To porównywanie jabłek i pomarańczy. Pomijam, że to dwie różne klasy. Lybra jest owszem ładna na zewnątrz, ale to wnętrze projektował chyba garncarz. Porównanie designu wnętrza to nie przepaść, to Kanion Kolorado. Alfa 166 ma wszystko idealnie - tam gdzie być powinno i takie jak powinno być. Z tego samochodu po prostu nie chce się wysiadać. Na dodatek jakość wykonania jest na takim poziomie, że w Europie nie ma żadnej konkurencji. Alfa po 300kkm wygląda tak samo jak po 100. Dokładnie odwrotnie jest ze stylizacją na zewnątrz, Lancia jest o wiele bardziej harmonijna, nie przytłacza dużą powierzchnią blachy, niestety Alfa pod tym względem trochę przypomina AGD. Co do zawiasu Alfa prowadzi się perfekcyjnie jeśli zawieszenie jest takie. Niestety utrzymanie go w takim stanie kosztuje dużo trudu i pieniędzy. Jeśli ktoś jest tego świadomy przyjemność prowadzenia nie do pobicia za porównywalne pieniądze."Pablo" pisze: Któryś z kolegów napisał o plastikowym wnętrzu. Hmmm...chyba nie siedział w A 166. Mimo wszystko design Alfy bije Kappę na plecy. Ja osobiście polecam Alfę, Lybra (szczególnie w sedanie) jest dla mnie zbyt klaustrofobiczna
P.S. Tak się składa, że temat trochę rozpracowałem, bo w najbliższym czasie muszę kupić samochód. Po rozpatrzeniu w grę wchodzi jedynie AR166 i Lancia Kappa.