Dedra- muł

Awatar użytkownika
Johnny
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1622
Rejestracja: 11 cze 2009, 14:11
Imię: Piotr
Lokalizacja: Wrocław / Mirków

Dedra- muł

Post autor: Johnny » 04 paź 2009, 10:04

witam, mam problem z samochodem tego typu że wg mojego skromnego zdania jest zmulony i to strasznie, mianowicie: samochod jako tako wkreca sie do 3 tys obrotow a po 3 tysiacach to idzie jakby chcial a nie mogl a przeciez powinien jeszcze lepiej sie wkrecac jak do 3, i nie wiem co jest grane, chodzi jakby mial tą jako taką moc a sie dusi w jakis sposob, wymienialem swiece, sprawdzalem katalizator czy nie jest juz do wymiany (nie jest) i nic :/ troche wstyd jak mam 1.6 pod tą maska a ja mam trudnosc z wyprzedzeniem czego kolwiek bo zanim sie wkreci na te obroty to ... ;/ normalnie chodzi jak mojej siostry byle uno 900 :|

-- 04 Paź 2009, 10:07 --

chciałbym jeszcze dodać ze moj kolega ma identyczny silnik w swojej Lanci i jego chodzi o niebo lepiej(po prostu chodzi jak na 1.6 przystalo) a nie tak jak moj ...
Lancia Dedra 1.6 8V 30 tyś km miłych wspomnień
Lancia Kappa 2.4 20V 67 tyś km miłych wspomnień
Lancia Kappa 2.0 20V TURBO

lancia1969
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2058
Rejestracja: 22 cze 2005, 0:00
Imię: mgOmichGD
Lokalizacja: Usa
Kontakt:

Odp: Dedra- muł

Post autor: lancia1969 » 04 paź 2009, 11:55

A co z rozrządem? Sprawdzony - wymieniony?

KrzychuKrzys
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 72
Rejestracja: 28 lut 2009, 0:00
Lokalizacja: Zach-pom

Odp: Dedra- muł

Post autor: KrzychuKrzys » 04 paź 2009, 12:00

z takich najprostszych rzeczy to może być nawet filtr zapchany - powietrza lub paliwa.

Awatar użytkownika
topcio
Prezes Lancia Klub Polska
Prezes Lancia Klub Polska
Posty: 12147
Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie

Odp: Dedra- muł

Post autor: topcio » 04 paź 2009, 12:05

mówimy o LPG czy Pb?
Delta Intergale 16v
Fulvia Coupe 1.3 S 1972
Fulvia Coupe 1.3S 1971
Beta Spider Zagato 1.6
Obrazek

Awatar użytkownika
Johnny
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1622
Rejestracja: 11 cze 2009, 14:11
Imię: Piotr
Lokalizacja: Wrocław / Mirków

Odp: Dedra- muł

Post autor: Johnny » 04 paź 2009, 12:12

z rozrzadu to tylko pasek byl wymieniany : gafa : , filtr powietrza sprawdzony, powiem tak i na benzynie i na gazie taka sama reakcja(w sensie z tymi obrotami) tylko tyle ze na benzynie jak wiadomo ciut lepiej chodzi
Lancia Dedra 1.6 8V 30 tyś km miłych wspomnień
Lancia Kappa 2.4 20V 67 tyś km miłych wspomnień
Lancia Kappa 2.0 20V TURBO

lancia1969
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2058
Rejestracja: 22 cze 2005, 0:00
Imię: mgOmichGD
Lokalizacja: Usa
Kontakt:

Odp: Dedra- muł

Post autor: lancia1969 » 04 paź 2009, 12:38

Pasek z napinaczem czy bez to nie jest ważne , jestem przekonany że tu masz trolla ( przesunięty o 1-2 zeby) - sprawdź dokładnie poprawność znaków i napisz co i jak .

Awatar użytkownika
Johnny
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1622
Rejestracja: 11 cze 2009, 14:11
Imię: Piotr
Lokalizacja: Wrocław / Mirków

Odp: Dedra- muł

Post autor: Johnny » 04 paź 2009, 13:02

nie nie, bo przed wymiana paska to samo bylo :( nic sie nie zmienilo po wymianie paska a z resztą znajomy go wymienial przy mnie :)
Lancia Dedra 1.6 8V 30 tyś km miłych wspomnień
Lancia Kappa 2.4 20V 67 tyś km miłych wspomnień
Lancia Kappa 2.0 20V TURBO

lancia1969
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2058
Rejestracja: 22 cze 2005, 0:00
Imię: mgOmichGD
Lokalizacja: Usa
Kontakt:

Odp: Dedra- muł

Post autor: lancia1969 » 05 paź 2009, 1:51

To nie dobrze , skoro twierdzisz że rozrząd masz dobrze ustawiony a silnik nie działa na beznynie i gazie , sprawdź luzy zaworowe i przy okazji oglądnij wałek rozrządu, rozumiem że nie masz nieszczelności w układzie ssącym ? Czy ten samochód kiedykolwiek jeżdził normalnie czy kupiłeś w takim stanie? Kiedy powstała usterka?

Awatar użytkownika
Johnny
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1622
Rejestracja: 11 cze 2009, 14:11
Imię: Piotr
Lokalizacja: Wrocław / Mirków

Odp: Dedra- muł

Post autor: Johnny » 05 paź 2009, 14:44

Pan mnie chyba zle zrozumial:) auto ciagle jezdzi i na benzynie i na gazie, problem jest w tym tylko ze brak mu troche mocy, chodzi jakby byl troche przyduszony np nie wiem przytkany katalizator albo cos, powtorze ze auto sie wkreca do 3 tys w miare dobrze ale od 3 do konca to mu to z trudem idzie i nie wiem czym to jest spowodowane, zrobilem to co juz wyzej wymienilem czyli swiece wymienilem, katalizator sprawdzilem i filtr powietrza

-- 05 Paź 2009, 14:47 --

acha i zawory tez regulowalem wspolnie z mechanikiem :)
Lancia Dedra 1.6 8V 30 tyś km miłych wspomnień
Lancia Kappa 2.4 20V 67 tyś km miłych wspomnień
Lancia Kappa 2.0 20V TURBO

Awatar użytkownika
aro
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1998
Rejestracja: 29 mar 2006, 0:00
Imię: Arek
Lokalizacja: Gorzyczki woj. śląskie

Odp: Dedra- muł

Post autor: aro » 05 paź 2009, 15:53

A jak wygląda dolot powietrza? Czy gazownicy nie wstawili tam jakiejś zwężki? Ta czarna pokrywa filtra powietrza jest cała tzn. nie popękana?

Mówimy oczywiscie o silniku 1.6i.e 78kM 8v?

Awatar użytkownika
Johnny
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1622
Rejestracja: 11 cze 2009, 14:11
Imię: Piotr
Lokalizacja: Wrocław / Mirków

Odp: Dedra- muł

Post autor: Johnny » 05 paź 2009, 16:25

silnik jaki Pan podal jak najbardziej sie zgadza, pokrywa calutka sliczniutka, gazownicy nic nie ruszali z dolotem :)
Lancia Dedra 1.6 8V 30 tyś km miłych wspomnień
Lancia Kappa 2.4 20V 67 tyś km miłych wspomnień
Lancia Kappa 2.0 20V TURBO

lancia1969
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2058
Rejestracja: 22 cze 2005, 0:00
Imię: mgOmichGD
Lokalizacja: Usa
Kontakt:

Odp: Dedra- muł

Post autor: lancia1969 » 07 paź 2009, 0:41

Po pierwsze przestań "Panować" ;) , opisz - czy jeżeli dodajesz gazu na luzie to po przekroczeniu 3tyś obr wyczuwasz zdławienie , nierówną pracę , szarpanie silnika , czy takie obajwy występują tylko w czasie jazdy porównywalne do "dziury" w gazie , katalizator ok a co z resztą tłumików?.
Rozumiem, że koła oryginalne , skrzynia biegów od modelu 1,6?
Czy kiedykolwiek ten samochód jeżdził prawidłowo?

Awatar użytkownika
Johnny
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1622
Rejestracja: 11 cze 2009, 14:11
Imię: Piotr
Lokalizacja: Wrocław / Mirków

Odp: Dedra- muł

Post autor: Johnny » 07 paź 2009, 15:25

na luzie wg mojego zdania sie normalnie wkreca, tak szybko ze nie zauwazam od kiedy szybciej czy od 3 tys czy wyzej czy nizej, zadnych szarpan nie odczuwam, nierownej pracy silnika tez nie ma, tlumik koncowy wyglada na niedawno wymieniany(wlasnie sam sie zastanawialem nad tym czy to moze byc jego wina, moze ktos zly odpowiednik zamontowal), skrzynia orginalna, kola no tu jest takiego typu problem ze jezdze tera na zimowkach i to na rozstawie srub 4x100 :| zeby nie bylo, z takimi kolami juz kupilem ten samochod, rozmiar zimowek to 175/65/14 najprawdopodobniej 65

-- 07 Paź 2009, 15:27 --

co do tego czy kiedys jezdzil normalnie - nie wiem, od kad go mam ciagle taki sam z niego muł, od poprzedniego wlasciciela nic sie nie dowiedzialem bo ponoc dostal ten samochod w rozliczeniu i nie byl mu potrzebny wiec go sprzedal (mi) a z wczesniejszymi wlascicielami nie mam kontaktu :/
Lancia Dedra 1.6 8V 30 tyś km miłych wspomnień
Lancia Kappa 2.4 20V 67 tyś km miłych wspomnień
Lancia Kappa 2.0 20V TURBO

Awatar użytkownika
aro
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1998
Rejestracja: 29 mar 2006, 0:00
Imię: Arek
Lokalizacja: Gorzyczki woj. śląskie

Odp: Dedra- muł

Post autor: aro » 07 paź 2009, 16:11

A może to tyko odczucia, w końcu to 8 zaworówka a nie 16. Chociaż na PB powinien się zbierac lepiej niz na LPG. Też mam takie auto z LPG i to troche czuc.

Awatar użytkownika
Johnny
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1622
Rejestracja: 11 cze 2009, 14:11
Imię: Piotr
Lokalizacja: Wrocław / Mirków

Odp: Dedra- muł

Post autor: Johnny » 07 paź 2009, 17:43

aro pisze:A może to tyko odczucia, w końcu to 8 zaworówka a nie 16. Chociaż na PB powinien się zbierac lepiej niz na LPG. Też mam takie auto z LPG i to troche czuc.

no tak 8v ale mowie, w porownaniu do mojego kolegi ktory ma indentyczny silnik to moj jest jakis słaby :(
Lancia Dedra 1.6 8V 30 tyś km miłych wspomnień
Lancia Kappa 2.4 20V 67 tyś km miłych wspomnień
Lancia Kappa 2.0 20V TURBO

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”