A moze ktoś chce wziąc udział w sondazu nt. Nowej Delty? (albo- obok -fiata 500?)
![:link: :link:](./images/smilies/link.gif)
Moderator: giekso
Wiem o tym, dlatego w podpisie zdjęcia jest informacja, że to "wizja".Nat pisze:Fotka znana, fotoszop ryczy i wyje (spójrz choćby na przeskalowane koła i opony).
Też trzymam kciuki, podobnie jak Ty.jonio pisze:Delta jak Delta, ale w drodze jest ponoć Deltina... No cóż pozostaję cierpliwie czekać. Może doczekam się tej chwili za życia:)
broker pisze:ipman pisze:Według ostatnich doniesień odbyło się jedno ze spotkań zarządu FCA.
Lancia Deltina.
FCA planuje odmrozić projekt który miał wyjść pare lat temu a miałbyć pozycjonowany pomiędzy Ypsilonem a Deltą.
I podobno będzie to priorytet jeśli chodzi o Lancie i będzie zbudowany na bazie Fiata Tipo, ma być po prostu bardziej luksusowym "Tipo"
https://www.autoedizione.nl/fca-topover ... a-en-meer/
Bardzo chciałbym w to uwierzyć, ale moja wiara została mocno zachwiana po decyzji wycofania Lancii z Francji i Hiszpanii, gdzie Ypsilon sprzedawała się dobrze.
Do tego zero wiadomości o następcy Ypsilon, jakichkolwiek planach a przecież to jest hit w Italii.
Tu mamy kolejną wiadomość z gatunku ktoś coś tam słyszał a konkretne kroki FCA pokazują, że Lancia jest krok po kroku likwidowana.
Niemniej nie uważam, że odbudowa Lancii w jakiejś tam formie jest niemożliwa, nadzieja ciągle żyje. Mamy tym razem sprzyjającą sytuację na rynku włoskim, który w końcu eksplodował po latach zastoju. FCA może szacować popyt na małe Lancie (Y, Deltina, może coś jeszcze - nowa Musa ?) spokojnie na 200-300 tys sztuk rocznie i to tylko w Italii. Ceny za Lancie zawsze będą wyższe niż za Fiata. Część klientów nie kupi Fiata zamiast Lancii, tylko pójdzie do konkurencji, nie ma mowy o czystym kanibalizmie. Do tego technicznie to mogą być klony Fiatów, nie ma drogich inwestycji w projekt. A jak będzie ... ?