Problem w tym, że jednak się to Fiatowi nie opłaca- zobacz ile jeździ takich 166, nie mówiąc o Kappie czy Thesis a ile A6, Omeg, piątek czy E-klasy.. Nawet francuzów więcej śmiga- 605/607, XM, teraz C6, Safranek..
To niestety segment, w którym jedzie się na opinii marki i zdecydowana większość nawet nie pomyśli o włochu tej klasy, bo "przecie to złom", a dobre auta Fiat produkuje może i owszem, ale malutkie. Natomiast najlepsze i najbardziej prestiżowe są "niemce"- "i to się wie".
Byliby chętni- na pewno Fiat by tego nie zlekceważył. Popatrz ile wyszło przez te 7 lat egzemplarzy Kappy- tyle pewno Merc sprzedał swego okulara w rok, no, może półtora..
Taki lajf..
Mamy odpowiedź: Lancia zostaje w Europie, Chrysler out
Moderator: giekso
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5396
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Mamy odpowiedź: Lancia zostaje w Europie, Chrysler out
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Re: Mamy odpowiedź: Lancia zostaje w Europie, Chrysler out
Lancia na salonie samochodowym w Paryżu
Marka Lancia podczas tegorocznego Międzynarodowego Salonu Samochodowego prezentuje modele Delta, Ypsilon i Musa, które - wraz z wybranymi modelami Chryslera, będącymi owocem współpracy między tymi firmami - stanowią wizytówkę najlepszego, europejskiego stylu.
Marka Lancia podczas tegorocznego Międzynarodowego Salonu Samochodowego prezentuje modele Delta, Ypsilon i Musa, które - wraz z wybranymi modelami Chryslera, będącymi owocem współpracy między tymi firmami - stanowią wizytówkę najlepszego, europejskiego stylu.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Mamy odpowiedź: Lancia zostaje w Europie, Chrysler out
Chrysler 200, czyli zmodernizowany Sebring. Ani słowa o wersji Lancia (modelowo odpowiadałby Lybrze), pewnie trzeba będzie poczekać na następcę i ten będzie już oferowany jako Chrysler/Lancia w zależności od rynku.
Nowy model "włoskiego" Chryslera
Nowy model "włoskiego" Chryslera
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Chrysler 200 = nowa Lybra
2x Kappa LS 2.0 20v '95 & '98 + Thema 2.0 ie 8v '89 + Punto Evo 1.4 MyLife '11
tel. 501-122-517
tel. 501-122-517
Re: Chrysler 200 = nowa Lybra
Tak zapowiada się bardzo atrakcyjny następca Lyberki.
Były:
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe