/197211e642ad1e27.jpg)
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Re: Co było pierwsze, czyli historia motoryzacji
Historii Fiata część 1 [geneza motoryzacji]
![:link: :link:](./images/smilies/link.gif)
![Obrazek](http://s1.blomedia.pl/autokult.pl/images/2011/05/1911-Fiat-S.76-300-HP-Record-1.jpg)
![:link: :link:](./images/smilies/link.gif)
![zdziwiony : zdziwiony :](./images/smilies/zdziwko.gif)
Fiat lubił w tamtych czasach bić rekordy. Skonstruował m.in. model ?300 HP Record?, specjalnie żeby pobić światowy rekord szybkości. Jego silnik o pojemności 28353 cm? miał moc 290 KM. Prowadzony przez Pietro Bordino w Brooklands w 1911 roku osiągnął prędkość 200 km/h, a w 1912 na Long Island aż 290 km/h.
![Obrazek](http://s1.blomedia.pl/autokult.pl/images/2011/05/1911-Fiat-S.76-300-HP-Record-1.jpg)
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Co było pierwsze, czyli historia motoryzacji
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Co było pierwsze, czyli historia motoryzacji
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Co było pierwsze, czyli historia motoryzacji
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Co było pierwsze, czyli historia motoryzacji
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Potworny Fiat Mefistofele
Potworny Fiat Mefistofele
Na tegorocznym Festiwalu Prędkości w Goodwood, który uroczyście rozpocznie się dzisiaj, Fiat zaprezentuje dwie niespodzianki. Jedna z nich to piekielny rydwan z silnikiem o pojemności 21,7 litra
![:link: :link:](./images/smilies/link.gif)
![Obrazek](http://s1.blomedia.pl/autokult.pl/images/2011/07/Mefistofele.jpg)
Na tegorocznym Festiwalu Prędkości w Goodwood, który uroczyście rozpocznie się dzisiaj, Fiat zaprezentuje dwie niespodzianki. Jedna z nich to piekielny rydwan z silnikiem o pojemności 21,7 litra
![:link: :link:](./images/smilies/link.gif)
![Obrazek](http://s1.blomedia.pl/autokult.pl/images/2011/07/Mefistofele.jpg)
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Co było pierwsze, czyli historia motoryzacji
Ferrari F40 (1987) [historia motorsportu]
Fenomen, legenda, synonim mocy, wzór supersportowego samochodu? Długo można tak mówić lub pisać o Ferrari F40. Ostatni drogowy model zbudowany za życia wielkiego Enzo Ferrariego stał się prawdziwym symbolem marki mającej główną siedzibę w Maranello.
![:link: :link:](./images/smilies/link.gif)
![Obrazek](http://s1.blomedia.pl/autokult.pl/images/2011/07/Ferrari-F40-fot.4.jpg)
Fenomen, legenda, synonim mocy, wzór supersportowego samochodu? Długo można tak mówić lub pisać o Ferrari F40. Ostatni drogowy model zbudowany za życia wielkiego Enzo Ferrariego stał się prawdziwym symbolem marki mającej główną siedzibę w Maranello.
![:link: :link:](./images/smilies/link.gif)
![Obrazek](http://s1.blomedia.pl/autokult.pl/images/2011/07/Ferrari-F40-fot.4.jpg)
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Co było pierwsze, czyli historia motoryzacji
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Co było pierwsze, czyli historia motoryzacji
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Co było pierwsze, czyli historia motoryzacji
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Tak hartowała się Lancia [geneza motoryzacji]
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Krótka historia romansu Maserati z Chryslerem
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Co było pierwsze, czyli historia motoryzacji
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM