A ja już nie wiem, co ja mam z tyłu , poprzedni właściciel mówił, że amorki z tyłu są zwykłe..., podczas jesiennej wymiany oleju w LT mechanik poproszony o "rzut okiem" na nisko siedzący tył (żeby wsunąć łapy podnośnika pod podwozie, trzeba było ręcznie unieść karoserię z tyłu parę cm do góry ) nie potrafił jednoznacznie stwierdzić jakie to amorki, mówiąc, że zewnętrznie są podobne .Bany pisze:wszystkie SW miały nivo, dla świętego spokoju proponuję kupić nowe sprężyny,
jak się je wymieni w odpowiednim momencie, to można wydłużyć życie nivomatom.
Zdziwiła mnie taka "diagnoza", w końcu w LT robią przeróbki z nivo na zwykłe, to powinni wiedzieć/widzieć takie różnice ,a może tylko mechanik miał zły dzień...
Do tego ostatnio w czasie wymiany linek hamulca ręcznego okazało się, że prawy tylny amorek się rozlał , muszę więc czym prędzej wymienić obydwa najlepiej ze sprężynami. Najchętniej "poszedłbym na całość" i założył nowe nivomaty wraz ze sprężynami, wiem, koszt duży, ale chciałbym, żeby autko (zawieszenie) wróciło do oryginalnego stanu...