Kappa - wskaźnik poziomu ilości paliwa
Kappa - wskaźnik paliwa
Też miałem podobny problem ze wskaźnikiem paliwa. Opadł na 0 i nic. Po jakimś czasie sam się odblokował i chodzi do dziś (niestety czasami też przypomina o odwiedzeniu dystrybutora, ale jak się nażre do jest git).
Lancia Kappa 2.4 JTD - była
Lancia Lybra 1.8 SW - była
Lancia Lybra 1.8 SW - była
Kappa - wskaźnik paliwa
moze bede mial czas w sobote to sie temu przygladne
Kappa - wskaźnik paliwa
Musisz rozebrać te zgary i je powyczyszczać na stykach, po prostu zegar Ci sie zawiesił i dopóki tego nie rozbierzesz to tak sobie zostanie.
NO ale z dugiej strony zobacz jak dużo masz paliwa, kurde lałeś chyba podnosząc prawą stronę na lewarku, żeby więcej weszło
Taki stary myk jak się po paliwo jechalo na Litwe. U kumpla w Omedze normalnie wchodziło o 6 litrów mniej niż na lewarku.
Zobaczyliśmy to u jednego kierowcy jak kiedyś bylismy na Litwie i potem zawsze to stosowaliśy.
Najlepsze było jak ktoś był tam pierwszy raz i zobaczył takie szopki to miał właśnie takie duże oczy.
NO ale z dugiej strony zobacz jak dużo masz paliwa, kurde lałeś chyba podnosząc prawą stronę na lewarku, żeby więcej weszło
Taki stary myk jak się po paliwo jechalo na Litwe. U kumpla w Omedze normalnie wchodziło o 6 litrów mniej niż na lewarku.
Zobaczyliśmy to u jednego kierowcy jak kiedyś bylismy na Litwie i potem zawsze to stosowaliśy.
Najlepsze było jak ktoś był tam pierwszy raz i zobaczył takie szopki to miał właśnie takie duże oczy.
Lancia i jeszcze raz Lancia
Lancia Kappa 2,4 20V LX Bi-Power
Lancia Kappa 2,4 20V LX Bi-Power
Kappa - wskaźnik paliwa
na 6 L chyba można zaoszczedzic z 6 zł mi by sie nie chciało
Lancia Klub Polska - Łódź
Lancia Kappa 2.4 1997 ,Fiat 126p 1978, kiedyś 3 x Kappa 1x Lybra, oraz 35 innych aut
Lancia Kappa 2.4 1997 ,Fiat 126p 1978, kiedyś 3 x Kappa 1x Lybra, oraz 35 innych aut
Kappa - wskaźnik paliwa
No nie bardzo 6 zł,jak byliśmy to wacha tam kosztowała 2,3zł po pzeliczeniu, a u nas była po 4,2zł.
A co to za męczenie - hydrauliczny podnośnik "zaba" z kufra, dwa ruchy wajcha i autao już stoi na boku - kumpel ma wujasa mechanika i on ma taką fajną żabe co jak ruszyc 2 razy wajchą to ci auto o 50 cm wyżej stoi.
A co to za męczenie - hydrauliczny podnośnik "zaba" z kufra, dwa ruchy wajcha i autao już stoi na boku - kumpel ma wujasa mechanika i on ma taką fajną żabe co jak ruszyc 2 razy wajchą to ci auto o 50 cm wyżej stoi.
Lancia i jeszcze raz Lancia
Lancia Kappa 2,4 20V LX Bi-Power
Lancia Kappa 2,4 20V LX Bi-Power
Kappa - wskaźnik poziomu paliwa
Witam wszystkich mam problem ze wskaźnikiem poziomu paliwa a mianowicie licznik poziomu paliwa zachowuje sie bardzo nerwowo przy włączaniu zapłonu i przy wyłączaniu do tego stopnia że jak mam pełny bak to wskazówka po przekręceniu kluczyka tak polci do góry że zacina sie około centymetra za podziałką i zostaje w tamtym położeniu nawet po wyłączeniu zapłonu trzeba dopiero stukać w licznik żeby wskazówka opadła. Przeszukałem forum znalazłem kilka wątków odnośnie tegoż wskaźnika i zrobiłem następujące rzeczy doprowadziłęm kabel masy do nadwozia bezpośrednio od akumulatora, wyczyściłem styki i licznika i samego wskaźnika tam są trzy kołeczki dokładnie je przeczyściłem drobniutkim papierem ściernym wyciągnąłem nawet wskaźnik i delikatnie rozruszałem wskazówkę nie miał żadnych oporów i chodziła bardzo delikatnie tym bardziej mnie dziwi pozycja zacięcia bo ona nawet niema mozliwości zacięcia sie w tamtym miejscu bo delikatnie chodzi i o nic nie obciera po całym czyszczeniu wskaźnik stał sie jeszcze bardziej nerwowy i jeszcze częściej się zawiesza teraz nawet jak jest pół baku paliwa wskazówka leci do samego końca i się zawiesza a np, jak go stuknę przy uruchomionym już silniku to wskazówka opadnie na tyle ile jest paliwa i normalnie wskazuje poziom paliwa. Wie ktoś może co trzeba zrobić żeby usunąć tę usterke???
Ostatnio zmieniony 16 paź 2010, 10:30 przez wujekp, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: ortografia
Powód: ortografia
Lancia kappa 2.4 JTD
Alfa 147 GTA
Alfa 147 GTA
- prezesjm
- Klubowicz
- Posty: 2062
- Rejestracja: 03 lip 2005, 0:00
- Imię: Janusz
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kappa - wskaźnik poziomu paliwa - problem
Pozostało Ci jeszcze zdjąć metalową osłonkę w bagażniku i obejrzeć wtyk od czujnika poziomu. Można czujnik wymontować i na stole sprawdzić jak zmienia się opór w zależności od położenia pływaka. Powinno zmieniać się w granicach od 300 ohm do prawie 0 ohm. Zapamiętać trzeba położenia czujnika by nie włożyć go w innym położeniu ! Często kabelki wychodzące ze wskaźnika lubią przywierać do masy przez tą pokrywkę i wtedy takie cuda pokazuje.
Kappa - wskaźnik poziomu paliwa - problem
No tego włąsnie nie dotykałem bo wychodziłem z założenia że to nie ma sensu bo przecież poziom paliwa wskazuje prawidłowo nie wacha sie podczas jazdy za bardzo wszystko raczej stabilnie. Problem pojawia sie jedynie wtedy jak włączam zapłon wtedy wskazówka dynamicznie jak z procy startuje i niestety leci za daleko i blokuje sie za wskaźnikiem po stuknięciu w licznik wskazówka opada na aktualny poziom paliwa. Skoro mówisz że to też może być powodem tej usterki to robiorę to jutro i posprawdzam.
Lancia kappa 2.4 JTD
Alfa 147 GTA
Alfa 147 GTA
Kappa - wskaźnik poziomu paliwa - problem
Sprawdziłem i to w bagażniku wygląda że jest wszystko w porządku. Powiedzcie mi jak to jest w waszych Kappach czy wskazówka poziomu paliwa idzie szybko do góry czy raczej powoli tak jak wskazówka ładowania??????
Ostatnio zmieniony 16 paź 2010, 10:31 przez wujekp, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: ortografia
Powód: ortografia
Lancia kappa 2.4 JTD
Alfa 147 GTA
Alfa 147 GTA
- stabraf
- Administrator
- Posty: 8478
- Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Kappa - wskaźnik poziomu paliwa - problem
U mnie idzie płynnie i powoli.Nie wiem jak to jest do końca rozwiązane ale może jest jakiś problem z samym sterowaniem tego silniczka.Może ładuje na starcie za duże napięcie na niego?
Kappa 2.0 turbo 20v, sedan '99, 220 pajaców;)
Zeta 2.1 TD Epic FREE
Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)
Zeta 2.1 TD Epic FREE
Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)
- Krzys
- Forumowicz/ka
- Posty: 672
- Rejestracja: 12 kwie 2008, 0:00
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Piaseczno / Krasnobród
Kappa - wskaźnik poziomu paliwa - problem
U mnie także płynie, a po dłuższej jeździe zapala się rezerwa i zaczynam się denerwować że mam wyciek albo że przez ostanie 100 km jechałem na benzynie a nie na gazie, (a nie chce spalić pompy paliwa). Oj te Lancie.
Lancia Lybra Intensa 1,9 JTD + virus Ramzesa
Kappa - wskaźnik poziomu paliwa - problem
u mnie rowniez powoli i plynnie."Python25" pisze:Sprawdziłem i to w bagażniku wygląda że jest wszystko w pożądku. Powiedzcie mi jak to jest w waszych kappach czy wskazówka pozimou paliwa idze szybko do góry czy raczej powoli taj jak wskazówka ładowania??????
Kappa - wskaźnik poziomu paliwa - problem
w Takim razie to napewno cos ze sterowniem jest bo u mnie to normlanie jak rakieta. Musze do jakiegoś elektronika z nim pojechać.
Lancia kappa 2.4 JTD
Alfa 147 GTA
Alfa 147 GTA
- Gruby007
- Forumowicz/ka
- Posty: 246
- Rejestracja: 21 sie 2008, 0:00
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Kappa - wskaźnik poziomu paliwa - problem
Dobrze że nie spada z taką prędkością bo nie wyrobił byś na benzynę
Jest:
-Lancia Kappa 2.4 JTD, 2001.
Były:
-Lancia Thema 2.0 i.e ; -Thema 2.0 i.e 16V - marnie skończyła..
-VW GOLF MK.II 1.8 GT
-VW Passat B4 TDI
-Ford Galaxy 1.9TDI
-Lancia Kappa 2.4 JTD, 2001.
Były:
-Lancia Thema 2.0 i.e ; -Thema 2.0 i.e 16V - marnie skończyła..
-VW GOLF MK.II 1.8 GT
-VW Passat B4 TDI
-Ford Galaxy 1.9TDI