Przewody WN Tesla - opinie (po montażu)
- Piszczyk
- Klubowicz
- Posty: 915
- Rejestracja: 19 sie 2007, 0:00
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: opole lubelskie
Przewody WN Tesla - opinie (po montażu)
witam
jak w temacie
jakaśtam firma zaproponowała mi ściągnięcie przewodów zapłonowych TESLA do mojej themy
(2.0 16v VIS - 4 kable: 31cm 36cm 51cm 66cm TESLA)
wołają 95 pln za zestaw Tesla T554B - 4 kable różnej długości (takie mi trzeba)
dla porównania:
NGK RC-LC201 koszt od 270 do 310 (w zależności od sklepu)
Bosch (jakiśtam numer) 120 pln (ale nie do zweryfikowania czy 4 różne czy 4 takie same kable)
Janmor FAS 27 - 95 pln
Sentech (cośtamcośtam) 80 pln
Beru nie robi, Champion nie osiągalny innych propozycji brak...
co sądzicie? bo do tej pory jeździłem na NGK (ale kupionych za normalne pieniądze a nie 300pln) ale się zraziłem po nie udanej próbie demontażu (nie ciągnąłem za kabel tylko fajkę!!!)
a jeśli mam wybierać z niższej półki cenowej to waham się między teslą a janmorem
(tak tak janmor jest beee ... ale i tak tam mam lepsze wspomnienia niż po boschu)
chyba że inne propozycje?
DOKLEJAM RELAJE Z MONTAZU + "ODCZUCIA UŻYTKOWNIKA"
jak w temacie
jakaśtam firma zaproponowała mi ściągnięcie przewodów zapłonowych TESLA do mojej themy
(2.0 16v VIS - 4 kable: 31cm 36cm 51cm 66cm TESLA)
wołają 95 pln za zestaw Tesla T554B - 4 kable różnej długości (takie mi trzeba)
dla porównania:
NGK RC-LC201 koszt od 270 do 310 (w zależności od sklepu)
Bosch (jakiśtam numer) 120 pln (ale nie do zweryfikowania czy 4 różne czy 4 takie same kable)
Janmor FAS 27 - 95 pln
Sentech (cośtamcośtam) 80 pln
Beru nie robi, Champion nie osiągalny innych propozycji brak...
co sądzicie? bo do tej pory jeździłem na NGK (ale kupionych za normalne pieniądze a nie 300pln) ale się zraziłem po nie udanej próbie demontażu (nie ciągnąłem za kabel tylko fajkę!!!)
a jeśli mam wybierać z niższej półki cenowej to waham się między teslą a janmorem
(tak tak janmor jest beee ... ale i tak tam mam lepsze wspomnienia niż po boschu)
chyba że inne propozycje?
DOKLEJAM RELAJE Z MONTAZU + "ODCZUCIA UŻYTKOWNIKA"
Ostatnio zmieniony 19 wrz 2009, 17:52 przez Piszczyk, łącznie zmieniany 1 raz.
Odp: przewody WN Tesla - opinie?
Prawda jest taka, że ile marek kabli wysokiego napięcia, tyle opini.
Każdy chwali to co ma...
Ja Janmora nie polecam, mam niedalego do fabryki, kiedyś kupiłem do Afy Romeo 33, nie były tanie, ale jakość i efekty ich pracy gorsze niż na starych Kagerach.
W maluchu i cinquecento miałem NGK, nigdy się nie zawiodłem, ale kilka razy wymieniałem - koszta znikome.
Jeśli chodzi o Lancie to kupiłem Sentechy dwa lata temu, tylko dlatego, że wyczytałem, że są robione na licencji Bougicord.
Od tego momentu nie wie,, że mam przewody wysokiego napięcia w samochodzie.
Polecam - ceny ok. (http://www.sentech.pl/)
Pozdrawiam.
Każdy chwali to co ma...
Ja Janmora nie polecam, mam niedalego do fabryki, kiedyś kupiłem do Afy Romeo 33, nie były tanie, ale jakość i efekty ich pracy gorsze niż na starych Kagerach.
W maluchu i cinquecento miałem NGK, nigdy się nie zawiodłem, ale kilka razy wymieniałem - koszta znikome.
Jeśli chodzi o Lancie to kupiłem Sentechy dwa lata temu, tylko dlatego, że wyczytałem, że są robione na licencji Bougicord.
Od tego momentu nie wie,, że mam przewody wysokiego napięcia w samochodzie.
Polecam - ceny ok. (http://www.sentech.pl/)
Pozdrawiam.
- Piszczyk
- Klubowicz
- Posty: 915
- Rejestracja: 19 sie 2007, 0:00
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: opole lubelskie
Odp: przewody WN Tesla - opinie?
taaaaaaa
nie dość że morderator przekleił post (Jego zbójeckie prawo) to i odzew mierny...
(tylko BASSMAN - dzięki)
ale sam rozwinę temat dla potomnych
po przegrzebaniu kilkudziesięciu stron znalazłem takie oto zamienniki:
TESLA: T554B
NGK: RC_LC 201
Janmor: FAS 27
Kager: 64 0300
Sentech: 8142
Champion: LS-353/190
BOSCH: 986356892 (?) lub 0356912829 (?) - problem z weryfikacją
Facet: EPS 4.8700
AD: AD6 8142
przewody pasują do :
Lancia Thema 2.0 16V (VIS)* / fiat Croma 2.0 16V / Lancia Kappa 2.0 16V T
*do modeli z cewkami umiejscowionymi w przedniej częci silnika przy obudowie rozrządu
(inny model 2,0 16V ma cewki z tyłu za kolektorem po środku silnika)
nie dość że morderator przekleił post (Jego zbójeckie prawo) to i odzew mierny...
(tylko BASSMAN - dzięki)
ale sam rozwinę temat dla potomnych
po przegrzebaniu kilkudziesięciu stron znalazłem takie oto zamienniki:
TESLA: T554B
NGK: RC_LC 201
Janmor: FAS 27
Kager: 64 0300
Sentech: 8142
Champion: LS-353/190
BOSCH: 986356892 (?) lub 0356912829 (?) - problem z weryfikacją
Facet: EPS 4.8700
AD: AD6 8142
przewody pasują do :
Lancia Thema 2.0 16V (VIS)* / fiat Croma 2.0 16V / Lancia Kappa 2.0 16V T
*do modeli z cewkami umiejscowionymi w przedniej częci silnika przy obudowie rozrządu
(inny model 2,0 16V ma cewki z tyłu za kolektorem po środku silnika)
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 11973
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Odp: przewody WN Tesla - opinie?
co Ci napiszę jak o nich pierwszy raz słyszę? Cena przystępna- kup i opisz wrażenia dla potomnych
- Piszczyk
- Klubowicz
- Posty: 915
- Rejestracja: 19 sie 2007, 0:00
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: opole lubelskie
Odp: przewody WN Tesla - opinie?
no chyba się faktycznie skuszę
tylko spróbuję to ściągnąc do sklepu w lublinie (siedziba firmy: Mysłowice)
teoretyczniy termin realizacji 14 dni (bo do "czech mamy za darmo" ale raz na miesiąc )
zobaczymy ile narzutu da filia...
ponć kable "made in usa" konfekcjonowane w czechach - silikonowe z wkładem węglowym
katalogi podają oporność 5kilo-Łomów - więc powinno być OK
(durne LPG - jak będę młody, piękny i bogaty będę jeździł tylko na pb98)
tylko spróbuję to ściągnąc do sklepu w lublinie (siedziba firmy: Mysłowice)
teoretyczniy termin realizacji 14 dni (bo do "czech mamy za darmo" ale raz na miesiąc )
zobaczymy ile narzutu da filia...
ponć kable "made in usa" konfekcjonowane w czechach - silikonowe z wkładem węglowym
katalogi podają oporność 5kilo-Łomów - więc powinno być OK
(durne LPG - jak będę młody, piękny i bogaty będę jeździł tylko na pb98)
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 11973
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Odp: przewody WN Tesla - opinie?
a teraz masz ładnego youngtimeta i też możesz brykać na Pb
- Piszczyk
- Klubowicz
- Posty: 915
- Rejestracja: 19 sie 2007, 0:00
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: opole lubelskie
Odp: przewody WN Tesla - opinie (po montażu)
no i stało się
któregoś pięknego dnia wracam z pracy a w domu paczka czeka
przyszły zamówione kabelki (jednak bezpośrednio od importera z Mysłowic)
jeszcze przed konsumpcją obiadku targany ciekawością rozdarłem opakowanie i dokonałem pierwszej oceny wzrokowej nowego nabytku...
" no dajmy im szansę..."
- pomyślałem obejrzawszy kabelki silikonowe z napisem made in usa na każdym, oraz fajki wykonane na wtryskarce pamiętającej czasy chyba dobrego wojaka Szwejka z austro-węgierskiej (stacjonującej w czechach) armii
(naddatki gumy na każdej + jedna fajka utytłana w jakimś smarowidle - pewnie kabel nie chciał przejść)
ale na plus były dorzucone gratisy: instrukcja "montażu" (po polsku) + "grzebienie" do łączenia kabli...
montaż odłożyłem na najbliższy weekend...
i nadszedł dzień montażu... zdemontowałem stare (w miarę delikatnie bo niech zostaną "jakby co") i przymierzam się do zakładania...
o zgrozo - kabelki choć każdy teoretycznie dobrany długością to jednak ze zbyt dużym naddatkiem!!! - każdy po około 3-5 cm za długi !!! a osłonę miałem ochotę założyć z powrotem !!!
no ale cóż - nie będziemy płakać tylko działać ...
cięcie odpada...
a może zamienić???
no i zamieniłem:
fiutek z cewki oznaczony jako "4" zasila gar "1" (bo jest te 4 cm dalej)
fiutek z cewki oznaczony jako "1" zasila gar "4" ale za pomocą kabla nr "3" !!!
fiutek z cewki oznaczony jako "3: zasila gar "2"
fiutek z cewki oznaczony jako "2" zasila gar "3" za pomocą kabla nr "4" puszczonego dookoła gara "4"
du.pa z takimi kablami...
gdyby nie to że
1) w silniku gary 1 z 4 i 2 z 3 dostają jednocześnie iskrę (i możliwa była zamiana "zasilania" garów)
2) mam naturę "kombinatora"
to musiałbym jeździć albo bez listwy osłonowej ( i z kablami leżącymi luzem) albo wymieniać/reklamwać kable
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
jak na razie na TESLACH zrobiłem jakieś 1500km - na razie ok
Lancia nie gubi iskry (zdarzało się na wysłużonych NGKach)
ale ocenę ostateczną pozostawiam Forumowiczom....
pozdrawiam
Piszczyk
któregoś pięknego dnia wracam z pracy a w domu paczka czeka
przyszły zamówione kabelki (jednak bezpośrednio od importera z Mysłowic)
jeszcze przed konsumpcją obiadku targany ciekawością rozdarłem opakowanie i dokonałem pierwszej oceny wzrokowej nowego nabytku...
" no dajmy im szansę..."
- pomyślałem obejrzawszy kabelki silikonowe z napisem made in usa na każdym, oraz fajki wykonane na wtryskarce pamiętającej czasy chyba dobrego wojaka Szwejka z austro-węgierskiej (stacjonującej w czechach) armii
(naddatki gumy na każdej + jedna fajka utytłana w jakimś smarowidle - pewnie kabel nie chciał przejść)
ale na plus były dorzucone gratisy: instrukcja "montażu" (po polsku) + "grzebienie" do łączenia kabli...
montaż odłożyłem na najbliższy weekend...
i nadszedł dzień montażu... zdemontowałem stare (w miarę delikatnie bo niech zostaną "jakby co") i przymierzam się do zakładania...
o zgrozo - kabelki choć każdy teoretycznie dobrany długością to jednak ze zbyt dużym naddatkiem!!! - każdy po około 3-5 cm za długi !!! a osłonę miałem ochotę założyć z powrotem !!!
no ale cóż - nie będziemy płakać tylko działać ...
cięcie odpada...
a może zamienić???
no i zamieniłem:
fiutek z cewki oznaczony jako "4" zasila gar "1" (bo jest te 4 cm dalej)
fiutek z cewki oznaczony jako "1" zasila gar "4" ale za pomocą kabla nr "3" !!!
fiutek z cewki oznaczony jako "3: zasila gar "2"
fiutek z cewki oznaczony jako "2" zasila gar "3" za pomocą kabla nr "4" puszczonego dookoła gara "4"
du.pa z takimi kablami...
gdyby nie to że
1) w silniku gary 1 z 4 i 2 z 3 dostają jednocześnie iskrę (i możliwa była zamiana "zasilania" garów)
2) mam naturę "kombinatora"
to musiałbym jeździć albo bez listwy osłonowej ( i z kablami leżącymi luzem) albo wymieniać/reklamwać kable
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
jak na razie na TESLACH zrobiłem jakieś 1500km - na razie ok
Lancia nie gubi iskry (zdarzało się na wysłużonych NGKach)
ale ocenę ostateczną pozostawiam Forumowiczom....
pozdrawiam
Piszczyk
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 11973
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Odp: przewody WN Tesla - opinie (po montażu)
czyli lepszym zakupem wydają się janmory, przynajmniej długości są dobre.
Odp: przewody WN Tesla - opinie (po montażu)
A ja bardzo sobie chwalę Sentecha. Widziałem, że wcześniej też ktoś polecał. Od czasu jak zamontowałem Sentecha zapomniałem, że mam coś takiego jak kable WN. A to było już ze dwa lata temu. Polecam.
G.Furtak
Ducati ST-2 /Lancia Lybra SW 2.4 JTD /Saab 90016v
Lancia. Il Granturismo.
Ducati ST-2 /Lancia Lybra SW 2.4 JTD /Saab 90016v
Lancia. Il Granturismo.
- Piszczyk
- Klubowicz
- Posty: 915
- Rejestracja: 19 sie 2007, 0:00
- Imię: Rafał
- Lokalizacja: opole lubelskie
Re: przewody WN Tesla - opinie (po montażu)
dodam tylko że pomimo obleśnego wyglądu pod listwą (ale jest na szczęście założona)
z kablami nie było jak na razie problemu
zrobione w 2 lata jakieś 50 tkm i żyją
z kablami nie było jak na razie problemu
zrobione w 2 lata jakieś 50 tkm i żyją
...niewykonalność jakiegoś zadania jest tymczasowa i spowodowana jedynie złym doborem narzędzi...
jest :
DELTA I 1.6 GTi.e.`1992 w remoncie
AR166 2,5 V6 `2000 holownik
HiLux 3.0d `2007 służbowy
Thesis 3,0V6 `2002 żony
Thema 2,8 PRV powrót do przeszłości
jest :
DELTA I 1.6 GTi.e.`1992 w remoncie
AR166 2,5 V6 `2000 holownik
HiLux 3.0d `2007 służbowy
Thesis 3,0V6 `2002 żony
Thema 2,8 PRV powrót do przeszłości
- KrissEB
- Klubowicz
- Posty: 753
- Rejestracja: 01 kwie 2012, 0:55
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Kraków, Bełchatów
Re: Przewody WN Tesla - opinie (po montażu)
Nie wiem czy się mogę podpiąć pod temat ale spróbuję:)
Otóż po wymianie cewki (niepotrzebnie), świec (jest poprawa bo ktoś wcześniej założył nieoryginalne świece, teraz mam NGK BP6ET) czas na przewody zapłonowe bo dalej auto ma czasami tendencje do szarpnięcia i to bardzo uciążliwego (obecnie przewody Kagera).
I teraz pytanie:
Chciałbym kupić w miarę tanio kable i mam 2 opcje.
- Janmor 76 zł ale nie mam przekonania do tej firmy
- Sentech 87 zł i tej firmy też do tej pory nie znałem
I czy muszą być konkretnie dedykowane do Kappy bo jest 3 opcja
Otóż po wymianie cewki (niepotrzebnie), świec (jest poprawa bo ktoś wcześniej założył nieoryginalne świece, teraz mam NGK BP6ET) czas na przewody zapłonowe bo dalej auto ma czasami tendencje do szarpnięcia i to bardzo uciążliwego (obecnie przewody Kagera).
I teraz pytanie:
Chciałbym kupić w miarę tanio kable i mam 2 opcje.
- Janmor 76 zł ale nie mam przekonania do tej firmy
- Sentech 87 zł i tej firmy też do tej pory nie znałem
I czy muszą być konkretnie dedykowane do Kappy bo jest 3 opcja
Ostatnio zmieniony 02 kwie 2012, 20:31 przez stabraf, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Poprawiłem link.
Powód: Poprawiłem link.
Były: Skoda Favorit 1.3 92'
Skoda Felicja 1.3 95'
Lancia Kappa 2.0t 16v 96'
Lancia Y10 1,1 Avenue 92'
Lancia Y 1,2 - 60 KM 98'
Są:
Lancia Beta H.P.Executive 2.0 IE 82'- w trakcie remontu
Lancia Zeta 2.0 Turbo - 147 KM 95'
Skoda Felicja 1.3 95'
Lancia Kappa 2.0t 16v 96'
Lancia Y10 1,1 Avenue 92'
Lancia Y 1,2 - 60 KM 98'
Są:
Lancia Beta H.P.Executive 2.0 IE 82'- w trakcie remontu
Lancia Zeta 2.0 Turbo - 147 KM 95'
Re: Przewody WN Tesla - opinie (po montażu)
Ja mam Sentechy do 2.0 16vt. Od ponad roku czasu nie ma żadnych problemów.
Lancia Kappa Coupe 2.0t '98 - 1584
Hyosung GV650
Jeep Renegade 1.0 GSE Limited
Hyosung GV650
Jeep Renegade 1.0 GSE Limited
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 11973
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Re: Przewody WN Tesla - opinie (po montażu)
Jeśli dobrze rozumiem treść tego ogłoszenia to jest to zestaw 4 przewodów tej samej długości dedykowane do silnika, w którym cewki są na/za kolektorem ssącym, a Ty potrzebujesz czterech różnej długości.KrissEB pisze:Nie wiem czy się mogę podpiąć pod temat ale spróbuję:)
Otóż po wymianie cewki (niepotrzebnie), świec (jest poprawa bo ktoś wcześniej założył nieoryginalne świece, teraz mam NGK BP6ET) czas na przewody zapłonowe bo dalej auto ma czasami tendencje do szarpnięcia i to bardzo uciążliwego (obecnie przewody Kagera).
I teraz pytanie:
Chciałbym kupić w miarę tanio kable i mam 2 opcje.
- Janmor 76 zł ale nie mam przekonania do tej firmy
- Sentech 87 zł i tej firmy też do tej pory nie znałem
I czy muszą być konkretnie dedykowane do Kappy bo jest 3 opcja
- KrissEB
- Klubowicz
- Posty: 753
- Rejestracja: 01 kwie 2012, 0:55
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Kraków, Bełchatów
Re: Przewody WN Tesla - opinie (po montażu)
Sprawa załatwiona, bo Pani z sklepu z tymi kablami powiedziała, że te od Themy mają inną końcówkę przy cewce, więc kwestia długości odpada.
Ciekawostka: przewody Boscha do Kappy 2,0 16V kosztują 895 zł na intercars
No cóż chyba czas poznać firmę Sentech:)
Ciekawostka: przewody Boscha do Kappy 2,0 16V kosztują 895 zł na intercars
No cóż chyba czas poznać firmę Sentech:)
Były: Skoda Favorit 1.3 92'
Skoda Felicja 1.3 95'
Lancia Kappa 2.0t 16v 96'
Lancia Y10 1,1 Avenue 92'
Lancia Y 1,2 - 60 KM 98'
Są:
Lancia Beta H.P.Executive 2.0 IE 82'- w trakcie remontu
Lancia Zeta 2.0 Turbo - 147 KM 95'
Skoda Felicja 1.3 95'
Lancia Kappa 2.0t 16v 96'
Lancia Y10 1,1 Avenue 92'
Lancia Y 1,2 - 60 KM 98'
Są:
Lancia Beta H.P.Executive 2.0 IE 82'- w trakcie remontu
Lancia Zeta 2.0 Turbo - 147 KM 95'
Re: Przewody WN Tesla - opinie (po montażu)
Tak sobie patrzę, a mój poprzedni wpis o Sentechu sprzed 2,5 roku i nadal mam te same przewody. To już blisko 5 lat i nadal wszystko ok.KrissEB pisze: Ciekawostka: przewody Boscha do Kappy 2,0 16V kosztują 895 zł na intercars
No cóż chyba czas poznać firmę Sentech:)
G.Furtak
Ducati ST-2 /Lancia Lybra SW 2.4 JTD /Saab 90016v
Lancia. Il Granturismo.
Ducati ST-2 /Lancia Lybra SW 2.4 JTD /Saab 90016v
Lancia. Il Granturismo.