Dla miłośników sportów motorowych i różnych modyfikacji ...
Moderator: andrzej1
Dla miłośników sportów motorowych i różnych modyfikacji ...
... podaję namiary w Waszym rejonie na warsztacik zajmujący się różnymi fajnymi przeróbkami autek, m.in.:
- budowa klatek bezpieczeństwa,
- modyfikacje silników,
- produkcja i montaż rozpórek,
- usługi spawalnicze (naprawa alumków)
- oraz budowa wyczynowych autek rajdowych.
oto adresik www:
WWW Klik=>
i nr gg: 8310284 (Krzysiek)
P.S.
...w razie kontaktu proszę powołać się na LKP
- budowa klatek bezpieczeństwa,
- modyfikacje silników,
- produkcja i montaż rozpórek,
- usługi spawalnicze (naprawa alumków)
- oraz budowa wyczynowych autek rajdowych.
oto adresik www:
WWW Klik=>
i nr gg: 8310284 (Krzysiek)
P.S.
...w razie kontaktu proszę powołać się na LKP
Ostatnio zmieniony 20 lut 2011, 15:24 przez Sopel, łącznie zmieniany 1 raz.
Lancia Delta II 1.6 PB/LPG
Fiat Tempra 1.6 PB IRL
Fiat Marea Weekend 2.4 TD
Fiat UNO 1.2 ABARTH
Fiat Tempra 1.6 PB IRL
Fiat Marea Weekend 2.4 TD
Fiat UNO 1.2 ABARTH
Re: Dla miłośników sportów motorowych i różnych modyfikacji
znam gościa,kiedyś startował w górskich.Jeszcze DF'em
zwą go Czajnik
zwą go Czajnik
Re: Dla miłośników sportów motorowych i różnych modyfikacji
... no czyli wszystko w Rodzinie - więc ze współpracą z LKP nie będzie problemów
Lancia Delta II 1.6 PB/LPG
Fiat Tempra 1.6 PB IRL
Fiat Marea Weekend 2.4 TD
Fiat UNO 1.2 ABARTH
Fiat Tempra 1.6 PB IRL
Fiat Marea Weekend 2.4 TD
Fiat UNO 1.2 ABARTH
Re: Dla miłośników sportów motorowych i różnych modyfikacji
Opolski światek motoryzacyjny nie jest zbyt wielkiAlan pisze:znam gościa,kiedyś startował w górskich.Jeszcze DF'em
zwą go Czajnik
Poza tym jeśli ktoś chce potrzebuje remapa, diagnostyki, pomiaru afr to zapraszam do mnie.
Tylko Italia:
Alfa 166 2.4 20v + GTB2260VKLR
Bravo II 2.0 MJET 230+KM
Bravo HGT 2.4 20vT 4x4 - w trakcie...
Delta Integrale 8v-> 16v '88 - dobro rodzinne w odbudowie....
ETS Performance - Elektronika, Technika, Samochody
http://www.ets-performance.pl
Alfa 166 2.4 20v + GTB2260VKLR
Bravo II 2.0 MJET 230+KM
Bravo HGT 2.4 20vT 4x4 - w trakcie...
Delta Integrale 8v-> 16v '88 - dobro rodzinne w odbudowie....
ETS Performance - Elektronika, Technika, Samochody
http://www.ets-performance.pl
Re: Dla miłośników sportów motorowych i różnych modyfikacji
Afr - to air/fuel ratio stosunek powietrza do paliwa w mieszance.
Remap - tzn zmiana map odpowiedzialnych za paliwo, doładowania, kąt wtrysku, korekcje w elektronicznym sterowaniu silnikiem. To co potocznie nazywa się chip-tuningiem.
Remap - tzn zmiana map odpowiedzialnych za paliwo, doładowania, kąt wtrysku, korekcje w elektronicznym sterowaniu silnikiem. To co potocznie nazywa się chip-tuningiem.
Tylko Italia:
Alfa 166 2.4 20v + GTB2260VKLR
Bravo II 2.0 MJET 230+KM
Bravo HGT 2.4 20vT 4x4 - w trakcie...
Delta Integrale 8v-> 16v '88 - dobro rodzinne w odbudowie....
ETS Performance - Elektronika, Technika, Samochody
http://www.ets-performance.pl
Alfa 166 2.4 20v + GTB2260VKLR
Bravo II 2.0 MJET 230+KM
Bravo HGT 2.4 20vT 4x4 - w trakcie...
Delta Integrale 8v-> 16v '88 - dobro rodzinne w odbudowie....
ETS Performance - Elektronika, Technika, Samochody
http://www.ets-performance.pl
Re: Dla miłośników sportów motorowych i różnych modyfikacji
... a zwykła Delta to jest dopiero wyzwanie
Lancia Delta II 1.6 PB/LPG
Fiat Tempra 1.6 PB IRL
Fiat Marea Weekend 2.4 TD
Fiat UNO 1.2 ABARTH
Fiat Tempra 1.6 PB IRL
Fiat Marea Weekend 2.4 TD
Fiat UNO 1.2 ABARTH
Re: Dla miłośników sportów motorowych i różnych modyfikacji
Sopel pisze:... a zwykła Delta to jest dopiero wyzwanie
No właśnie zastanawia mnie to jak to jest.
Były:
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe
Re: Dla miłośników sportów motorowych i różnych modyfikacji
... trzeba zaplanować wycieczkę do Opola na kawkę i przy okazji wpaść na małego "remapa"
Lancia Delta II 1.6 PB/LPG
Fiat Tempra 1.6 PB IRL
Fiat Marea Weekend 2.4 TD
Fiat UNO 1.2 ABARTH
Fiat Tempra 1.6 PB IRL
Fiat Marea Weekend 2.4 TD
Fiat UNO 1.2 ABARTH
Re: Dla miłośników sportów motorowych i różnych modyfikacji
To do Prudnika też zapraszam ,przez KrapkowiceSopel pisze:... trzeba zaplanować wycieczkę do Opola na kawkę i przy okazji wpaść na małego "remapa"
Były:
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe
Re: Dla miłośników sportów motorowych i różnych modyfikacji
... normalnie to jestem w tych rejonach raz miesiącu ale niestety Cytryną
Lancia Delta II 1.6 PB/LPG
Fiat Tempra 1.6 PB IRL
Fiat Marea Weekend 2.4 TD
Fiat UNO 1.2 ABARTH
Fiat Tempra 1.6 PB IRL
Fiat Marea Weekend 2.4 TD
Fiat UNO 1.2 ABARTH
Re: Dla miłośników sportów motorowych i różnych modyfikacji
Cytryna w niczym nie przeszkadza by podyskutować przy kawie.
Były:
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe
Re: Dla miłośników sportów motorowych i różnych modyfikacji
czy będziesz potrafił podpiąć się do Kappy TDS celem diagnostyki?
Re: Dla miłośników sportów motorowych i różnych modyfikacji
No to po kolei - zwykła Delta, Kappa czy też inne Lancie, Fiaty, Alfy i ogrom innych samochodów jest do ugryzienia.
To czego można się spodziewać w gł. mierze zależy od stanu silnika i stopnia zestrojenia seryjnego sterownika. Generalnie znacznego wzrostu mocy można się spodziewać w silnikach seryjnie turbodoładowanych, w szczególności dieslach.
Wolnossaki wcale nie są na straconej pozycji i taki silnik 1.6 8v (90) bez obróbki w zdrowej kondycji generuje około 100km.
TDS do tuningu to czysta przyjemność... Zdrowe turbo i można spokojnie robić 140km-150km.
Alan, z diagnostyką nie będzie kłopotu, bo przed jakimikolwiek modyfikacjami najpierw w ruch idzie interfejs diagnostyczny.
Jest jeszcze jedna kwestia techniczna - szczególnie istotna w benzyniakach - do wszelakich modyfikacji dobrze jest by temperatura otoczenia wynosiła co najmniej 15stC, wtedy można poprawnie zdefiniować wszystkie wspołczyniki korekcyjne, a przy okazji dać rzeczywisty pogląd na osiągi - bo jak wiadomo przy niższej temperaturze wyniki są lepsze, na co warto zwracać uwagę przy pomiarach na hamowni.
Podam prosty przykład jednego z moich samochodów - przy 9stC na hamowni wyszło ponad 185km, przy 21st C o 11km mniej (to były pomiary przed modyfikacją map).
To czego można się spodziewać w gł. mierze zależy od stanu silnika i stopnia zestrojenia seryjnego sterownika. Generalnie znacznego wzrostu mocy można się spodziewać w silnikach seryjnie turbodoładowanych, w szczególności dieslach.
Wolnossaki wcale nie są na straconej pozycji i taki silnik 1.6 8v (90) bez obróbki w zdrowej kondycji generuje około 100km.
TDS do tuningu to czysta przyjemność... Zdrowe turbo i można spokojnie robić 140km-150km.
Alan, z diagnostyką nie będzie kłopotu, bo przed jakimikolwiek modyfikacjami najpierw w ruch idzie interfejs diagnostyczny.
Jest jeszcze jedna kwestia techniczna - szczególnie istotna w benzyniakach - do wszelakich modyfikacji dobrze jest by temperatura otoczenia wynosiła co najmniej 15stC, wtedy można poprawnie zdefiniować wszystkie wspołczyniki korekcyjne, a przy okazji dać rzeczywisty pogląd na osiągi - bo jak wiadomo przy niższej temperaturze wyniki są lepsze, na co warto zwracać uwagę przy pomiarach na hamowni.
Podam prosty przykład jednego z moich samochodów - przy 9stC na hamowni wyszło ponad 185km, przy 21st C o 11km mniej (to były pomiary przed modyfikacją map).
Tylko Italia:
Alfa 166 2.4 20v + GTB2260VKLR
Bravo II 2.0 MJET 230+KM
Bravo HGT 2.4 20vT 4x4 - w trakcie...
Delta Integrale 8v-> 16v '88 - dobro rodzinne w odbudowie....
ETS Performance - Elektronika, Technika, Samochody
http://www.ets-performance.pl
Alfa 166 2.4 20v + GTB2260VKLR
Bravo II 2.0 MJET 230+KM
Bravo HGT 2.4 20vT 4x4 - w trakcie...
Delta Integrale 8v-> 16v '88 - dobro rodzinne w odbudowie....
ETS Performance - Elektronika, Technika, Samochody
http://www.ets-performance.pl