Mam pytanie odnośnie zasady działania ww krokowca?Mam standard wtyczka na dwa piny.
On ma dwie pozycje otwarta - zamknięta, czy może więcej???
Na zimnym silniku się otwiera potem na gorącym zamyka, czy jak on funkcjonuje???
Jest taka możliwośc, że na ciepłym silniku ECU go otwiera z jakiś tam powodów???Czy raczej jego niesprawnośc???Bo wrociłem do eksplaotacji na LPG(II gen). I często obroty zostają na 2500-3000. Jak go odepnę problem znika. Zreszta sprawdziłem całą resztę(Reduktor - nowy, sterownik od LPG, krokowiec od LPG, robiłem wczoraj sobie regulację są ok)
Delta HPE 2.0 16v 139PS rok 95 - Silniczek krokowy
Delta HPE 2.0 16v 139PS rok 95 - Silniczek krokowy
---------------------------------------
Re: Delta HPE 2.0 16v 139PS rok 95 - Silniczek krokowy
Ten zaworek jest sterowany PWM czyli inaczej impulsowo , stosunkiem wypełnienia.
On po prostu jeśli dostanie stale zasilanie jest otwarty a jeśli dostanie zasilanie sygnalem 25Hz to sumarycznie jest to np 1/4 przepływu. Pisze tak w uproszczeniu bo to jest stała częstotliwość, sygnał prostokątny odpowiednio wypełniony. Czyli w skrócie steruje płynnie ilością powietrza. Więcej na wikipedii
pozdrawiam
On po prostu jeśli dostanie stale zasilanie jest otwarty a jeśli dostanie zasilanie sygnalem 25Hz to sumarycznie jest to np 1/4 przepływu. Pisze tak w uproszczeniu bo to jest stała częstotliwość, sygnał prostokątny odpowiednio wypełniony. Czyli w skrócie steruje płynnie ilością powietrza. Więcej na wikipedii
pozdrawiam
Not all BMW drivers are idiots, but all idiots drive BMW
Biała Dedra SW 2.0 16v
Kappa SW 2.4 20V - w drodze
Biała Dedra SW 2.0 16v
Kappa SW 2.4 20V - w drodze
Re: Delta HPE 2.0 16v 139PS rok 95 - Silniczek krokowy
Czyli ma kilka pozycji...to raczej małoprawdopodobne żeby dwa krokowce były niesprawne(bo już jeden podmieniłem i to samo - oby dwa czyszczone)...czyli można założyc, że ECU go otwiera w momencie gdy mi obroty na LPG zostaja na 2500-3000
---------------------------------------
Re: Delta HPE 2.0 16v 139PS rok 95 - Silniczek krokowy
ten typ tak ma.. sorry ale nie doczytałem postu pierwszego. normalnie na benzynie przy hamowaniu silnikiem wylacza wtrysk paliwa i otwiera krokowy. jesli jest zalaczone lpg to zasysa gaz i silnik tak właśnie zostaje.
Mam II gen u siebie na blosie i poradziłem sobie z tym bez większych kombinacji...dorobilem przekaznik ktory w momencie pojawienia sie napiecia na elektrozaworze reduktora odpina VAE czyli krokowca.. ksiazkowa regulacja jalowych na PB i składu LPG jałowych i jest naprawde cacy.
Masz emulator dla lambdy? jesli nie to spodziewaj sie ze niedługo ECU zgłupieje
Mam II gen u siebie na blosie i poradziłem sobie z tym bez większych kombinacji...dorobilem przekaznik ktory w momencie pojawienia sie napiecia na elektrozaworze reduktora odpina VAE czyli krokowca.. ksiazkowa regulacja jalowych na PB i składu LPG jałowych i jest naprawde cacy.
Masz emulator dla lambdy? jesli nie to spodziewaj sie ze niedługo ECU zgłupieje
Not all BMW drivers are idiots, but all idiots drive BMW
Biała Dedra SW 2.0 16v
Kappa SW 2.4 20V - w drodze
Biała Dedra SW 2.0 16v
Kappa SW 2.4 20V - w drodze