![Obrazek](http://img517.imageshack.us/img517/2827/p220809174301.th.jpg)
Wie ktoś może do czego ów przełącznik służy??
Gdy tato kupił Lybrę początkowo nie zwróciłem na niego uwagi, ale dziś nie daje mi on spokoju
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Alarmu nie ma, ponieważ jak sam napisałeś jeśli jest alarm to jest po jego aktywowaniu jest mryganie kierunkowskazów i pikanie a u mnie tego nie maschumik pisze:Oczywiście że taką instalację montowano w orginale. Sam takie cuś mam. Alarm może mieć, to że np. nie masz specjalnego pilocika do alarmu to nie znaczy że go niema. Mój kluczyk jest zaprogramowany tak że zamykając autko przyciskiem na tym kluczyku oprócz zaryglowania drzwi, aktywuje się także alarm. Nie sądzę że była by to jakaś robota w przydomowym warsztacie skoro, np. otwierając przyciskiem bagażnik kiedy alarm jest aktywny, następuje otwarcie klapy bagażnika i deaktywacja alarmu, po czym zamykając bagażnik alarm automatycznie aktywuje swoje czuwanie.Oczywiście przy zamykaniu i otwieraniu autka oprócz mrygnięcia kierunkowskazów jest także pikanie takie jak w alarmach.
Tak, dokładnie tam. Jeszcze dokładniej - tuż pod samą kratką nawiewu,schumik pisze:Edit: Rozumiem że ten wyłącznik masz w schowku bezpieczników po lewicy od kierownicy?
Na pierwszy rzut oka wygląda jak na kluczyk który służył do blokady starych pecetów z czasów 286 - 486 ... gdzies chyba mam jeszcze taki z mojej pierwszej obudowyDudi pisze:Wyłącznik alarmu. Potrzebny specjalny kluczyk.
Też o tym samym na początku pomyślałemWojtas_BB pisze:Na pierwszy rzut oka wygląda jak na kluczyk który służył do blokady starych pecetów z czasów 286 - 486 ... gdzies chyba mam jeszcze taki z mojej pierwszej obudowyDudi pisze:Wyłącznik alarmu. Potrzebny specjalny kluczyk.
Hehe sprawdziłem to i rzeczywiście wszystko u mnie jest (jedynie centralki nie dostrzegłem ale widocznie ją przeoczyłem gdzieś). Także dzięki za wyprowadzenie z błędu, jak się okazuje moja Lybra ma jednak alarmjan123456 pisze:To jest wyłącznik alarmu montowanego przez fabrykę.
1.Centralka znajduje się pod lewym przednim błotnikiem ,na wysokości mrygacza bocznego.
2.Pod siedzeniem kierowcy powineneś mieć czujnik przechyłu.
3.Na osłonie kierownicy jest dioda od alarmu.
4.W plafonierze są czujniki ruchu,lub jak ktos woli czujniki ultradżwiekowe.
To tak w wielkim skrócie