Marea 2.4 TDS nie odpala zimna... nie świece
Re: Marea 2.4 TDS nie odpala zimna... nie świece
więc tak, sprawa techniczna... przestawiony o jeden ząbek pasek.
po ustawieniu wszystko jest OK
dzięki chłopaki za sugestie i za rady kolegi Codee na PW przydały się
po ustawieniu wszystko jest OK
dzięki chłopaki za sugestie i za rady kolegi Codee na PW przydały się
Re: Marea 2.4 TDS nie odpala zimna... nie świece
Cieszę się że mogłem pomóc - czyli przestawienie o ząbek, w którąś ze stron nie daje od razu efektu spotkania "3-go stopnia", przy czym ja to wiedziałem, ale jak kolega Alan napisał, pomagałem na PW, bo nie chciałem się kłócić z kimś kto by wyskoczył z hasłem, że to nie to bo to "zawsze" musi się skończyć spotkaniem tłoków z zaworami.
miliona kilometrów życzę
miliona kilometrów życzę
Re: Marea 2.4 TDS nie odpala zimna... nie świece
najważniejsze że auto jeździ i właściciel cieszy michę
Re: Marea 2.4 TDS nie odpala zimna... nie świece
Inaczej to się nie mogło zakończyćAlan pisze:najważniejsze że auto jeździ i właściciel cieszy michę
Re: Marea 2.4 TDS nie odpala zimna... nie świece
Codee jeśli te uwagi trochę wyżej do mnie, to może przeczytaj wszystko jeszcze raz, napisałem o kolizji tłoków z zaworami przy przestawieniu rozrządu o więcej niż jeden ząbek to po pierwsze. Po drugie z odpowiedzi Kolegi Alana nie wynika gdzie faktycznie był błąd, bo przecież możliwości jest kilka np na wałku rozrządu było ok a przesunięcie było na pompie wtryskowej.
To tyle celem wyjaśnień .
To tyle celem wyjaśnień .
KAPPA TDS & JTD
Re: Marea 2.4 TDS nie odpala zimna... nie świece
spokojnie chłopaki, codee pisał mi o tym zanim był napisany więcej niż mój pierwszy w temacie post. Nie wiem gdzie dokładnie był błąd czy na pompie czy na wałku,gość sprawdził,uznał że faktycznie,przeprosił browarem poczęstował i na poczekaniu usterkę poprawił .Jest OK
Re: Marea 2.4 TDS nie odpala zimna... nie świece
volf pisze:Codee jeśli te uwagi trochę wyżej do mnie, to może przeczytaj wszystko jeszcze raz, napisałem o kolizji tłoków z zaworami przy przestawieniu rozrządu o więcej niż jeden ząbek to po pierwsze. Po drugie z odpowiedzi Kolegi Alana nie wynika gdzie faktycznie był błąd, bo przecież możliwości jest kilka np na wałku rozrządu było ok a przesunięcie było na pompie wtryskowej.
To tyle celem wyjaśnień .
Nie kolego nie myślałem o nikim - serio.
Jak zobaczyłem pytanie Alan'a to odpowiedziałem mu na PW - zanim ktokolwiek odpowiedział.
pozdrawiam i nie denerwuj się bo do nikogo konkretnego nie pije