Lancia K. Problem z LPG
Lancia K. Problem z LPG
Witam posiadam lancie kappe 2.0T . Posiadam w niej instalcej gazową sekwencyjna i mam pewien problem z ta instalacja. Otóż, gdy włączę ja na gaz to kontrolka po paru minutach jazdy z zielonej przelancza się na kolor czerwony i zaczyna piszczeć chyba przelancza sama się na paliwo a po za tym, gdy jedzie na gazie to spadają obroty. Czy to może być jakiś poważny problem i czy naprawa tego może byc droga?
- Krzys
- Forumowicz/ka
- Posty: 672
- Rejestracja: 12 kwie 2008, 0:00
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Piaseczno / Krasnobród
Lancia K. Problem z LPG
Jaka elektronika? Jakie wtryski? Jaki reduktor?
Warto na początek sprawdzić wszelkie połączenia w instalacji. Wymienić filtry fazy ciekłej i lotnej.
Warto na początek sprawdzić wszelkie połączenia w instalacji. Wymienić filtry fazy ciekłej i lotnej.
Lancia Lybra Intensa 1,9 JTD + virus Ramzesa
Lancia K. Problem z LPG
No w dokumentacji w elementach wyposazenia pisze:
- Elektrozawór gazu ET98
- Wielozawór BRC Europa
-Reduktor/parownik Genius Sequnet BRC
-Urządzenie wtrysku gazu Keihin Rail
-System wtrysku lub kontroli Lambda Sequent BRC/Wtrysk gazu
- Elektrozawór gazu ET98
- Wielozawór BRC Europa
-Reduktor/parownik Genius Sequnet BRC
-Urządzenie wtrysku gazu Keihin Rail
-System wtrysku lub kontroli Lambda Sequent BRC/Wtrysk gazu
Lancia K. Problem z LPG
musisz jechac do gazownikow zeby ci podpieli kompa i sprawdzili ,dlaczego sie przelacza
prawdopodobnie potrzebna bedzie regulacja ,moze wymiana filtrow lub czyszczenie parownika (moze regeneracja) -przy pomyslnych wiatrach powinienes wyrobic sie w 100pln ,przy zlych w 300pln ,ale jezeli cos padlo to ciezko powiedziec jakie beda koszty
prawdopodobnie potrzebna bedzie regulacja ,moze wymiana filtrow lub czyszczenie parownika (moze regeneracja) -przy pomyslnych wiatrach powinienes wyrobic sie w 100pln ,przy zlych w 300pln ,ale jezeli cos padlo to ciezko powiedziec jakie beda koszty
flota :
FSO 125p 1500ME 84' od 1996 do 2003 R.I.P
FSO Polonez Caro+ 1.6GLI LPG 98' od 2001
Daihatsu Charade 1.0 turbo LPG 85' od 2006
FSO Polonez Caro 1.6GLE LPG 91' od 2007
Lancia Kappa 2.0 pdrive " " 96' od 2008
FSO 125p 1500ME 84' od 1996 do 2003 R.I.P
FSO Polonez Caro+ 1.6GLI LPG 98' od 2001
Daihatsu Charade 1.0 turbo LPG 85' od 2006
FSO Polonez Caro 1.6GLE LPG 91' od 2007
Lancia Kappa 2.0 pdrive " " 96' od 2008
-
- Klubowicz
- Posty: 381
- Rejestracja: 24 cze 2007, 0:00
- Lokalizacja: Warszawa...ale nie mam swojego miejsca...
Lancia K. Problem z LPG
Co do obrotów podjedz nas przegląd instalacji,kosztuje ok 120zł już razem z filterkami i w ramach przeglądu Ci wyregulują te obroty.Jeżeli chodzi o przełączanie się na benzynę,prawdopodobnie wyrobiła się taka membrana,groszowa sprawa.
Jak dużo przejeździłeś na tym LPG?
Jak dużo przejeździłeś na tym LPG?
Lancia K. Problem z LPG
Tzn dopiero co to auto kupilem a jezdzilem raczej na benzynie ale poprzednik jezdzil napewno duzo na gazie ...
Lancia K. Problem z LPG
Podjedź do gazowników i pod kompa.
Przełączanie się na paliwo świadczy o spadku ciśnienia w układzie LPG - czyli reduktor lub co się często zdarza czujnik ciśnienia w listwie.
Pozdrawiam
Przełączanie się na paliwo świadczy o spadku ciśnienia w układzie LPG - czyli reduktor lub co się często zdarza czujnik ciśnienia w listwie.
Pozdrawiam
Nie bić nowy jestem
Jazda po A4- moja praca
Diagnostyka i Elektronika Pojazdowa 502 905 598 (mój brat)
Jazda po A4- moja praca
Diagnostyka i Elektronika Pojazdowa 502 905 598 (mój brat)
- Duch-Dziadka
- Klubowicz
- Posty: 5269
- Rejestracja: 13 maja 2007, 0:00
- Lokalizacja: Czarnków/Poznań
Lancia K. Problem z LPG
U mnie w podobny sposob wariowal gaz jak padl jeden z wtrysków na listwie.
Z tym ze auto jechalo bylo slabsze i czasami po tankowaniu do pelna wariowal w ten sposob.
Z tym ze auto jechalo bylo slabsze i czasami po tankowaniu do pelna wariowal w ten sposob.
Giulietta Veloce 2016r