Zapewne Fiergloo dorzuci specyfikację techniczną tego ciekawego prototypu...
Więcej - tutaj:
Alfa romeo Carabo - Galeria
Moderator: giekso
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Alfa romeo Carabo - Galeria
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Re: Alfa romeo Carabo - Galeria
Carabo to prototyp Alfa Romeo Tipo 33, na jednej z fotografii pod linkiem widac charakterystyczną obudowę filtra powietrza która znajdowała się pod maskami kultowego w środowisku Alfistów modelu Montreal.Zapewne Fiergloo dorzuci specyfikację techniczną tego ciekawego prototypu...
Montreal i Carabo posiadały silnik oparty na bloku Tipo 33- 8 cylindrów rozstawionych względem siebie pod kątem 90 stopni. Przy czym silnik z AR Montreal miał pojemnośc 2.6 litra, a ten w Carabo 2.0- czyli ten który siedział w Tipo 33 Stradale.
Jeśli ktoś myśli że V8 o pojemności 2.0 to pewnie jakieś 150KM mocy to wyprowadzam go z błędu.
2.0 V8 tutaj wyposażone było we wtrysk SPICA, skok cylindra był bardzo niski- 52,2 mm. Moc maksymalna wynosiła 230 KM przy 8800 obr/min, a moment obrotowy 200Nm był osiągalny przy 7000 obrotach na minutę. Był to silnik jak widac wysokoobrotowy. Ale pamiętac trzeba iż pochodził on w prostej linii, a wręcz został przeniesiony z toru wyścigowego.
Dane techniczne:
Typ: benzynowy, widlasty, czterosuwowy, ośmiocylindrowy widlasty, wolnossący
Rozrząd: DOHC, łańcuch(dwa), 16 zaworów
Poj.skokowa: 1995 ccm
Typ zasilania: wtrysk SPICA
Moc max: 230 KM przy 8800 obr/min
Max moment obrotowy: 200 Nm przy 7000 obr/min
V max: 250 km/h
Przyspieszenie 0-100km/h: 6,4s
Skrzynia biegów: Colotti, 6 biegowa ręczna
Masa własna: 1000 kg
Blog o motoryzacyjnej włoszczyźnie i nie tylko: http://www.fiergloo.pl/
Dużo o Alfa Romeo: http://www.alfaholicy.org/
Dużo o Alfa Romeo: http://www.alfaholicy.org/
- bargaw3181
- Klubowicz
- Posty: 4067
- Rejestracja: 24 maja 2009, 9:06
- Imię: Bartłomiej
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
Re: Alfa romeo Carabo - Galeria
fajne kiedyś to kurde projektowali samochody... teraz nikt y się nie odważył postawić na taki styl... a mogło by powstać coś ciekawego
514449239 Bartek (Bartłomiej, nie Bartosz ! ) vel modo
Jestem odpowiedzialny za to co powiedziałem, nie za to co zrozumiałeś !
Jestem odpowiedzialny za to co powiedziałem, nie za to co zrozumiałeś !
- solarzmr
- Moderator
- Posty: 2669
- Rejestracja: 01 mar 2008, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Re: Alfa romeo Carabo - Galeria
No Bertone coś wykombinowało pod znaczkiem Alfybargaw3181 pisze:fajne kiedyś to kurde projektowali samochody... teraz nikt y się nie odważył postawić na taki styl... a mogło by powstać coś ciekawego
WR7- fotografia motoryzacyjna
Lanciastory - czyli wszystko o Lancii
Jest:Lancia Delta 1.6 HF Turbo 1991 r.
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDM 2010 & Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 2011
Była:Lancia Lybra 2,4 JTD Intensa 2002 r.
Lancia Lybra 2,4 JTD 2000 r.
Lanciastory - czyli wszystko o Lancii
Jest:Lancia Delta 1.6 HF Turbo 1991 r.
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDM 2010 & Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 2011
Była:Lancia Lybra 2,4 JTD Intensa 2002 r.
Lancia Lybra 2,4 JTD 2000 r.