Witam!
Jako, że mój stary reduktor już dogorywa a poza tym jest dużo za słaby do tego samochodu pora na jego wymianę.
Instalacja to KME Diego 1.3 z reduktorem KME Silver. Czy moglibyście doradzić jakim mocnym reduktorem można by zastąpić istniejący, aby nie przysporzyć sobie masy przerabiania istniejącej instalacji? Przy okazji może wiecie, gdzie w pomorskim, najlepiej koło Słupska, można by tą instalacje skalibrować? Większość gazowników chce to zrobić, jednak bez drugiego czujnika ciśnienia, a więc bez map wtrysku, na oko. Mnie taka kalibracja nie satysfakcjonuje No chyba, że ktoś miałby użyczyć czujnik od tej instalacji na parę dni to byłbym wielce wdzięczny
Pozdrawiam
Kappa 2.0 16VT - wymiana reduktora
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 19
- Rejestracja: 01 maja 2010, 10:37
- Lokalizacja: Sopot/Słupsk
Re: Kappa 2.0 16VT - wymiana reduktora
Polecam Zavoli Zeta S do 250 KM. Bardzo doby bezawaryjny reduktor. Nie ma potrzeby strojenia instalacji na nowo, wystarczy ustawić identyczne ciśnienie gazu jak zadane wcześniej.
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 19
- Rejestracja: 01 maja 2010, 10:37
- Lokalizacja: Sopot/Słupsk
Re: Kappa 2.0 16VT - wymiana reduktora
Z tego co wyczytałem to raczej nie polecają go powyżej 180-190 km. Chciałbym nie mieć z tym później już żadnych problemów, dlatego może być i droższy reduktor.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Re: Kappa 2.0 16VT - wymiana reduktora
Zeta S nie nadaje sie za bardzo pod turbo ,
scorpionST bylby niezly ,ale na scorpionach plywa cis. w zaleznosci od temp. ,
najlepiej byloby przerobic tego Silvera i go zregenerowac,
w innym przypadku wchodza w gre naprawde drogie reduktory ,a to nie zawsze gra warta swieczki
scorpionST bylby niezly ,ale na scorpionach plywa cis. w zaleznosci od temp. ,
najlepiej byloby przerobic tego Silvera i go zregenerowac,
w innym przypadku wchodza w gre naprawde drogie reduktory ,a to nie zawsze gra warta swieczki
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 19
- Rejestracja: 01 maja 2010, 10:37
- Lokalizacja: Sopot/Słupsk
Re: Kappa 2.0 16VT - wymiana reduktora
A gdzie mógłbym znaleźć opis takiej przeróbki? Na googlach nie znalazłem.
Re: Kappa 2.0 16VT - wymiana reduktora
przerobka na turbo to tylko rozwiercenie kompensacji ,
przerobka na uczynienie silvera lepszym to juz rozwierty wewnetrzne i to co pokazuja ludziska na lpg-forum nie jest jednoznaczne ,by wykonac przerobke
w sumie to Czesi poprawili juz oringi w Magic III ,wiec moze dalby rade - choc w nim tez wypadaloby poprawic kompensacje (rozwiercic) pod turbo
przerobka na uczynienie silvera lepszym to juz rozwierty wewnetrzne i to co pokazuja ludziska na lpg-forum nie jest jednoznaczne ,by wykonac przerobke
w sumie to Czesi poprawili juz oringi w Magic III ,wiec moze dalby rade - choc w nim tez wypadaloby poprawic kompensacje (rozwiercic) pod turbo