Kappa 2.0 16VT - wymiana reduktora

Problemy, porady i opinie dotyczące LPG w Naszych Lanciach
cyrusinski
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 19
Rejestracja: 01 maja 2010, 10:37
Lokalizacja: Sopot/Słupsk

Kappa 2.0 16VT - wymiana reduktora

Post autor: cyrusinski » 08 lis 2010, 14:29

Witam!
Jako, że mój stary reduktor już dogorywa a poza tym jest dużo za słaby do tego samochodu pora na jego wymianę.
Instalacja to KME Diego 1.3 z reduktorem KME Silver. Czy moglibyście doradzić jakim mocnym reduktorem można by zastąpić istniejący, aby nie przysporzyć sobie masy przerabiania istniejącej instalacji? Przy okazji może wiecie, gdzie w pomorskim, najlepiej koło Słupska, można by tą instalacje skalibrować? Większość gazowników chce to zrobić, jednak bez drugiego czujnika ciśnienia, a więc bez map wtrysku, na oko. Mnie taka kalibracja nie satysfakcjonuje :roll: No chyba, że ktoś miałby użyczyć czujnik od tej instalacji na parę dni to byłbym wielce wdzięczny :D
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Wolek
Odszedł od nas na zawsze
Odszedł od nas na zawsze
Posty: 598
Rejestracja: 13 lip 2007, 0:00
Lokalizacja: Krosno

Re: Kappa 2.0 16VT - wymiana reduktora

Post autor: Wolek » 08 lis 2010, 22:09

Polecam Zavoli Zeta S do 250 KM. Bardzo doby bezawaryjny reduktor. Nie ma potrzeby strojenia instalacji na nowo, wystarczy ustawić identyczne ciśnienie gazu jak zadane wcześniej.

cyrusinski
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 19
Rejestracja: 01 maja 2010, 10:37
Lokalizacja: Sopot/Słupsk

Re: Kappa 2.0 16VT - wymiana reduktora

Post autor: cyrusinski » 08 lis 2010, 22:56

Z tego co wyczytałem to raczej nie polecają go powyżej 180-190 km. Chciałbym nie mieć z tym później już żadnych problemów, dlatego może być i droższy reduktor.
Pozdrawiam

KGB
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1456
Rejestracja: 17 sty 2009, 0:00
Lokalizacja: Ełk/wawa

Re: Kappa 2.0 16VT - wymiana reduktora

Post autor: KGB » 11 lis 2010, 21:50

Zeta S nie nadaje sie za bardzo pod turbo ,
scorpionST bylby niezly ,ale na scorpionach plywa cis. w zaleznosci od temp. ,
najlepiej byloby przerobic tego Silvera i go zregenerowac,
w innym przypadku wchodza w gre naprawde drogie reduktory ,a to nie zawsze gra warta swieczki

cyrusinski
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 19
Rejestracja: 01 maja 2010, 10:37
Lokalizacja: Sopot/Słupsk

Re: Kappa 2.0 16VT - wymiana reduktora

Post autor: cyrusinski » 21 lis 2010, 13:37

A gdzie mógłbym znaleźć opis takiej przeróbki? Na googlach nie znalazłem.

KGB
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1456
Rejestracja: 17 sty 2009, 0:00
Lokalizacja: Ełk/wawa

Re: Kappa 2.0 16VT - wymiana reduktora

Post autor: KGB » 25 lis 2010, 19:25

przerobka na turbo to tylko rozwiercenie kompensacji ,
przerobka na uczynienie silvera lepszym to juz rozwierty wewnetrzne i to co pokazuja ludziska na lpg-forum nie jest jednoznaczne ,by wykonac przerobke

w sumie to Czesi poprawili juz oringi w Magic III ,wiec moze dalby rade - choc w nim tez wypadaloby poprawic kompensacje (rozwiercic) pod turbo

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: LPG :::”