Post
autor: Lukasz_TG » 25 kwie 2010, 23:54
Witam
Ostatnio regenerowałem profilaktycznie alternator z mojej themy. Przed regeneracją byl teoretycznie sprawny ładowanie 13,8V. Jednak już było słychać łożyska. Po rozebraniu i sprawdzeniu okazało sie, że nie ma przebić na stojanie i wirniku. Cała procedura regeneracji opirała się na wymianie łożysk wirnika, lekkim stoczeniu pierścieni ślizgowych wirnika oraz na wlutwaniu noych szczotek do regulatora napięcia.
Licząc koszta zakupionych elementów około 25 zl
Jeżeli sami nie możemy dokonać naprawy najlepiej poszukać zakładu zajmującego się regeneracją alternatorów czy rozruszników.
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (dawca), Kappa 2.0 SW wel gruz

,Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Y 1.2 8V

Peugeot 206 cc
